Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom a gyárban hogy oldják meg, de a kérdező sem arra volt kíváncsi.
szerinted a gyárban mennyit áztatják?
A leírásokban szerepel, az EBC ki is emeli az áztatás jelentőségét, de más gyártóknál is olvashatsz akár 6 órás áztatási időt is. Szerintem nem egy komoly feladat, én biztosan nem hagynám ki, 25-30 éve már a szoci gépeknél is felhívták erre a figyelmet a tapasztaltabb öregek.
Azt kompresszorral kell fújni előtte xD
Különösen ducatin:))
ha annyira áztatni akarod akkor amikor elkezded a cserét akkor tedd bele az olajba
Na ebből háború lesz!
Kend be kis olajjal ne legyen száraz oszt mehet a helyère. Áztatni nem kell bebaszna ha beinná az olajat.
Sziasztok. Van valami elő írás, hogy az új kuplung lamellákat mennyi ideig kell áztatni?
Szelephézag.A 125-ös vagy annál kissebb motoroknál 0 fok környékén nincs szelep hézag egy idő után.10-15fokban jól indulnak de 5 fok alatt nem nagyon.Állísd be ,és mínusz tízben is fog indulni.
ez sem lehet rossz megoldás: https://www.conrad.hu/hu/atfol...
utána csak egy-két programozott pic kell és szépen számol visszafelé mennyi benzin van még a tankban
amikor feltöltöd akkor újra lehet indtani a visszaszámolást
Nincs mit azért tettem a linket ,hogy létezik ilyen csavar rozsda mentesben !
Anno ugyanilyen féknyergeket póbáltam eladni,a kutyának se kellett.
12 rugóért van fenn ebay-en.
Amúgy egy ilyen biztosító cucc a radiálison tutin úgy lett kiküszöbölve hogy túlnyúlik a rögzítő csap és hátul egy rugós sasszeg van belerakva.Szerinem így meg lehet csinálni ezt is és nem kell baszakodni a sapkával.Az inbusz is meg tud forogni.
aha, valami ilyesmi...

http://www.dataqua.hu/product....
a külső rész nem szokott nagyon sisteregni, pedig pár féket megforraltam már az évek során
szerintem simán bírja a lakkfilcet
ha mégsem jó lesz vonatot firkálni
nem emlékszem
van egy nyomásérzékelő szenzor a benzincsap körül aztán beállítod a teli állapotot meg az üreset és talán ledekkel mutatja
igen. nem tudom mennyire birja a meleget. Illetve milyen meleg van ott?
az mz-sre gondolsz?
Nálad! De nálam?

Kevesebbért is letöröm a szerelő kezét! Nem véletlenül mondjuk páran, hogy az a legjobb ha mi csináljuk (már ami nem haladja meg a tudásunkat és szerszámozottságunkat.)

Nekem mindegy, hogy 2 óra alatt csinálom meg a 10 perces melót. Nem ebből élek. Igy ráérek és van idő letakarni, stb.....
van nyomásérzékelős is nem is nehéz megcsinálni
nézz utána, régen valahol egész jó leírást láttam azt hisze m a hobbielektronikán
vagy papírboltban lakkfilc, olyan tuti van mert a virágosok is olyannak írják a szalagokra a dumákat
vannak ezek a párszáz forintos javító festékek abban nincs arany? régen még a teszkókban is árulták elég sokféle színben
Ez nem sérült féknyereg.
Közben eszembe jutott egy régi "mániám":

Üzemanyag szintmérésben létezik nem úszós megoldás? Tehát amit becsavarsz a jelenlegi (lámpás) helyére és az üzemanyag szintet megfelelő órán mutatja?
a feknyerget?

kb igy néz ki az enyémen is a sérülés...

https://www.ebay.com/itm/Honda...
nekem 3 évig meg sem moccant
igaz nem sportmotor volt hanem egy kis endúró de azért fékeztem vele volt hogy a gagyi betét 2 nap alatt elkopott.....
biztos kell az a csavar nem hiába tervezték oda, de nekem nem volt baj vele évekig