Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha van zsírzó a kereszten , úgy azt zsírozni is kell , esetleg arra ügyelni , hogy a görgők szimeringjét ne kurja szét a felesleges túlnyomkodás ! Speciel én a moci himbáját és a lengőt is épen ezért csak folyékony zsírral tolom le , a szimering szépen bent tartja , és mivel híg elmegy mindenhova nem úgy a kemény zsír , mivel itt az alkatrészek kb. ha 45 ' -ot mozoghatnak , nem körkörös a mozgásuk !
Figyeltem. Igen amennyiben nem kell a kenés úgy érthető, bár annak a fránya csúszó hüvely-borda kapcsolatnak csak volt valami kenése alapból! Gyárilag belekerült és utána nem kell kenni, így érthető.
A "figyelted a kérdést" arra irányúlt, hogy hol van a teflon, és nem arra hogy kell a hosszirányú kiegyenlítés vagy sem.
Apropó, vannak utólagó zsírzástól mentes megoldások, de én nem erre kérdeztem. A kérdés arra irányúlt, hogyha Mos2t használok az miért gond egy kardánkeresztnél ( teflon mentes!!)
Ugyanez van az újabb ( kb. 10-15 éve) nyergeknél a kamionoknál, a koptató réteg teflon és azt csak szilikonzsírral lehetne kenni, de mivel többször cserélnek pótot így óhatatlanul lesz olyan amin normál zsír van és ez 1-2 év alatt megeszi a teflont, eleinte púposodik oszt széttöredezik, szerencsére könnyen cserélhető csak nem olcsó.
Figyelted a hozzászólásokat ? Elhagyták a gépi zsírzókat is , és semmit nem kell kenni ! A cégünknél van sok mixer , betonpumpa , a régieknél még van zsírzó a TGA-kon már semmi , csak a felépítmény és a mixer görgőket kell zsírozni , az autó alvázat sehol ! Ha valamelyik szétesik , szétbaszom azt meg nézem ki lakik benne , de egyiksem akaródzik még szétesni ! És nyughodj meg a kardánon sincs semmi kenési pont ! Sem fékkulcson sem sehol ! Teflon mindenütt !
idióta megoldás
Igen és egyben tömít és ha az megdagad először szorul oszt elporlad és már nem is tömít így a víz rohasztja.
figyelted a kérdést?
Nyílván van egy hossz kiegyenlítés, de nem értem hogy jön ide a teflon, illetve pontosan hova van beépítve. A bordástengely meg csak nincsen teflonból..... Max előtte és utána tudom elképzelni hogy csökkentse a tengely terhelését. Vagy?
Basszus ! Én már vén is vagyok és hülye is vagyok, villamos és gépésztechnikus, voltam a nyugdíjazásom előtt, és egészen eddig nem tudtam , hogy a teflonosakat nem szabad zsírozni, mert dagadni fog és megszorul ! Igaz nem is zsíroztam másképpen, vagyis sehogyan sem ! Nem volt olyan munkahelyem, ahol efféle munkaköröm lett volna. Mondjuk nem is nagyon vágytam rá! Minősített hegesztőként mentem nyugdíjba, és CO-hegesztőként dolgoztam az utolsó 8 évet ! Ti. jobban lehetett keresni .
Mégegyszer leírom , NINCS zsírzópont ! Sem kézi sem gépi , sem kardán , sem függőcsapágy , sem kormány függő csapszeg ! Teflon viszont van !
Viszont van központi zsirzó.
Bizony hogy teflon van benne , a keresztben is és a hüvelyben is , nem lehet zsírozni , még a függőcsapszegek is teflonosak , pl. MAN nincs zsírzópont !
Hosszirányú változást is ki kell egyenliteni valaminek. Nem a kardánkereszt hanem előtte.
van ugye 4 db tűgörgős csapágy, illesztett és köszörült csapon tömítő ajkakkal. Nincs teflon.
A csúszkában hol volt teflon? volt egy külön csap-teflon kapcsolat a bordás hüvely és tengely elött-után?
Az x után meg a,szélessége van
Mondjuk a statisztikák számai attól még érthetőek, itt ennyi ott annyi inkább az lehet mögötte, hogy az ő érdekérvényesítő képességük nagyobb és ilyesmire hivatkozva könnyebben érnek el bármit hisz ki néz utána ha kijelent bárki bármit, hogy az tényleg úgy van-e?

