Tascner azt állította,hogy antidive rendszer teloolaja egy szelepen keresztül közvetlenül hat a fékre/az olajak nem keverednek, azt nem mondta írta/. Azaz nyomást gyakorol a fékdugattyukra. Mivel nekem volt GSX 550 EF-m mint a fiának is, ezért tudom,hogy az a rendszert miként müködött
Cica nagyon jól felkészűl elméletben, szerelés elött. Akár az én motorom, akár az övét szereljük. Gyakorlati segitségnek ott vagyok én. Elrontani nem tudja. Ő csinálja végig amit kell. Ha segiteni kell segitek neki. Hidd el, ha elegendő tudása lesz , bármilyen munkát rá lehet majd bizni.
Még egyszer leírom , : mindegyik / maga korában / a hatásosabb megállásért volt felelős ! Béna faszság ?! Kicsi rigó ! Neked ! Valamikor forradalmi találmány volt ! És nem azért hagyták el mert faszság !
Na na. tessék szépen venni egy mély levegőt fújni egyet aki dohányzik elszívni egy cigit. Mert a veszekedésnek semmi értelme nincs. Sok esetben a szigorú szakma a megoldás de sok esetben meg a vidéki logika az ami hasznos. ami néha gányolásnak tűnik.
gumiheveder--> nem volt a Zümiben semmi, és sosem került szóba egy ilyen kis dolog, ezerszer fontosabb dolgok voltak vele, kötekedjen nyugodtan, le van tiltva ; majd ha ő az én életem éli , belepofázhat, egyébként meg jobb ha félre húzódik szépen , magát égeti csak vele keményen
Helyes én is ezt preferálom ! És kezdjen már el feltölteni valaki vagy valakik Taschihoz hasonló vagy JOBB / mert itt mindenki jobban tudja / videót ! Mutassátok meg már mit tudtok csúcs szerelők !
Arról az emberről beszélünk aki önmagát a Mercedes szerelés pápajanak kiáltja ki majd vesz egyet és úgy atbasszak 250e km el mint a pinty,feszbuk videóba még be is mondja.Meg lehet nézni.
Motorszereles remélem jobban megy.
És le van írva hogy az ABS ősének tartja ezt az AntiDive-t cuccot.Ha ezt se olvastad akkor nő komment.
Ekecs azt elismerem hogy több esetben a cicának elég markáns véleménye van. Amúgy szerintem a mikrométer skáláját biztos ismeri. A gumihevederben nem tudok nyilatkozni az enyémben csak egy van így nem tudom pl egy másodikat hova lehetne tenni. Bár az egy sem biztos hogy kéne bele mármint az enyémbe mert elég szűk ott a hely hogy ne hagyjam el az aksit.
Én magamból indulok ki. Láttam már darabjaira szedett blokkot műhely asztalon szétszedve. A nagyobb alkatrészekre ráismertem de pl hogy melyik csapágy hova való arra nem . Ezt a szintet biztos túlszárnyalta már. Viszont annak ellenére hogy tudom mi micsoda én biztos nem tudnák egy blokkot sem összerakni főleg úgy nem hogy működjön. Mert egy ládába simán behányom az egészet pillanatok alatt és akkor már egy helyen van.
