Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jobba tettem a vilagot, hogy elkezdtem porolni az oreggel. Legalabb utananez mit nem tud.
Nicsak, talán Neked is lehet új dolgokat mondani ?
Pontosan okj ...igaz w 30 w 40 w 60 olajrol nem is beszélek ... De el fogadott a meleg oldali szam értéke hiába nem azt jelenti ... ... De most tanom hogy a meleg oldalt. 100 fokon tesztelik ..mérik
Azt el írtam ...de de a lényeg nem ez ... Kedves okj
Na jó, de az olaj ezt nem tudhatha, be van zárva...
ráadásul egy folyadékhűtésű gépjárműnél a blokk hőmérséklet nem sokat változik -10 fok és +30 foknál
egy léghűtéses motoron azért már észre lehet venni
Állitolag nem szabad ide linkelni, de hátha....
https://www.k-v.hu/blog/Autos_...
60 fok külső hőmérséklet hol a feneben van?
A halálvolgyon kívül?
Gondolom Te sem cserélsz olajat 30-40-60 fok elérésekor:)
Miért,akkor mit jelent???
magátol a sok szikrázástol nem megy tönkre .. ergó teljesen jol mondod ..... nem ugy mint ez a okj ..... ezzek az iridiumos iletve platina gyertyák az inyektoros motorokba lettek ki fejlesztve ... ahol a kormosodás ki zárt .. hiszen 1-2 ... 3 utas lambda szonda figyeli az égést 1 másod perc allat akár 100 is meg változtatatja a levegő benzin keverékét .. tehát soha nem kormosodik ... és igazad van jo pl erre a benzines .. lpg re át allakitot motorok példája .. ott ugye sokal tisztább az égés és semmi korom nincs ugyan akkor nagyon sovány a keverék..... mégis megy a veker ...... az inyektoros nál is hasolo a helyzet .. nem a semiért fogyaszt sokal kevesebbet a porlasztos ugyan olyan épitésü ,tipusu motor .. mert sovány a keverék ... de meg van az iridiumos gyertyának az a rossz tulajdonsága ha tul kormozodik az öntisztuláskor meg adja magát végleg .... hogy pontosan miért .. azt én nem tudom .... de tönkremenetelének szinte biztos hogy a kormolodás az oka ... ha pl .. egy nagyon jo állapotu motorba kerül karbisba ott elég sokáig birja ... persze ez az én tapasztalatom .... és nem az okj magyarázta nekem egy pék
A kipuf oldaliakat cseréljük. 0,25-ön lesznek....
én a drótozott tolómérő után már nem követem a munkásságát
elhiszem még azt is hogy pontos az a mérőke, de azért ha teszek fel egy képet nem pont a drótosról csinálom
ez kb olyan baki mint amikor a motorhirdetésnél a kutya szarik a motor mellett
Nézd meg a videóit :) w30-w40-w60 ez azt jelenti ha a kulso homerseklet 30fokig hasznalhatod, 40fokig, 60fokig
Crossplane :D
Ez csak akkor lehetséges , ha eltört a főtengő ! 1-4 együtt mozog !
Az 1-es henger felső holtponton van munkaütemben, közben a 4-es henger alsó holtponton, akarom mondani holdponton? Mesélj még mester! Bohóc... :D
Csakis újat. Gyári eredetit. OEM.
Igazad van,logikus,nem találkoztam még vele de nem is melozom a szakmába.
Attól függ, milyen a vezérlése: ha a (hengerenkénti) trafók páronként vannak meghajtva, akkor pedig lesz "parazita" gyújtás.
Ahogy én tanultam, szikra a kipufogásnál vagyis -mielőtt valamelyiktek beszólna :))- közegcser alatt lévő hengernél, -csak a kettős szekunder kivezetésű vagy parazita gyújtásnál van.
Hengerenkenti trafonal is ugyanugy ad szikrat kipufogasnal.
Figyu mar.
A korong cserejevel a szelephezagot allitod. Es belekotsz, hogy az nem szelephezag allitas, hanem korongozas? Menten beszarok. Es te szidod a trollokat? :D
na edesapa, lokjed a homalykodast, en elfaradtam veled kardozni, meg agyonvagjuk ezt a topikot igy, ugyhogy fussal amokot egyedul. Vakitsd a laikusokat tovabb a fiad felhasznalonevevel, amit lassan letiltok, hogy a sok okorseget ne kelljen olvasnom...
A wasted spark kétszer annyit szikrázik, ettől mehet hamarabb tönkre a gyertya, de nem ettől fog. A hidegen járatás főleg karbis motornál, és az extrém meleg ami megadja a kegyelemdöfést.
Ha jó a motorotok (nem kormos a gyertya) használjatok iridiumos gyertyát, mert szegény keveréket is jobban begyújt, jó példa a spórolósra állított lpg-s autók. Ha lerakódás lesz a gyertyán jobban jártok a hagyományossal, amivel kb. fél százalékkal lesz gyengébb a motor. Ha gyárilag nem kellett bele a drágább gyertya akkor minek variálni?!