Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"ez a rendszer az első fék huzásakor a hátsó feéket nyomta elsönek és utána az elsőket ... valojában ugyan azt a hatást érték el mint a bolintás gátloval .. "

Jó kis érvek. Tehát melyiken van így, ahogyan írtad?
ezt nem tudtam .....
Én ezt tudom nagyon jól. A 11-es súlya ellenére plusz az én súlyom ellenére is perverzül gyorsan meg tudok állni.
a történet ugyan az ... mint a abs a öse ....... a lényeg hogy fékezéskor sokal rövidebb a fék táv ... és a motor mindegy hogy nyomás szabályzoval vagy elektronikusan .. vagy suly arány miatt vagy a motor dölése miat /oldalra / de szabályoza a fék erött a két kerék közt
Ha jól emlékszem. Deaz biztos hogy mindkét első tárcsán fog a lábfék.
CSak annyi a különbség hogy míg a 11-es másodlagos fékmunkahengere hátul két dugattyút működtet addíg az XX-é csak egyet. Azaz első fék hatására közvetetten összesen 5 dugattyú működik az XX-en míg a 11-esen 6. Lábféknél fordítva ott az XX-en 4 dugattyút tol összesen míg a 11-esen hármat
Szerintem mind a kettőre. Én legalábbis úgy emlékszem.
ez is pont igy van ... ahogy irod de a xx en csak az egyik oldali fék tárcsára hat a dual
Látom sokat fostam a szót lemaradtam. :-D
nyuszi fül .. ott van az ábrán a nyomás szabályzó .... és légy oly kedves .. ne foglalkoz a tasival a faccebukkon .. mert fel jelentelek .. ez komoly fecska a bört huzigáld a,faszodon.. arol meséljél miér jobb a saját mühelytől szarér hugyért tanitani azt amit nem tudsz ... te gözgép szerelö
Az XX-en asszem hátul a segéd munkahenger nem 2 csak egy dugattyút működtet. Asszem ennyi a különbség.
Csak a jegyzőkönyv kedvéért:

"ez a rendszer az első fék huzásakor a hátsó feéket nyomta elsönek és utána az elsőket ... valojában ugyan azt a hatást érték el mint a bolintás gátloval .. "

Ez lett leírva.
Várj Tasi én azt hittem hogy az XX rendszeráről beszélünk. Mert ha arról akkor az első fék müüködtetésével semmilyen féknyomás elosztó nem kell hogy legyen hiszen értelmezésemben (Nem vagyok szerelő) A féknyomás elosztó hatására az első fék behúzása alapján a hátsó autómatikusan működik azaz az első fékrendszerben áramló folyadék tolja a hátsó nyerget. De ez XX-en és X11-en nem így van. Az a fékkör ami a hátsó nyerget működteti első fék használatára az a hátós féktartály folyadékával működik. Nem pedig az elsővel. Az a szelep aminálam az ülés alatt van nem féknyomás elosztó csupán arra szolgál hogy a hoszzú fékrendszerben a fékezés után ne kelljen végig visszaáralmlania a fékfolyadéknak a hátsó nyeregtől az a segéd fékmunkahenegeren keresztül ami elol van újra hátra a hátsó fékolaj tartályig hanem a szelep segítségével ezt a hosszú kört kihagyja.
Tehát Az első fék fékolaja elöl marad. Nem indul hátra. Míg az hátsó fékolaj tartály előre illetve hátra is megy. Sőt az előremenő oldalról újra hátra is dolgozik. Én legalábbis így tudom. (Szerelésre lefordítva fékolaj csere alkalmával hátul nem kell úgy légteleníteni hogy közben elöl figyelem a fékfolyadék szintet. Míg elöl légtelenítve mindkét tartályt nézni kell egyszer az egyiket máskor a másikat)
Ezt nem is vitatnám, de nem ez volt a kérdés.
az xx pontosan igy van ..
3 dugattyúsak a nyergek, úszónyergesek. Nem hatdugattyúsok.
A dual fékrendszer a fékerőt ossza el az első és a hátsó fék között, nem a sorrendről szól. Az arányok attól függenek melyiket használod. Szerintem, de ha nem így van javítsatok ki.
én be tudok .... van mana .. hisz csináljátok az ingyen reklámot éjel napal .. kösszike
Az első fék meghúzásakor először csak az első fog. A bal oldali féknyergen elhelyezett szekunder főfékhenger, a nyereg elmozdulásának hatására fékfolyadékot nyom a PCV szelep felé, ami szabályozza hátul a fékhatást.
Be kell ülni pár órára. Vagy leülni a motor mellé kicsit, és értelmezi a látottakat.
Jó ez a hely, hömpölyög a kedvesség, nagyon tél van.
be állitástol függ .. van amikor egysze fog elöl hátul .. van benne egy fék nyomás eloszto és függ a suj elosztástol is ,, van olyan is amin a hátsó fék az első munka henger dugojára hat .. ez ugy néz ki ... hogy 6 dugos a nyereg és a két középsöt tolja a hátso föfék henger ,, de mindegy milyen megoldás ...a lényeg az hogy a nyomás eloszto dolgozik .. és mindegy mrnyire nyomod a féket .... vagy huzod ... a kerekek a tapadásukig fékezödnek ..
Tudtommal ha elöl húzom elöl fékez Bal oldali nyereg amolyan torziós karon van ami fékezés hatására előre mozdul ami egy újabb munkahengert működtetve dolgozik hátra. 3-3 dugattyú van nyergenként melyből esetemben az első fék hatására elöl a két szélső dogozik és asszem hátul is (XX-en nem így van) Míg a hátsó fék fixen húz minden nyergen középen.
Végre valaki...
Abezony.