sajnálom, én minden szakmában azt az elvet vallom, üljön be az iskolába, és tanuljon, oktassák. Aki komolyan veszi , megteszi, saját érdeke, ott kezdődik, hogy végzettség nélkül nem is lehet műhelyed. Hivatalosan sok minden nem lehet. ( sztem, de nem néztem utána még, mert nem érdekel ilyen szinten )
Nekem is van szerelő ismerősöm, aki kitanulta az apukája mellett a szakmát, persze, ettől még lehet jó ember, és szerelő is. Ám akkor sem fog leülni 60 órát vagy akármennyit a könyv elé, és elméletet tanulni , mert minek? Nagyon más irány és vonal a kettő. De ámen, aki nem úgy tanulja meg, nem végzi el stb , lehet még jó. De nem kell másokat bántani, meg szidni , főleg egy oktatási intézményt, ami nagyon sok mindenen ment át az évek alatt, rengeteg jó, SZAKEMBER van ott, kb a legjobbak az országban; mennyi mindent csinálnak. Az oktatási módszerük jó; az hogy sok a hülye? Hogy nem tanulja meg, hogy nem tudja mikor van vizsga? Hogy utolsó 2 órában nyitja ki tanulni a könyvet vizsga előtt? Ez mióta az iskola, vagy az oktatók hibája? Legyen már eszünk, és intelligenciánk! Tény és való , ott is mint minden iskolában vannak, akik ... vannak, meg vannak, akikből lehet és lesz vki, mert akarják, mert csinálják, mert maximalisták, mert az nekik az első. De nehogy már az iskola legyen a hibás érte, hogy vannak "hülyék" ott is. tasival is csak ennyi a "bajom" , de ezt már korábban tisztáztuk, ne bántsa az iskolát, se más! Ami vele még para, hogy a videóiban sok elméleti alap dolgot elkövetett hibaként, ami nem lenne még baj!!! Hiszen mindenki hibázhat!! Emberek vagyunk, de más társainkat nem osztogatjuk, meg bántjuk ISMERETLENÜL, inkább tanulni kellene egymástól , megbeszélni, vitatni dolgokat, tudni elismerni hogy hibáztam, tévedtem, bocs, javítom, nem így van hanem úgy , és ezt nyugodtan ki lehet tenni a "közönség" elé. Nem pedig, hogy na én vagyok az x, és mindenki nem tudom mi, és hu de szar és stb. Majd mikor megakadok vmiben, felhívom azt az iskolát, amit szidok, hogy jaj segíts már, mit hogy merre. Hát elég vicces.
Az én tudásomról meg csak annyit, hogy nagyon kicsi vagyok, nem ez a szakmám, nem is fővonalon gondolom , viszont maximálisan, lelkiismeretesen csinálom. Lassan két heti munka csúszásba vagyok, mert annyit tanultam vizsgákra, csak elméletet, mert nekem ez az első, ez volt az első. Lehet, hogy per pillanat szebben lerajzolok pár dolgot, meg elméleti szinten elmondom, hogy működik, mint pár nagy okos , aki sosem tanulta, csak persze tudom, rávágja általánosan. Lehet, lehet mégsem. Nem érdekel konkrétan.
Egy a lényeg: ideje lenne befejezni egymás szidását jobbra - balra meg középre- hátra, és megpróbálni összefogni, meg az egóból kicsit lejjebb adni, elvégre motorosok vagyunk!!!! Én tasit sem bántom, de amiket itt írtak negatívat, sajnos sok igazság van benne, sztem tök jó lenne kicsit békésebben viselkedni mindenkinek.
Az alábbi , ill. a Taschi témában tett megnyilvánulásai alapján már most vérprofi ! Szelephézag ?! Gondolod ismeri már a mikrométer skáláját ? Még a gumiheveder helyét sem találja a saját mociján !?
Őszintén. ilyen mélységeibe jelenleg a szerelőmön kívül senki még a Cica kezébe sem adnám a motort. Ezek nagyon mélyén vannak és nagy ez blokk. Azonban kisebb javításokra most is odaadnám a kezébe. Mert bízom benne és tudom hogy alapos, pont azért alapos mert még rutintalan. Értem kis javítások alatt a kötelező szervizeket. folyadékok cserélye pl vagy szelephézag állítás bár azért akkor egy felügyelő szerelőnek azért örülnék. Kerék ki kerék be fékolaj csere. Esetleges elektromos javítások szivarcsatlakozó bekötés és hasonlók. De az említett szervizekre egyenlőre nem de azt egyenlőre szerintem ő sem vállalná el. Tudni kell hogy meddig tart a tudás és nem túlvállalni magad.
Gergő ! Majd akkor ennek tükrében légy szíves jelezd , mikor adnád húgyvirág kezébe a malacot , mondjuk egy 2-es fokozat fogaskerék cserére , vagy egy egyszerű gyűrűzésre !?
