Csak hogy ne kelljen fúvókázni , vagy gyertyát cserélni !? Csak is azért fosok a hidegtől különben én is vettem volna ling long téli faszságot , azt baszathatnám a havasokba !
Jobb nem lesz tőle az tuti ! Viszont , ha be van lőve jól egy karbi , / pl. MAMI-ba fullgáz Ica belőtte / és beraktad az irídiumot , bármi változás történik utána a karbival az iíidium rögtön közli , mert baszott kényes a keverési arányra ! Mindig is irídiumot használtam a szarjaimba , azzal a módosítással , hogy kora tavasszal hidegebb időbe / ha voltam olyan elvetemült hogy 15C altt előhoztam / vissza kell rakni a sima R-eseket , mert ha nem tud megmelegedni az irídium tüske , sikeresen elbasszuk a gyertyát ! Ilyenkor sem lenne probléma ha át lenne fúvókázva a karbi , de ugye a gyertyacsere egyszerűbb még a speed-eknél is !
másikba is......
igazándiból csak ott éri meg ahol kurvára macerás és időigényes a csere
2x annyi az ára 2x annyit bír aztán az egyik szervízdíj ingyen van
Magyar densot U27 iridiumosat. 1300 ...lànc .... Téma rk. És did. Mindketö jó igaz német ből jött tovább bírja ... Sajnos a did nem visszont már van szar minöseguje ... Ami még. Nagyon jó. CZ lànc ...
Tavaly ősszel vettem egy DRZ400S-t, most akartam volna hűtőfolyadékot cserélni. Megvan a teljes, 232 oldalas DRZ400 service manual, ami két légtelenítő csavarról ír. Az alsóhoz (blokkból kijövő csövön van), nem férek hozzá semmivel, nem tudom megnyitni. Ti ezzel is szoktatok légteleníteni ilyen esetben, vagy csak a bal hűtő tetején lévő légtelenítőcsavarral? Ahány Youtube-os videót néztem, sehol sem nyúltak ehhez az alsó csavarhoz, hogy itt is légtelenítsenek. Előre is köszi a válaszokat!
Mindenbe rakok mágnest , fűnyírótól az automata váltóig mindenbe , még egy sem engedte el a leeresztő csavart ! A mágnes neve helyesen :neodímium ebben a vidiben láthatod 25'-tól ! https://www.sportmotor.hu/vide...
nekem annoa szimóba beletört a leeresztő csavar fater esztergált egy csavart vasból és valami fura ragasztóval bele lett ragasztva a mágnes és azóta is benne van
minimum 20éve volt a ragasztás de inkább több
rendeltem hozzá csökkenetett ellenállású gyertya kábel szettet, majd meglátom mennyit bír így
mert a gyári kábellal össze kellett ütögetni 0,5mm-re ha gázzal ment
mondjuk ha ez is 60 ezret bír akkor el fog telni pár év mire lesz valami teszteredmény
Jah, de égő nem égő sosem néztem hány hengeres ez a swift. Abban a tudatban voltam hogy 4. Aztán ma kiokosítottak hogy csak három gyertyát kapok bele. Mondom én hiszek nektek faszom se tudja sose néztem.
Most cseréltem a gyertyát. Nem tudtam mikor volt cserélve, nem rég lett vásárolva. Minden napi használatba van kivéve a hétvégét. Na most kezdett olya hogy hétfői hidegben ( múlt hét) indítás után elkezdett két hengerezni meg után gyújtott.... aéap járatnál nagy induló gázra fulladt. Asszony elment munkába mondtam pörgesse majd beindul az a kosza henger. Aztán ugy is volt. Másnap már nem csinálta. Egész héten semmi bsj aztán most hétfön megint kezdte...
Cseréltem gyertyát, gyújto kábelek jok, contack spraytem a csatlakozokat. Ha ugyan ezt folytatja cserélek elosztóházat és rotort is.
a gáz kinyír mindent
15 ezrenként lenne a csere intervallum de én azért elhúzom 50-60 ezrig
mert ugye azt a 2400 forintot nem adják ingyen sehol sem amibe a 4 gyertya kerül
igazándiból csak ott éri meg ahol kurvára macerás és időigényes a csere
2x annyi az ára 2x annyit bír aztán az egyik szervízdíj ingyen van
Tavaly ősszel vettem egy DRZ400S-t, most akartam volna hűtőfolyadékot cserélni. Megvan a teljes, 232 oldalas DRZ400 service manual, ami két légtelenítő csavarról ír. Az alsóhoz (blokkból kijövő csövön van), nem férek hozzá semmivel, nem tudom megnyitni. Ti ezzel is szoktatok légteleníteni ilyen esetben, vagy csak a bal hűtő tetején lévő légtelenítőcsavarral? Ahány Youtube-os videót néztem, sehol sem nyúltak ehhez az alsó csavarhoz, hogy itt is légtelenítsenek. Előre is köszi a válaszokat!
https://www.sportmotor.hu/vide...
minimum 20éve volt a ragasztás de inkább több
Találkozott már valaki olyannal (akinek nagy tapasztalata van sok motorral), hogy a mágneses olajleeresztő csavar elengedte a mágnest?
Most ilyen érkezett az új alátétekkel....
mert a gyári kábellal össze kellett ütögetni 0,5mm-re ha gázzal ment
mondjuk ha ez is 60 ezret bír akkor el fog telni pár év mire lesz valami teszteredmény
Kezdem érteni Zolit az angol telivérrel.
Cseréltem gyertyát, gyújto kábelek jok, contack spraytem a csatlakozokat. Ha ugyan ezt folytatja cserélek elosztóházat és rotort is.
15 ezrenként lenne a csere intervallum de én azért elhúzom 50-60 ezrig
mert ugye azt a 2400 forintot nem adják ingyen sehol sem amibe a 4 gyertya kerül