De mi ezzel a baj ? Taschi elmondja tudatlanoknak vagy főokosoknak mi is az AVDS ! ? A lengéscsillapító olaj egy szelepen / a csizmán kívül / keresztül áramlik a telóba , fékezéskor ezt a szelepet zárja a fékolaj nyomása , így nem tud a csillapítóba visszaáramlani az olaj , és nem tud a teleszkóp összeülni ! Magyarul olyan lesz az eleje mint a seprű nyél , ezáltal elég súly marad a hátsó keréken , így azt is hatásosan lehet fékezni , mivel nem könnyül el a hátulja ! Akinek volt GPZ az mind tudja ezt , feltéve ha működött még ! Az én 750-esemen pont javítottam ezt a szerkezetet , ami hibátlanul működött utána ! Szakiskola , internet és telefon nélkül 89-ben , pl. Mi ezzel a problémád ! ?
csak a videóiban ne követne el alap hibákat; Nagyon alapokat, aztán a sok "hívő" meg ezt tanulja, meg otthon gányolja; mert a "mester" azt mondta; gratulálok
Ebbol az ervbol kiindulva, ebben a topicban csak akkor lehet helyretenni azt, akinek nincs igaza, (legyen szo barkirol) ha ugyanolyan facebook megjelenese van, vagy ugyanazt dolgozta legalabb ugyanannyi ideig.
Fuggetlenul attol, hogy kinek van eppen igaza abban a bizonyos vitaban, es ki mekkora hulyeseget mond.
Meg nagy vonalakban sem követed ha az jött le állandóan támadják.
Ingyeninfo meg lehet más helyről is beszerezni.
Csináld azt amit ő.
Nekiállsz megoldani a problémát és addig gondlokodsz mig kitalálod magadtól.
Ha nem megy letoltesz egy szervizkonyvet.
Nem figyelem NAPI szinten, de nagy vonalakban igen. Esetleg, ha megfog egy probléma, akkor visszaolvasok a kezdetéhez.
Ezt a sardobalast is vissza lehet rám fordítani, bár megint én lettem illetve jelzőkkel...
ON, most már hagyok mindenkit szerelni.
Pribék , meg csatlós ! Ez kicsit húzós ! Értem én hogy van modora , meg böki a szemét néhány embernek , kinek miért ?! De miért az ugat a legjobban akinek a legüresebb az adatlap ?! Elkülditek a picsába , lehülyézitek , rendben van , megteheti itt bárki ! Láttunk itt már mindent , csak ép annak az embereknek a munkásságát nem , akik a legjobban ugatnak ! Légyszíves linkeljetek pár vidit a Taschit gyűlölő vagy " pribékjeik" oldaláról mert ha Taschi nem készít azért szeretnénk nézni valami hasonlókat ! Nem rokonom , soha nem láttam , soha nem vittem sem hozzá sem máshoz egyik szemetemet sem , és volt hogy ki is oktatott ! Csak ezt az apróságot kérném a profi /nak vélt / szerelő uraktól ! A diszlekszia meg elég szánalmas támadási felület volt !
nem ertelek. Nem koveted ezt a forumot, de akkoris, nem az oreggel van baj, hanem itt az emberekkel. Meg akkor is, ha nem vagy kepben.
Egyreszt szemtol szemben velem igy nem beszelne, mert igy velem senki nem beszelhet.
Masreszt nagyon konnyu sarat dobalni ugy, hogy egy ismeretlen odajon sarat dobalni rad, ugy, hogy nem is ismer. Ugyanazt csinalja, amit te elitelsz.
Talán azért mert csak a rosszat mutatja magából.
Egy normális hozzászólása sem volt. A durva hogy nem is érti mihez szól hozzá, de okosabb.
4milliárd!!! forintos berendezést üzemeltetek csessze meg! Nem egy szar motor okoz kihívást. Lehet hogy nincs napi rutinom vele, meg típus ismeretem...ja de van, mert kizárólag a saját gépeimet szerelem és ismerem őket az utolsó csavarig minden hülyeségükkel.
Majd ha normális hangnemben osztja az észt akkor senki nem fogja baszogatni, a diszlexia ellenére sem, ami nekem is van, de képes vagyok használni a helyesírás javítót.
Tényleg nem figyelem napi szinten, már pár eve.. Ez igaz. Tényleg bunkó és diszlexias stílusban ír. Viszont. Facebookos videókon, fórumokon rengeteg hasznos infót közöl amit a legritkább esetben tesznek a motorszerelok. Egyes szaki ezt szó szerint bűnnek tekintik, közvetetten ablakon kidobott pénz. Én üdvözlöm az ilyesfajta mentalitást, de ez most mindegy. Azt viszont sajnálatosnak tartom, hogy itt sokan csak a rosszat látják meg az emberben. Messziről, ismeretlenkent baromi kényelmes dobalni a sarat. Ezzel befejeztem.
Ez így konkretan nem igaz.
Az alapszintű úgy van hogy felvetődik bármi,kérdés,hiba stb.Elindul egy ötletelés több ember részéről,megoldási javaslat stb.Ebben van jó,rossz,szakértő,laikus,tapogatozas,irtó nagy baromság vegyesen ahogy egy fórumban szokas.
Az úr megjelenik,lehet az alap után két nappal,a 2. Hsz eben leírja a 3. Mondatban egyszuszra hogy a Mamiban minden tanuló buta,peknek való,nem ért semmihez,aki tanítja az még arra se méltó hogy kőműves legyen és különben is neki van 12 veterán motorja indián triumpf,8 Mercédesz évente 600 motort javít és minden évadban elfogyaszt 4 200eres propteches műszert.
Majd egy mindenki hülye felkiáltással elmegy.