Én ezt a Taschi kontra MAMI dolgot nem értem. Mindkét oldal picit szemellenzős. Taschi-t nem ismerem. Emberileg kíváncsi lennék rá mert jó arcnak vélem. Bár mivel nekem van megbízható szerelőm nem adnám a kezébe a malacot. Egy kis ingázós ütjük vágjuk motort talán de a kis kedvencemet nem.
Mindkét félnek van igaza és minkét fél téved is egyben szerintem
Gondoljatok bele. Ma pl egy billegős seggű 40 éves Citroent a 80 éves idős szakikon kavül ember meg nem tud már szerelni mert senki nem érti az olajhidraulikus fűtüművet meg a tököm tudja még mit nem csak azok a bácsikák akik 80 évesen 15 éves koruk óta mezőgazdasági trakikat szekereket meg T-modellket javítottak mindenféle iskola nélkül. Ők nagy eséllyel egy modernnek mondott 10-15 éves szerkezettel is elbíbelődnek még de egy modern agyon elektronikázott rettenetnél talán már az alkatrész funkciójét sem tudják megmondani ami a kezükben van
Egy újhullámos mondjuk MaMI-ban tanuló bárki meg az ellenkezője. Lehet hogy egy modent elektrnikázott motor szervizeléséhez ért de egy 40-50 éves jármű esetében már tanácstalan.
Én azt vallom hogy akinek affinitása van a szereléshez nem biztos hogy iskolában kell tanulnia a dolgot mert érti érzi látja és megragad. Akit csak érdekel mint pl engem annak igenis tanulni kell és ahoz segítség kell mert azért ez a dolog nem egy faék ha elbaszok valamit akkor akár visszafordíthatatlan kárt teszek valamiben vagy ami mégrosszabb valakiben. Ez mindenkinél más. a lényeg csak az hogy az adott emer ismerje magát annyira hogy ezt tudja. Az én szerelőm is csak gépszelerőli ipari sulit végzett szerelő ami nem egy motor szerelő végzettség mégis TupFuel dragszert tudott építeni vagy turbós GSXR-t és a motorom belselyéhez is eddig ő nyúlt hozzá. A szerelő főleg motor esetében egy bizalmi pozíció szerintem. Amennyiben van bizalom a szerelő irányába akkor letojom milyen végzettsége van ellenben ha új szerelőt kell keressek az ilyen jellegű bizalom kialakulásának könnyítő eleme lehet egy ilyen végzettség.
Nem , nem ! Helyre teheted pl. a modora miatt mert te , jobb neveltetésben részesültél ! De a munkásságát csak olyan kritizálja , aki maga is megmeri mutatni magát , ill. a szaktudását ! Csak akkor lesz hiteles személy ha készít egy hasonló videót , és elmondja hogy Taschi hol és miben hibázott , és azt hogyan csinálja helyesen ! De míg ez nem így történik , addig csak trollkodás , és rosszindulatú minden becsmérlő hozzászólás ! Gondolj arra , egy ismeretlen kihez vinné a vasat , aki csak fórumon okoskodik , trollkodik , beszólogat , bizonygatja a nagy semmit , vagy ahhoz akinek van x videó felrakva , y követője ill. minden javítás után elmondja a garancia mire vonatkozik ?! Na ilyen videókat szeretnénk nagyon sokan itt , nem pedig azt hogy kb. 10 ember miatt akik a névtelenség homályába rejtőzve a hasonló videók készítőit bármilyen fórumon ellehetetlenítik ! Nézd csak meg a legjobban acsarkodó trollok adatlapjait ! / Hugyvirág ez alól kivétel !/
de Drága, megnyilatkozom, arról nyilatkozom, amit látok, és ami jólesik.
