Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dehogy akkarlak téged befolyásolni .... hid azt amit akkarsz .. te irod hogy az 5100 olaj ester olaj .. hogyan ??
szerintem minden olaj ásványi ... csak itt az olaj molekulák össze vissza vanak kicsik nagyok .. egy nagy kavalkád ... ezt szintetizálják .. igy az olaj össze molekulája egyforma nagyságu és rendezet alakban van .. evvel sokal kiszámithatobb az olaj tulajdonsága .. jobban adalékolható .. és a viszkozitása jobb .. hogy értsed .. ... stabilabb és ugyanazon hömérsékleten folyékonyabb .. igy a korszerü kis ilesztésü motorokhozz jobb ... .. ugyan akkor te az 5100 ester olajrol regélsz .. ami nincs is nem is létezik csak ép a tudatlanak rá irják .. ÉSTER TECNOLOGI ... inentöl kezdve a mamisok már ugy beszélnek a 5100 olajrol hogyaz éster .... szerintem csak ester tecnologiával tovább finomitot alapolaj ... AZ ÉSTER OLAJ MINDENKÉPP NÖVÉNYI BÁZISU termoszisztézises finomitot olaj több növényi elemekből ..... köze nincs a köolajhoz ... ugyanakor el kell mondjam hogy a növényi olajal a lekisebb surlodást lehet el érni ,,, de visszont nem birja ugy a hö ingadozást mint pl egy szintetikus köolaj származék igy a növényi olajokat csak versenycélra használja normális ember ... azt is ide irom hogy .. normális ember csak a gyárilag meg követelt kis ilesztésü motorba rak 0w olajat ... igazán ár/érték arányt a félszintetikus 5w 10w olajok adnak ..... és teljeségel le fedik a gép könyv specifikoit .. pl egy 10w 40 fél szinti API sn benzinesbe már tul jo is ..
köszi az infókat!
Hello. A feszültség szabájzóra megy rá a csatlakozó. Az ott 3 fázis. Nézd meg a neten hogyan kell és mérd ki te is. Az r1 nél minden fázison 5000 es fordulaton meg kell lennie a 60 voltos feszültség nekem. Vigyázz magas feszültség. Ha az jó akkor mérd ki a fesszabott. A neten fent van. Szépen csináld meg. A motorodhoz tartozó értékeket vedd figyelembe. Sok sikert.
Attól hogy új az akksi, attól még lehet cellazárlatos. Ezért hiába van töltés, nem veszi fel az áramot, illetve nem tartja meg, ezért merül hamar le. Vagy nézesd meg egy villamossági szerelővel egy terhelő teszterrel, az rögtön megmutatja az állapotot. Vagy vedd ki a motorból és töltsed fel, 1-1,5 nap után megméred mennyit esik a feszültség. Ha igy nem változik 1-2 tizednél többet a feszültség, akkor tedd vissza, és úgy mérd meg szintén 1 nap után. Ha így nagyot esik, akkor biztos hogy a motor a ludas, és minden bizonnyal valamelyik dióda rossz.
Csodák nincsenek. Ha lemerül akkor nem tölt.
Másik, hogy biztos változott a fizika, de amikor én tanultam még 14,4-ra tervezték a feszültség szabályzókat.
Plusz a legtöbb digitális műszer megbolondul ha járó motornál mérsz vele.
Vidd el szakérőhöz, fórumon keresztül nem fogjuk kideríteni mi a hibád.

