Természetesen érdekel és előre is köszönöm. Ezt tűnt eddig a legjobb segítségnek: https://www.egumotors.hu/robog...
Inkább az történhetett, hogy az előző tulaj könnyített sokat a görgőkön, mert mint írtam én a gyári 6,4g-os súlyokhoz igazítottam a variátort, igaz pont olyat nem kaptam de a 6,5-ös sem durva eltérés. Előtte 5,5-ös görgők voltak benne. Kipróbáltam és én nem érzem hogy sokat vesztett volna a dinamikájából, sőt kifejezetten kellemes a viselkedése.
Ahogy olvastam a gondodat szerintem rossz irányba mentél. A késői indulásért a fekpofa szerű kuplung a felelős ami hatul van. Én úgy érzem hogy csak megnövelted a fordulatot a görgőkkel azaz felváltasz először nagyobb sebességbe majd ennek megfelelően a kuplung nyit mivel az érzékeli a fordulatot és nyit egy bizonyos fordulatnál. És mivel először a görgőkkel a variator felvált így megnovekedik a kuplung fordulata is ezáltal nem üvölt a motor induláskor de elveszíted a dinamikus gyorsulást. Szerintem nálad ez történt. Ha kell szívesen leírom én hogy csinalom.
én vettem gagyi mofakerest minden méretben aztán ami legjobb olyat veszek kicsit jobb minőségben, mert a gagyi gyors kockás lesz
amúgy nekem a könnyebb jobban bejön sokkal jobban ugrik a gép tőle
most extra könnyű van benne de olyan izom lett hogy homokos úton kikapar alattam
Pluszban nem voltak súlyok amivel kísérletezhettem volna, először rákerestem a gyári értékre, az 6,4g, aztán a rendelés helyett egy motoros boltot választottam ahol 17x12-es méretben 6,5g-os volt nekik készleten. Azt hoztam el és azóta már össze is raktam, tökéletes lett, már nem ordít induláskor és szépen kiforog végig, bár nem volt szempont de érezhetően gyorsabb lett.
Szerintem mielőtt rendelsz másikat növeld ezek a tömegét, és mikor úgy érzed, hogy neked ez kell, akkor megméred egy konyhai mérlegen és akkor tömegűt veszel.
Teljesen mindegy, mennyire nem tud magyarul, ha egy magyar nyelvvel foglalkozo forumba irogatna be, az gaz lenne, de itt az a baj, hogy szakmai forumba irogat tudomanytalan okorsegeket.
Ugy latom en lettem a muzsaja az oregnek, osszedobott egy nehany reszes eloadast az olajokrol. MEG MINDIG NEM TUDJA MI AZ A HIDEG-NELEGOLDALI VISZKOZIZAS.
A kedvenc reszem, amikor a 10w 60 olajra azt mondja, hogy vekony (!) mert nem tudja hova rakni a 10 w-t.
Szoval leallni egy hulyevel veszekedni... Total felesleges.
Tisztelt tasi20!
Szakmai szempontból nem tudok hozzászólni az írásaihoz,de ezt a linket ajánlani szeretném:http://tudasbazis.sulinet.hu/H...ú
valamint ezt is,bár az internet korában ez már nem mindenhol elvárhatóű
Magyar ékezetes betûk HTML kódolás szerint
á - á
é - é
í - í
ó - ó
ú - ú
ö - ö
ô - ô
ü - ü
û - û
Á - Á
É - É
Í - Í
Ó - Ó
Ú - Ú
Ö - Ö
Ô - Ô
Ü - Ü
Û - Û
Szia Laci!
Az egy hangolható variátor szettből való, nyugodtan cserélheted a hagyományos görgőkre.
Így néz ki egy komplett garnítúra, amellyel a rider a stílusához tudja igazítani a robogója dinamikáját.
Üdv!
Hebo robogó variátorral kapcsolatban kérdeznék hozzáértőktől. A motor egy felhúzott 50-es Piaggio Typhoon, amit a felújítás során némileg már megszelídítettem, kivéve a variátort, ami elég nagy fordulaton kapcsolja össze a hajtást. Nem sokat volt dolgom robogókkal, de még régebben kísérleteztem egy kis Yamahával, így nagyjából tudom hogy ezen lehet segíteni nehezebb görgőkkel, legalábbis annál a motornál sikerült. A gondom viszont az, hogy itt nem szokványos görgők vannak és a variátor sem gyári. A neten keresgélve a Hebo-ról ezt találtam: Spanyol gyártmányú Tuning variátor, anyaga alumínium, felületén kemény réteggel. A kiszerelt görgőket megmértem, a méret 17X12, ami kapható hagyományos görgő formájában is. A kérdés az, hogy hagyományos görgővel helyettesíthető-e a Hebo görgő? Lefotóztam hogy egyszerűbb legyen, az első képen a Hebo látszik amiben elvileg a belső súlyokat is lehet cserélni. A második képen (csak illusztráció) a hagyományos görgő van, ahhoz hasonló görgőre szeretném cserélni a túl könnyűnek vélt és ráadásul kopott tuning görgőket. Szerintetek össze lehet házasítani a kettőt, vagy csak egy komplett gyári variátor a jó megoldás?
Hello mindenki!
Honda nc 700 integra hatulja 160/60 17 gumival v szerelve..Sajnos a felni meretet nem tudom..hol tudnék utananézni a felniméretnek?vagy ha valaki tudja hagy mekkora a max. szélességu gumi ami ramegy..
A valaszokat elore is koszosznom!
Sziasztok! 2008as vfr800 hoz szeretnék hátsó sárvédőt! Egyedül az AGO motortnál találtam de kozel 50ezret nem adok érte. Szóval esetleg van valakinek eladó, vagy valaki ismerős aki ilyennel foglalkozik! Előre is kösuönöm!
És ez már a jelen, nem fikció, igaz csak a modellezőknél Motor KV értéke, és a cellaszám. Ez a két tuning forrás villanymotornál, na meg a pinion.
Régen volt a nitrometán meg ilyenek, most meg ha nagyon tuningolni akarunk akkor veszünk egy NanoTech akkut, mert durván kisebb a belső ellenállása
https://www.egumotors.hu/robog...
Inkább az történhetett, hogy az előző tulaj könnyített sokat a görgőkön, mert mint írtam én a gyári 6,4g-os súlyokhoz igazítottam a variátort, igaz pont olyat nem kaptam de a 6,5-ös sem durva eltérés. Előtte 5,5-ös görgők voltak benne. Kipróbáltam és én nem érzem hogy sokat vesztett volna a dinamikájából, sőt kifejezetten kellemes a viselkedése.