Senki nem az én szaktudásomra van kiéhezve, és senki nem mondta, hogy én tudok, senki nem mondta hogy én mástól több vagyok! A tasi témában nyugodtan kifejthetem a véleményem, mert olyan dolgokban követ el hibát, amit én nem tennék a helyében sem szerelőként, sem emberileg .
te aztán nagyon benne vagy a MAMI életében, pont sok közöd van hozzá, mégis bele kotnyeleskedsz ; ülj be a padba , majd utána lehet véleményezni! Mások tudása meg nem egy iskolán múlik, hanem hogy ő mit tesz meg, az iskola csak egy irányt ad, alapokat; meg megtanít mondjuk esetleg mit ne bassz el, vagy eddig mit basztál el; na ha erre már rájön az ember , rohadt sokat tanult. A te véleményed annyira hiányzik rólam a témában , mint szar a wc-ben, lehúzhatod!
Neked drága meg aztán abszolút nem kéne ebben a témában megnyilatkozni ! Pont ez a MAMI- val a baj , hogy bár milyen idiótát képeznek a nagy semmire , a lényeg az hogy legyen pénz lóvéra ! Nem mondják azt hogy te ha 400 évig élsz mint a teknősbéka , akkor sem leszel motorszerelő , legfeljebb jól mutatsz a padsorban ! A te szaktudásod annyira hiányzik a beteg mociknak , mint notórius gyújtogatónak a poroltó ! A Taschi témából szerintem nyugodtan kihagyhatod magad , mert még a macskája simogatását sem bíznám rád , a pink faszságtól az is megvadulna !
Hisz előbb megállt.
Hattyúk már Emese,a betonpumpahoz biztos értesz.
Mert a bolintasgatlonak nulla közé van az ABS hez.
Motorszereles remélem jobban megy.
És le van írva hogy az ABS ősének tartja ezt az AntiDive-t cuccot.Ha ezt se olvastad akkor nő komment.
Én magamból indulok ki. Láttam már darabjaira szedett blokkot műhely asztalon szétszedve. A nagyobb alkatrészekre ráismertem de pl hogy melyik csapágy hova való arra nem . Ezt a szintet biztos túlszárnyalta már. Viszont annak ellenére hogy tudom mi micsoda én biztos nem tudnák egy blokkot sem összerakni főleg úgy nem hogy működjön. Mert egy ládába simán behányom az egészet pillanatok alatt és akkor már egy helyen van.
Nekem is van szerelő ismerősöm, aki kitanulta az apukája mellett a szakmát, persze, ettől még lehet jó ember, és szerelő is. Ám akkor sem fog leülni 60 órát vagy akármennyit a könyv elé, és elméletet tanulni , mert minek? Nagyon más irány és vonal a kettő. De ámen, aki nem úgy tanulja meg, nem végzi el stb , lehet még jó. De nem kell másokat bántani, meg szidni , főleg egy oktatási intézményt, ami nagyon sok mindenen ment át az évek alatt, rengeteg jó, SZAKEMBER van ott, kb a legjobbak az országban; mennyi mindent csinálnak. Az oktatási módszerük jó; az hogy sok a hülye? Hogy nem tanulja meg, hogy nem tudja mikor van vizsga? Hogy utolsó 2 órában nyitja ki tanulni a könyvet vizsga előtt? Ez mióta az iskola, vagy az oktatók hibája? Legyen már eszünk, és intelligenciánk! Tény és való , ott is mint minden iskolában vannak, akik ... vannak, meg vannak, akikből lehet és lesz vki, mert akarják, mert csinálják, mert maximalisták, mert az nekik az első. De nehogy már az iskola legyen a hibás érte, hogy vannak "hülyék" ott is. tasival is csak ennyi a "bajom" , de ezt már korábban tisztáztuk, ne bántsa az iskolát, se más! Ami vele még para, hogy a videóiban sok elméleti alap dolgot elkövetett hibaként, ami nem lenne még baj!!! Hiszen mindenki hibázhat!! Emberek vagyunk, de más társainkat nem osztogatjuk, meg bántjuk ISMERETLENÜL, inkább tanulni kellene egymástól , megbeszélni, vitatni dolgokat, tudni elismerni hogy hibáztam, tévedtem, bocs, javítom, nem így van hanem úgy , és ezt nyugodtan ki lehet tenni a "közönség" elé. Nem pedig, hogy na én vagyok az x, és mindenki nem tudom mi, és hu de szar és stb. Majd mikor megakadok vmiben, felhívom azt az iskolát, amit szidok, hogy jaj segíts már, mit hogy merre. Hát elég vicces.