Én simán végigmérném a generátortól hogy hol veszik el a villany.
De ha nem értesz hozzá, cserélj generátort, feszültség szabályzót, és vezetékeket, utána tuti működik
Tölt az akkun 14-el a műszer szerint de mégis leszívja ezért nem értem hogy mi lehet!
Hello mindenkinek. Nem rég hozzá jutottam egy Solaris 200-as quadhoz. Szeretnék róla mindent megtudni,ha lenne olyan ,aki ebben tudna segíteni azt megköszönném. Sajnos a neten nem sok infot találtam róla....
Mérni kell, hogy tölt-e ? És akkor lehet bármit mondani . Ha tölt akkor fordulaton 14 V, 14,2 V max . körül kell, hogy legyen a feszültség az akkun. Ha ez nincs meg , akkor meg kell keresni a hibát, a kontaktok jók-e, nincs-e szakadt, vagy zárlatos dióda a generátorban , stb. Kérd meg egy villanyszerelő ismerősödet és ki fogja mérni Neked!
Üdv! van egy Gas Gas fse 450 motorom és olyan probléma van vele hogy mikor elindítom azt mutatja a műszer hogy tölt az akksi de motorozok vele egy 20 percet és már nem teker rendesen! újj akksi van benn. valaki esetleg valami info?
Sziasztok. DR 80cc hengerhez, Dellorto 21PHBG karburátor mekkora fúvóka ajánlott? Olyan ha pötyög alapjáraton és utána elindulnek akkor mintha sokat kapna és egy bizonyos fordulaton megy csak és mintha a többletet üzemanyag kiment belőle akkor utána közép-háromnegyed gázig megy szépen majd teljes gázon szintén egy ideig egy bizonyos fordulatig pörög majd utána pörög feljebb.
Ezek fúvóka gondok lehetnek?
Ekkora hengerhez mekkora ajánlott?
Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok!

Nem tudjátok,ez milyen relé lehet?
Cb500 bólintott esett ki akkumulátor kiszerelés közben.
a forum egyik legnagyobb elonye, az, hogy egy tudast halmozunk fel. Kerlek legyel te is partner ebben, es ha valami informaciot birtokolsz, ami nem elavult, es objektiv, raadasul ervekkel ala lehet ramasztani, azt oszd meg a forummal.
Egy hsz minositese nem erv.

A motul nagyon dummy marketingszarja:
http://youtu.be/H6lsq8XrnHE

Ha esetleg nem ertened, az elejen mondja, hogy a szintetikus olaj crude olajbol van. Nem novenyibol.
Motulnak eszter szintetikus olajai vannak.

Lehet jobban tudod, mint a motul, ezt kerlek jelezd, tamaszd ala ervekkel, barmikor meggyozheto vagyok epkezlab, logikus magyarazatokkal.
látszik ,hogy a netröl tanulod ezt .... nem minösitek ..de sajnos nem tudod sehogy semm el regélni ,,hogy valojában .. milyen olajak is vannak most a piacon ... és valojában mi mire jo .. persze ez nem a te hibád ...... sajnos csak a neten találhato baromságokat szajkozod ... semmi tapasztalat ..abban az egyben igazat adok ,hogy az alap köolajat adalékolják és ammi ebben nagyon jo ..az másban nem ..ergó kompromiszum ...azt el felejtedet ide irni hogy a szintetikus olaj is kö olaj .... és hogy mi valojában a fő külömbség az ásványi olaj közt ... aztán az éster olaj .. csak növényi olaj lehet ......igaz van a szintetikus olajok ester teknologiája .. ami pl a motul használ .. aztán rengeteg adalékolás levédet ..pl a nano tecnikás olaj .. vagy itt van pl a jasoma 1 ....... 2 ha már ez egy motoros oldal .. háboru nélkül ... fél igazságokat nem kell tolni ..
Biztos közben megnézték pár galériádat......
Bocsánat off téma: valaki tudja, mi történt Tóth Gyulával (ZZR-es bontós)? Hívtam napokban, hogy szükségem lenne zzr alkatrészre, beszéltünk, mondta keres. tegnap nem értem el. Ma ismét hívtam, tökre meglepődtem, mert a felsége vette fel, mondta nézik. Majd felhívtak most és elküldtek szó szerint a picsába ... semmit sem értek :'( ez most mi?
Az 5100 az eszterolaj, elmeletileg crude olaj es a motul marketingszarja alapjan extrem honek es nyomasnak vetik ala, gondolom ez volna a hidrokrakkolas. a motul sehol nem nyilatkozik novenyi alapu olajrol, nem olvastam ilyet.

