Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A cbr-eknél van olyan hiba, legalább is az injektorosnál.....hogy a nyomás szabályzó elengedi a benzint. A vákumcsövön befolyik a hengerbe és fullad a középső két henger a 600-asnál, 900-as esetén pedig a két külső henger....
1996 honda civic 1.6. benzin benzinnyomás érzékelője jó hozzá bontóból 5000 Ft kb.
Vagy a honda szalonból 50.000 a gyári......
Én ezzel szívtam be és fordulaton ment ugye mert akkor amúgy is ömlik a be a benzin......de kis fordulaton nem szerett és befulladt....
Szép lassan alakul ki.....alattomos kis mocsok hiba... .
No ezért van az, hogy egy ideje inkább felmegyek a hegyoldalra, nagyjából 80 perces köröket szoktam egyszer vagy kétszer hetente tenni pedig itt van 4 bicikli !
Pedig azt mondják a biciklizés egészséges... ja, abban az esetben ha túléled
Az uj gyertyak ellenere volt inditgatva, es kis ideig jaratva, amikor be se melegedett rendesen, tobbszor?
az egymillio lakosra juto halalos biciklibalesetek szama azzal, ha tobben kerekparoznak - csak novekedhet.
Tehat ha kevesebben kerekparoznak, ez a statisztika jobb lesz. Igazi ertelmetlen idopocsekolas volt ezt megallapitani. :D
Nem az a baj Laci , hogy "felgyorsult, hanem , hogy megbolondult ! https://444.hu/2017/12/16/magy...
Felgyorsult a világ Józsi, az is veszélyes ha nem vesszük fel a ritmust, és az is ha túlpörögjük, a középútnak ráadásul nagyon keskeny határai vannak
aprilia volt
a műanyagok foszlottak róla de stabil volt 16os kerekekkel nagyon faszán ment
bár el lett adva mert evett vagy 4 litert, de elég jól ment 70et simán vitte még alattam is
pl a malaguti megáll 62-nél végre nem megy tovább, ha ráhasalok 63 a max
Na igen , Gondolom meglátszott rajta, hogy Honda !
asszonynak volt egy scarabeo az tuti kis műszer volt, 70ről jobban lassult mint a szimó 15 ről.......
Szép jó estét Laci ! Tudod, én a régi iskolán nevelkedtem, és láttam teherautó által kivasalt 'Riga'-t pár évtizede. De én most is a régi iskola híve vagyok: Ha időben akarok érni akkor hamarabb kell elindulni. Ettől függetlenül, egyetértek azzal, hogy nem baj, ha van egy kis erőtartaléka annak a motornak.
Köszönöm. Akkor marad ez a megoldás.
a 0,5től vastagabbat szarul lehet vágni ollóval könnyen törik, azt már inkább csak szikével lehet avval meg a belső íveket szar kivágni
mérd meg az eredetit szerintem elég lesz az a 0.5mm
Köszi, ott sincs a weblapon a kis ttr-hez :D így marad a darabolás. Milyen vastagot vegyek? Esetleg ebből is van jobb meg rosszabb minőségű? Mit kell nézni?
Habár lehetsèges mert független egymástól.köszönöm
De csak egy hengernèl?teljesen tiszta az összes karbi.fel lett ùjítva
Alapjárati rendszer dugulás esetleg
Tudja valaki mi lehet a baj hogy alapjáraton csak három henger megy?ha kicsit ráhùzok a gázra akkor meg megy.cbr 600f.ùj gyertyák stb.
a nagyvason volt régen
de ha bekened zsírral a szélét és rányomod egy klingerit lapra meg is van a minta
Hello, tud valaki olyan boltot mondani ahol tudok rendelni oldal dekli tömítéseket japó motorhoz (kuplung, gyújtás)? Válaszokat köszi.
Elmúlt már a pedálos Bervák kora Józsi, én is meglepődtem milyen stabil a kis gép a fordított telóval és a tárcsafékkel. Simán kiforog 80-ig és nem érzem hogy sok lenne ha meg kell állni. Persze kinőttem már én is a szélhámoskodást de a teszt üzem az más A városi forgalomban viszont elég veszélyes a 40-et tartani, sőt halkan mondom de néha a 60 is kevés... szóval nem baj az ha van erőtartalék mert hamar kipiszkálják az ember alól a vasat.
azért menjen már legalább 130al hogy lehessen pályán is használni és ne túrják le az embert a bolgár kamionosok
Mennyivel-mennyivel??! Legalább 100-al ! Igaz, hogy sem a fékek, sem a futómű, sem a váz nem erre van méretezve, hogy a rajta ülő jószágot már ne is említsem !!
Mert mennyit kéne menni egy robogónak? A megengedett 40 helyett.
Hali! Az mitől lehet robogónál, hogy 60ig megy mint a barom, de 70-75nél nem megy többet. Kompresszió van benne bőven. Amúgy egy 17.5ös karbin kívűl nincs benne más tuning. 50 köbcentis. Köszi!