Ez itt a motoroszerelős topik ugye. És elhangzott egy tévedés, melyet előbb kulturált hangnemben kijavítottam, majd miután ocsmányul le lettem ugatva, ismét kulturált hangnemben beledörgöltem a tévedő orrát a tévedésébe.
Erre jössz te, a BÍRÓ aki mindenki felett áll, és benyögöd a tutit Köszönöm! Legyen. Idióta faszkalap vagyok, nem vagyok senkinél jobb, féreg vagyok..
De akkor is az első fék fog előbb a Dual CBS-en.
Elvonatkoztatni Tasitol meg az egész antidive tèmátol egy igazi idióta faszkalapok vagytok. Egyikőtök sem kivètel.
Se te se Zoli se Levi se a fasz tudja ki nem vagytok jobb emberek.
Igazi fèrgek vagytok. Csak picit jobb a helyesìrásotpk. Mondjuk Zolira ez sem igaz....
Ha így folytatod még a végén belátod azt is, hogy nem kell mindjárt az első hozzászólásban lehülyézni mindenkit, hogy aztán dühönghessél, amiért elküldenek a picsába.
Egyszer próbáld ki! Sokkal békésebb lesz az életed.
Ha valamivel nem értesz egyet, akkor közölheted ezt a tényt úgy is, hogy nem csesszél fel mindenki, és bármilyen meglepő lehet, ilyenkor talán még hallgatni is fogunk rád, sőt még a tévedéseiddel szemben is elnézőbbek leszünk, hiszen mindenki tévedhet, fogalmazhat félre, vagy véthet helyesírási hibát.
Tovabbra is barki irhat ide. Laikus, szerelo, barki.
Itt nem az volt a kerdes, hogy ki mennyire ert a motorokhoz, mert forumon keresztul nem lehet megallapitani hibat, csak talalgatni lehet.
Ha valaki faszsagot ir, az lehet az amerikai elnok is, egy masik felhasznalo, aki birtokaban van a helyes informacionak, szembe fordithatja vele.
Pl ha valaki tudja egy motornal a helyes szelephezagerteket, de az amerikai elnok a mergaban nem, attol - es most kapaszkoggya meg - nem lesz igaza.
Sajnalom, de ez nem erv, hogy kinek mekkora fasza van a tenyeknel. Es az sem, hogy akinek epp igaza van, nem csinalt videot a facebookra. Fhasszom, hogy ezt magyarazni kell.
Nem baj tasi, értelmes emberek talán levonják a következtetést, hogy már megint az arc volt nagy, a tudás meg kicsi. Van ez így.
Akkor ezt lezárhatjuk.
A másik, hogy ki kit figyel, jelentget... te fenyegetsz feljelentéssel, ne égesd már magad ennyire. Talán mára elég is volt neked. Meg a padavanjaidnak is.
abban biztos vagyok hogy jános bácsi .. hogy van hozzá közöd .. hogy ki basztak ... de semmi problem az élet mindenkinek azt adja amit érdemel .... részemről nincs harag .. egy meg keseredet le csuszot beteges ember vagy sajnálak .... ne beszéljünk üdv tasi
Valaki linkeljen már olyat, hogy a rendszer az első fék huzásakor a hátsó féket nyomta elsönek és utána az elsőket ... könyörgöm. Rajz, leírás, fénykép, bármi.
a problémát megint abban látom hogy ... nem mindegy hogy kuplung ...... vagy tengely kapcsolo ... a sérdödések .... a sebbek .... a dac ... és vessézünk .. szerintem ezt kéne abba hagyni ............ igérem senkit nem küldök el a kurva anyába ... a lecsot is el ismerem .. bele fáradtam ... van nekem ép elég dolgom a motorokal .... visszavonulot fujok ...
Sajnálom, hogy kinyírod a fiad nikkjét is :-) repülőjegyszagot érzek.
De arra a feljelentésre azért kíváncsi vagyok... :-) :-) nézte a fészbúkomat... ez fog benne állni?
Benzinnyomást kiírta-e már a kütyüd?
Nem vitatkozom biztosan így van ehhez nem értek. Engedek a tapasztaltabbnak. Azt tudom hogyha az a hülye szelep az ülés alatt leragad vagy pont hogy nem csukódik akkor a fákumos bigyóval kibaszott szar légteleníteni a hátsó nyerget.
Gergő ! A fékfolyadék nem áramlik előről hátra , meg vissza sem , mivel nem össze nyomható , képlékeny rúdként funkcionál ! Ha egy kilóméter hosszú lenne a malacon a fékvezeték , az ugyan úgy fogna , amennyiben nincs benne levegő buborék !
Erre jössz te, a BÍRÓ aki mindenki felett áll, és benyögöd a tutit Köszönöm! Legyen. Idióta faszkalap vagyok, nem vagyok senkinél jobb, féreg vagyok..
De akkor is az első fék fog előbb a Dual CBS-en.