En api teljesitmenyszintet szoktam nezni, mivel laborba nem kuldtem husz fajta olajat ugyanolyan motorbol, ugyanolyan felhasznalassal, ezert semmilyen velemenyem nincs olajokrol. Osszehasonlito tribologiai tesztet olvastam, abban vilagosan latszott az eszter olajok gyengesege, pl ep adalek oldhatosag, es oxidacios vedelem. Eszter olaj polaros, azaz feluletaktiv, ami pozitiv tulajdonsag, mig a pao szintetikus olajok apolarosak, azaz nincs feluletaktiv tulajdonsaga, ebben meg ez gyenge. Ez a ket szintetikus olaj az elterjedt. Ezzel az osszehasonlito teszttel, ami mara biztos mar reg elavult, szamomra csak az bukott ki, hogy nincs olyan, hogy a legjobb megoldas, kompromisszumok vannak. Az egyik ebben jo, a masik abban. A marketingszart meg veletlenul se kell elhinni, foleg, hogy mindket fajta szintetikus olajhoz odairjak, hogy tokeletes valtovedelem, sima kapcsolasi erzet, es fantasztikus motorvedelem, holott mindket fele olajnak megvannak az erossegei es gyengesegei adalekoldhatosagban, vagy feluletaktivitasban, korroziovedelemben, stb.

Szoval a leheto legjobb api besorolas, es legjobb ar.
na tehát, a motul 5100-as alapolaját földből kőolaj finomításkor nyerik vagy más egyéb útón állítják elő ?(mint ahogy ezt a forgalmazó nagyon szajkózta, növényi alapú az olajuk)

Mi a véleményed a shel, földgázból előállított alapolajáról?

Nekem igazából mindegy mit öntök bele. Most írtam ki a bárditól 3cikkszámot ami minősítésben megfelel, holnap bebattyogok hozzájuk és azt veszem meg amelyik olcsóbb.
Nem. A novenyi cucc az a 2 utemu olajoknal a ricinus. Egyebkent jobb kenesi tulajdonsaga van, mint a szintetikus, nem novenyi 2T olajnak, mert ho hatasara indtabil lesz, nehezebb esztervegyuletekre bomlik szet, amik tovabb kenik es vedik az alkazreszeket. Cserebe ezzel az instabilitassal lerakodasokat kepez. Ezert nagyon szuk a felhasznalasi terulete, es ezert toljak a szintetikust a mindennapi hasznalatra, de ez 2T, 4T nel mas a helyzet.

Tobb fajta szintetikus olaj fajta van, ebbol az egyik az eszter. Van olyan szintetikus olaj, aminek alapja asvanyi. (Group IV. PAO)

Ebbe most nem mennek bele, mert ilyenkor szoktak elkuldeni az anyamba a hit alapokon olajszakertok, meg nincs kedvem annyit kormolni.

A porno helyett nyugodtan ra lehet ezekre a dolgokra keresni a gugliban, es megvilagosodik az ember. Minden tudas egy klikkelesre van.

A motul olaja csak akkor jobb, ha a teljesitmenyszintje nagyobb az osszehasonlitando markanal.
Szevasz barátom! Én nem bírom ki állva hagyom a sok lusta tohonyát, azt látnád mikor körforgó előtt még vagy hárman megelőznek azt torlódnak én meg slisszolok mellettük el...
Hyí ! Én meg fel sem megyek a retkek közé az útra , mert vagy elsodor , vagy a legnagyobb tócsába belegázol , fülig érő szájjal , én ezért azon a szakaszon szépen elegerészek a kerékpárúton !
De én sem. szigorú óra szerinti 40km/h ezzel ma hajnalban kocsisort csiklósbusszal együtt előztem. Brutál az autós forgalom az ipari park felé és a legtöbb ablakosdobozban egyedül ül a pók!
Ártani nem árthat.
Inkább az a jelentősége, hogy összerakáskor ne szárazon csiszatold a tömítő éleket.
Meg ki tudja, hátha a voodoo ráolvasástól önkenő lesz, így javítja az élettartamát....bár babszinál nem a szimering kopás nyírja ki a gépet.