A zsírra, talán mert azzal tovább tartana és nem fogyna annyi kereszt? Egyébként ez tényleg érdekes ha csak azért nem mert mostanában (jó régóta) sok keresztben van teflon és az nem bírja az ásványi cuccokat, nekem épp nemrég döglött meg a kamionban a kardán (igaz nem a kereszt hanem a csuszka rohadt össze) mert előttem valami jóformájú szerelő megzsírozta és a teflon ezért szépen megdagadt és szétszakadt pedig a kezelésiben világosan benne van, hogy nem szabad zsírozni. Ha viszont sehol sincs teflon csak fém akkor nem tudom miért ne lehetne zsírozgatni.
Latszik hogy a "nagyfalu" mennyire elszakadt a kornyezetetol.... Nekem peldaul itt Somogyban egyertelmu volt hogy az idosebb korosztaly, akik gyakran ittasan kerekparoznak, okozzak a problemat.

Mas: szakmai kerdes. Tudja valaki hogy miert nem ajanljak a kardankereszt gyartok a keresztek kenesehez mos2 adalekolt zsirt?
Sziasztok!Meg tudja valaki mondani, mit jelenthet a DRZ400S-em felnijén ez a jelölés:
J18x2.15 DOT 184 JAPAN 101
J21x1.60 DOT 127 JAPAN 101

A J18 és a J21 a kerék átmérőjét mutatja, collban, erre rájöttem... De a többit nem tudom, hova tenni. Köszi!
Bocs, meg offolok egy kicsit, mert sokat bringazok.
ha megnezzuk ezt a statisztikat, ami egyebkent 2014 ig lat el...
98 ember halt meg 14 ben az egesz evben kerekparozasban. Ez nem az a "ne menj ki az ajton, mert lehet nem jossz vissza". Akkor inkabb autoba ne uljunk.
A statisztikaban az en tippem az volt, hogy az olyan emberek halnak meg, mint en, aki amig magyarorszagon elt, bemegy a belvarosba, iszik valamit, majd hazabringazik.
Namost a helyzet egyaltalan nem ez.
A balesetek tulnyomo tobbsege nem keresztezodesben tortenik, 40% ban varoson kivul, december honapban (!), 16-20 ora kozott, leginkabb 50-64 eves korosztaly...
Szoval azt hittem az ittas fiatalokat kurjak el az uton, hirtelen, nem jelzett iranyvaltoztatasnal, de nem, hanem az ittas oregeket...
Pont olyan mint a motorozás.
Aki rutintalan, nem látja át a forgalmat arra veszélyes a bringázás.
Történelem tanárom mondta: "A statisztika olyan mint a bikini, mindent megmutat, csak a lényeget takarja el"
2001-esen még kapcsolható. 2003-tól nincs lámpakapcsoló.
Az injektoroson nem lehet lekapcsolni max biztosítèk ki
A fesszab is beadta nekem a kulcsot a 600fs-en.
Genyó módon csinálta. Beindítottad, mutatta töltést 14,1.....húztál egy gázt és utána a töltés eltűnt.....

Én szoktam venni minden motoromra egy kis vízálló akku feszültség figyelőt.....1500Ft kb. Kínából.
Ez szépen mutatja folyamatosan menet közben, hogy mekkora feszültséggel töltődik az akku.

Volt úg, hogy letekintettem rá menet közben és látom 13.8....... 5 perc múlva 13.7.... aztán már csak 13.6V
hűha....lámpa lekapcs, aztán nagy gázzal hazáig :D
Most láttam a videót ha világítással nem veszi a lapot akkor ott töltès bajok is vannak ismerős ducatija mikor szar volt benn az akku el se ment alapjáraton csak durrogott össze vissza
Igen ez injektorosokra jellemző de csak ha sokat áll ès utánna meg használatba van vève de itt nem a tèli állásra kell gonsolni hanem 1-2 akár 3 èv állasra