Az én tudásomról meg csak annyit, hogy nagyon kicsi vagyok, nem ez a szakmám, nem is fővonalon gondolom , viszont maximálisan, lelkiismeretesen csinálom. Lassan két heti munka csúszásba vagyok, mert annyit tanultam vizsgákra, csak elméletet, mert nekem ez az első, ez volt az első. Lehet, hogy per pillanat szebben lerajzolok pár dolgot, meg elméleti szinten elmondom, hogy működik, mint pár nagy okos , aki sosem tanulta, csak persze tudom, rávágja általánosan. Lehet, lehet mégsem. Nem érdekel konkrétan.
Egy a lényeg: ideje lenne befejezni egymás szidását jobbra - balra meg középre- hátra, és megpróbálni összefogni, meg az egóból kicsit lejjebb adni, elvégre motorosok vagyunk!!!! Én tasit sem bántom, de amiket itt írtak negatívat, sajnos sok igazság van benne, sztem tök jó lenne kicsit békésebben viselkedni mindenkinek.
Mindkét félnek van igaza és minkét fél téved is egyben szerintem
Gondoljatok bele. Ma pl egy billegős seggű 40 éves Citroent a 80 éves idős szakikon kavül ember meg nem tud már szerelni mert senki nem érti az olajhidraulikus fűtüművet meg a tököm tudja még mit nem csak azok a bácsikák akik 80 évesen 15 éves koruk óta mezőgazdasági trakikat szekereket meg T-modellket javítottak mindenféle iskola nélkül. Ők nagy eséllyel egy modernnek mondott 10-15 éves szerkezettel is elbíbelődnek még de egy modern agyon elektronikázott rettenetnél talán már az alkatrész funkciójét sem tudják megmondani ami a kezükben van
Egy újhullámos mondjuk MaMI-ban tanuló bárki meg az ellenkezője. Lehet hogy egy modent elektrnikázott motor szervizeléséhez ért de egy 40-50 éves jármű esetében már tanácstalan.
Én azt vallom hogy akinek affinitása van a szereléshez nem biztos hogy iskolában kell tanulnia a dolgot mert érti érzi látja és megragad. Akit csak érdekel mint pl engem annak igenis tanulni kell és ahoz segítség kell mert azért ez a dolog nem egy faék ha elbaszok valamit akkor akár visszafordíthatatlan kárt teszek valamiben vagy ami mégrosszabb valakiben. Ez mindenkinél más. a lényeg csak az hogy az adott emer ismerje magát annyira hogy ezt tudja. Az én szerelőm is csak gépszelerőli ipari sulit végzett szerelő ami nem egy motor szerelő végzettség mégis TupFuel dragszert tudott építeni vagy turbós GSXR-t és a motorom belselyéhez is eddig ő nyúlt hozzá. A szerelő főleg motor esetében egy bizalmi pozíció szerintem. Amennyiben van bizalom a szerelő irányába akkor letojom milyen végzettsége van ellenben ha új szerelőt kell keressek az ilyen jellegű bizalom kialakulásának könnyítő eleme lehet egy ilyen végzettség.
Senki nem az én szaktudásomra van kiéhezve, és senki nem mondta, hogy én tudok, senki nem mondta hogy én mástól több vagyok! A tasi témában nyugodtan kifejthetem a véleményem, mert olyan dolgokban követ el hibát, amit én nem tennék a helyében sem szerelőként, sem emberileg .
te aztán nagyon benne vagy a MAMI életében, pont sok közöd van hozzá, mégis bele kotnyeleskedsz ; ülj be a padba , majd utána lehet véleményezni! Mások tudása meg nem egy iskolán múlik, hanem hogy ő mit tesz meg, az iskola csak egy irányt ad, alapokat; meg megtanít mondjuk esetleg mit ne bassz el, vagy eddig mit basztál el; na ha erre már rájön az ember , rohadt sokat tanult. A te véleményed annyira hiányzik rólam a témában , mint szar a wc-ben, lehúzhatod!