Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igazán helyes döntés. Na de nem kell szeretni senkit sem!
Úgy gondolom ,akkor járok a legjobban .Ha tovàbb szeretlek,és nem okoskodok ,hisz abból van itt elég . Khala dahra máh de vehakchan.
nem nezted vegig a videot.

a fojtast kivette a karbi es motor kozotti csovekbol es fuvokat cserelt.

tehat itt maximum annyi lehetett a felesleges szereles, hogy az airboxot leveszi- es a gazt hol koti ki. szvsz.
Akkor minek okoskodsz már megint?Nem nézel előre?!
Teljesen más a tészta itt egy folytast Kell ki venni ott célszerűbb volt ki venni a bodout is mivel. Takarítani kelet ..és szarul voltak benne a gumik ... A fuvokat cserélni csak a pohár és legalább távolítsa után lehet
Tisztára akár a google fordító.....
De már kíváncsi vagyok a végkifejletre.
a tolattyú alján a furat csak azért van, hogy a membrán a vákum miatt ne pukkadjon ki . a benzin és a motor szivó ereje tolja fel a tolattyút (a tűn úgy működik mint egy dugattyú ) minél nagyobb a fő fúvóka annál nagyobb a benzin áramlás és erőseben tolja a tűt
az ehez hasonló hozászolások bevett szokás itt az sm on :D
csap poén volt !
Ki és bele is lehet transzportálni a fuvókákat. Felesleges bontások!? Így legalább már mindent tisztán,tömítetten rendben tud visszarakni.Szerintem is így alapos.
Azért milyen érdekes, hogy amikor a zrx-nél volt szó ugyan erről, hogy nem kell kiszedni a légszűrőházat ahogy te csináltad, mert simán kijön a karbisor anélkül is, akkor meg pont azt mondtad hogy úgy egyszerűbb ha egy csomó más dolgot is kiszedsz. Most meg az a hülye aki kiszed egy csomó dolgot, ezek szerint feleslegesen. Nekem oszt mondjuk mind1, mindenki úgy szerel ahogy akar.
Tehát arra akartam celozni hogy van aki így és van aki úgy ... A lényeg hogy roncsolas ne legyen
..és jó legyen a motor ... Ez a srac kétszer annyit bont mint amit kell ...és ugye minden bontás maradando sérülések ... Tehát nem fika ... Csak rutintslansag
.az air boxot egyáltalán nem kel ki venni
Nem a lábán a csomót .... Egyszerűen lehet sokal kisebb bontással is ... A termosztát tol le vehető a burkolat ... Szóval a dolog arról szól hogy mindent lehet másképp is csinalni....és nagyon sokszor be bizonyosodik. Hogy a manual sem mindenható ....
Tasi,

nem vitatom, hogy ismerhetsz olyan pozitúrát, hogy egyben kijön a karbi az airbox-al, de a service manual igy kezdi:
- Remove the air cleaner housing (a carburetor removal fejezet alatt)

azt nem irja, hogy merre kell kivenni a karburátor (szerelő is balra mondta - mondjuk akkor nem értem, hogy a francba trancsíroszta szét a termosztát védő műanyag - akár a videon - jobb oldalt.

Másik.

Eddig úgy tudtam, hogy ha fojtott motorban ki akarod cserélni a fúvókákat nagyobbakra akkor le kell venni a csészét is.

Akkor ezek szerint nem kell?

Elég sok videodat megnéztem, de nekem az jött le, hogy f úvóka tisztításhoz meg cseréhez Te is leveszed a csészét.

A csavarhózóval igazad lehet, bár nekem esztétikailag elfogadhatóbb ha minden bilincs a karburátoron egyirányban (vizszintesen áll)
A
Nos a gyerek szeret szerelni ..a hátsó kereket is ki kellett volna szedni ... Most már tudom .. miért van itt egyik okos szerelő .... Először is nem kell ki szedni a air boxot ... Aztán a vizet a
Egy 10 felyü csavaral kb 1 litert .ki engedünk és nem kell bír felyeket nyomni sehova . Aztán a karbit egyben ki húzzuk balra ... Bowdenestül .. ugyan is. Sokkal egyszerübb fent bontani a gazkarnal .... Aztán a minek le szedni a farslit .... Aztán minek szőg csavarhúzó ide ... Amikor van. 80 cm csavarhúzó is és minden csavart előre oldani lehet .. aztán minek is veszi le a poharakat .. mikor itt nem lehet állítani az uszoszint millió baki és felesleges munka a cső amire rá dugja a gumit az után égető vakum vezerloje ..üdv
Ezt már megbeszéltük. :-)
Gergő, most már tényleg áruld már el, kinek a neve szerepel a forgalmiban a tulajdonos megnevezésénél ? :)
Behalok! :)
lehet :-)
Közlekedő edény?
A,kulacs minél messzebbre van szállítva,annál kevesebb folyadék van benne
Erre gondoltál?
Szerintem a szekunder levegő rendszer szolenoidja, ez kapcsol. De én szakács vok, nem értek hozzá.
ez zavar engem is. 5:34-nel micsoda az a kor a vakumcsap mogott?
figy, a fizika nem hazudik, a közlekedőedények törvénye alapján az átlátszó csöveidben a szint meg kell, hogy egyezzen az úszóházban lévő szinttel.
ott valami nem jó
persze mielőtt valaki szólna igen tudom itt egy fojtott motorból szedik ki a fojtásokat.

viszont a karbit ahhoz is ki kell szedni...
németül és se. de a scottoilert tényleg oda kell bekötni...Most esett le... :)
Nem tudok németül, de ott valami scottoilert hallok ami egy láncolajzó cuccnak a márkája és akkor lehet, hogy annak a vákuumcsövét kötötték oda, ha rosszul hallottam akkor valami mást.
24:58-nál látszik, hogy a karbi szellőrzés az airboxba megy...