Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez fix .Oki ....
Hát igazad van nekem sok motort kell butykolni. Így kell .... Van saját is 8db. És persze van 3 mercedesem is. Pl... Pancsik gigxerek .triumpfh ...indián ...w 112 fecske .v8 3800 ...w 123 s6 3000 kupé. W 220 v8 5500 .... Na szóval nem Sok neked semmit vegyél
A motorszerelőnek az is megéri mert ráveri az ügyfélre, de én magamat nem fogom lehúzni....ezért is nem járok szerelőhöz
kint meg olyanok vannak amik nem biztos, hogy elférnek..

https://www.ebay.com/sch/i.htm...
tasi20,

pusztán elméleti alapon.
- "egy szaros 20 000 ft" - tehát neked nem számít 20.000 Ft
- "jelzem 4 db van"

azt ugyan nem irtad, hogy hány kezed van, de abból a tényből kiindulva, hogy
- a motorok jelentős részén max. 4 db karbi van
- ha esetleg lenne hathengeres karbis motor, oda meg kevés a 4 db csavarhúzó
- év vélhetőleg csak két kezed van

igy akárhogy számolom Neked minimum 2 db felesleges csavarhúzód van.

Ebből igazán küldhetnél egyet és még mindig marad 1 db tartalék.

A csak egyszer kell megvenni alapján lelet veszek egy gumiszerelő és centirozó gépet is.

Indokaim:
- autó háromszor annyi van itthon mint motor
- karbit évente egyszer állítok, kereket szezononként cserélek

Ja most látom csápos emelő sincs itthon, igy azt is veszek.

Komolyra.

Ár/érték arányban inkább az árát elmotorozom. Ahhoz képest, hogy mennyit lenne használva kicsit drága. Kb mintha egy motorszerelőnek egy olyan célszerszámot kellene megvennie, amit 10 év alatt egy motorhoz használna csak. (Hogy mi az nem tudom, de biztos találnánk ilyet...)
Elszédül, főleg ha, még ivott is vagy kettőt előtte !
Mert a sok folyosotol osszezavarodik a gaz. Nekimegy a falnak, elszedul. Vilagos! Mondom en!
ezt hivják itt zártnak .. haha
nem ...........azzért jobb mert nem kell soha utántölteni deszt vizet az elpárolgó viz lecsapodik és visza folyik az akkuba .. ezzért az akku élettartalmára a veszteségek figyelembevételét is számolva csak roncsolásal lehet a 6 db celát nyitni felüröl ....
A labirintusos szerintem azert jobb, mert abban elteved a gaz.
ja a fiam nevében ..
Na megint össze hoztatok ..jo sok okosat ..................... az akkubol párolog a sav ........... te jo isten ..szerintem csak a viz .. amit itt valaki helyesen irta potolni kell .. zárt akku .. AZ HOGY NÉZ KI .???. mert van szelepes !! van labirintusos . !! és nyomás szabályzos ........... Zsélés !!!! a cukrázdába van torta szelet ... ja és alegjobb felforditod és ki jönn a sav ..
a karbi állito csavarhuzon is el nyámnyoktatok .... egy szaros 20 000 ft és egy szer kell meg veni ../ jelzem 4 db van / ehelyet ..... fix derékszögü let linkelve 1500 ft kinai szét esős és a csucs a 3 d be irok egyet .........müanyagból ugyanakkor még mindig nincs el magyarázva mitöl megy fel a cv és hogyan hány féle megoldás létezik
F3 cbr.
Sorold fel azokat a motorokat amelyekben teljesen függőben van az akksi, de ne a régi motorokat, hanem a mostaniakat kb 2000-től. Mert ugye hiába mondod hogynem szivárog ki a sav, én biztosan nem tenném döntve a nyitottat egyik motoromba se.
Akkor így szerintem meg is érkeztünk a tema végéhez, amibe lehet és akarod tegyed a nyitottat, amibe meg nem lehet oda ne
Tudom hogy van túlnyomás szelep, de tudok neked mutatni vicceset.
Arra jó hogy ne robbanjon fel, de tönkremegy. A savas nem megy tönkre.
Jól van, akkor te vegyél fémet. Senki nem erőlteti rád, de sokan maguknak szerelnek, oda felesleges 20ezer feletti csavarhúzó, amikor 2 évente max egyszer kell.
Meg lehet venni a pár ezer forintosat is, ha meg nem jó, pont oda, akkor aki ért hozzá, nyomtat magának pont megfelelőt, aki nem ért hozzá, kifizet 24ezret.
pont karbi állításra használom mert azért mondjuk egy M5-ös csavart nem tekernék ki vele lehet bírná de nem arra van, igaz nem kell minden nap de pl volt olyan v4 vagy v2 -es motor ahol a szinkront se tudod állítani sima csavarhúzóval és ha nem volt tekergetve évek óta esetlegesen kis festéket is rápöttyentettek a kis műanyag fogaskerék nem fogja bírni szóval lehet szórakozni ilyesmivel de ha mondjuk ott topog a kliens melletted te meg elmész nyomtatni egy pár fogaskereket mert a másik elnyalódott az nem igazán frankó
Csssss 1000-alatt nincs motor, mázsa alatt nincs ember. ;) Hallottam.
Van benne túlnyomás szelep
Teljesen zárt nincs, nyomás hatására mind tud valahol tágulni
A lítiumos cuccok zártak csak a lítium elég hevesen barátkozik a levegővel
Gel ellenere a CCA 180 amper.
Anno az etz-be használtam sokáig riasztó akkut, a 7 Ah-s pont fasza volt bele, nem is volt semmi bajom, amire kellett tudta. Az AGM-nek le tudja löni a kupaksort ahol feltöltöd, de elvileg ha képes szétfeszülni akkor kurvára nem jó valami. Zselés nem hiszem hogy lenne járművekbe, mivel kicsi a rövidzárási árama és emiatt az öninditő aki köztudottan abban a munkatartományban igyekszik igénybevenni az akkut, nem nagyon lenne hadra fogható, másrészt az általad is említett kényes töltési tartomány járművekben nehezen oldható meg. De mindenbizonnyal fejlődött a savas akku is az idők során, mert hát valóban igény van még rá.
[#5399694] 2017. 11. 21. 19:45
kawa70
Nem tudom :))))a szoci motorokon túl már nem nagyon találkozni lötyögös aksival, de nem is ajánlott.
Ki írta hogy az ?