Néha olvass vissza ok-okozat szintén és meglepődsz.
Valszeg nem figyeled napi szinten.
Elgondolkodok... hat, nem, nem klappol amot mondasz.
meg a szar alol is feljon a fia accountjaval :D
Meg most te hoztad fel. Es az mondod nem tiszted megvedeni, erre megveded eleg gyenge ervekkel, mert altalaban o szokta megszolitani az itteni forumozokat, es ugy, hogy "hulyesegeket beszeltek hulyegyerekek, az nem ugy van". Nem pedig ugy, hogy "ne bantsatok, valotlant allitotok rolam". :D
Szoval akkor ezt pipalhatjuk.
A masik dolog.
Belinkeljem, amikor az oreg (nem fogod kitalalni) mindenkit elkuld a picsaba, majd azt allitja, hogy gerjesztotekercses fesszabbal nala mukodik allandomagneses generator? Mert megvan, ebben a topicban :D
Szoval az otvar hulyeseg az megvan ott is. Pipalhatjuk azt is.
Egy sima mezei duhos kommentelo. Ennyi.
De ha jól értelmezik itt páran akkor ez nem szakszervíz oldal, hanem többségnek a lehetőség arra, hogy saját motorjukkal foglalkozzanak akár hobbyszinten, akár csak azért mert képes megcsinálni néhány műveletet. A csavarhúzóval se értem mi a gond, aki otthon állítgatja a motorját amikor épp kedve van vagy szükséges, az nem fog profi célszerszámokra áldozni. Minek is tenné. Sem a hatékonyság, sem a gyorsaság nem szempont - csak a kivitelezhetőség. Aki meg tényleg szerelőként irogat ( mint látjuk többen is ) azoktól is elvárható némi alázat, tisztelet akár a munka akár embertársai iránt. Nem attól lesz jó szaki hogy lehülyézi azt, aki amúgyse vinné hozzá a motort egy apróbb műveletre. Egyébként meg aki egyáltalán nem tud nem hogy helyesen, de általában irni se, az hogy a fenébe tud profi szinten művelni bármit is? Vagy külföldi lenne és töri a magyart?
Ha hinni lehet az adatlapodnak Te sem itt élsz, mégis kiválóan fogalmazol és írsz.
Másik dolog. Szinte mindig előjön Tasi, mint téma. Valaki mindig felhozza. Nem magától szokott ugatni, hanem reagál, olyan kommentekre, amelyekben személyesen lett megszólítva. Többnyire. Minden ember így tenne. A kérdés inkább az, hogy miért kerül mindig terítékre a neve? El lehet rajta gondolkodni.
Azt mikor mondta, hogy közep EU , vagy vilagszinten a legjobb szerelő ? Nem tisztem védeni, csak utálom a mellébeszélést és a terelest... Nem mellékesen szintén hivatasosan motort javitok, így látom, hogy ki az aki okosat mond és ki, aki okosat AKAR mondani. Tudom, hogy ez parttalan vita lesz, nem is celom senkit meggyőzni. Nem is lehet olyan embert, aki szentul hisz a marhasagban. Ki kell próbálni. Egy, tíz, száz motoron. Ezt Tasi megtette. Valamikor biztosan ő is hibázik, mint mindenki, aki csinál valamit, de a tapasztalat mellette van. Nem azok mellett, akik a fórumon nagyon okos elméleteket állítanak fel. A húszezer forintos pilot csavarozo meg, vagy nem vétele különösen rohelyes téma. Mert kétévente egyszer kell. Igen. A szerelonek naponta kell. Akkor kinek több a tapasztalata? Lehet fikázni okosan.
Na azért nem mindegy hogy laikusként, vagy féllaikusként beszélünk hülyeségeket, vagy olyan aki állitólag középeurópa de inkább világszerte a legnagyobb szerelő, de még az se lenne gond, hanem hogy hozzányúl mások motorjához és úgy beszél baromságokat és fikáz mindenkit akivel összeakad. Aztán csodálkozik hogy a navtól kezdve a sehonnai sportmotorig mindenki a nyakára jár.
Lehet fikázni a Tasit. Rendben. De amilyen otvar hülyeségeket leírnak itt egyesek, aztán pedig lefikazzak, hát ne haragudjonak... Mutassanak jobbat. Akinek inge, vegye magára. .
Nem, anyadat semmikepp nem kevernem bele. :D
Nem litiumra ertettem, azok messze jok, es szerintem egy modern ezresbe, vagy nagyloketu v2 be jo, ha ennyire tulbiztositod.
azert neztem ennyire utana, mert most talalkoztam ilyen problemaval nem hivatalbol vagyok ennyire okos, ne felj :D
Papiron mindket akku tudja a CCA-t, ennek ellenere, az egyikkel nem indul.
Te most az anyámat szidtad tesa?
Oké azt vágom, hogy azt magyarázod, hogy az akkuk eltérő árama az eltérő mérési módszerek miatt lehetnek, de azért a lítiumok elég jók.
Ami nekem van +20fokon, 2.2Ah-s 3 cellás LiPo akku, arról szoktam néha indítani az öreg CB-t mert a benne lévő akku már csak a gyújtásra elég. Nem használom szóval feleslegesnek érzem hogy új akkut tegyek bele, és gyorsabban forgatja mint amikor autó aksiról bikázom. 120Ampert tud, és ~3-6mOhm a belső ellenállása.
Sarkvidékre persze nem tennék lítium akkut, mert abban csak jobb az ólmos, de gondolom pályamotornál viszonylag ritka a hogy hidegben menjenek.
Hacsak nem raksz EN szabvanyos ugyanannyi CCA val rendelkezo akkut egy SAE szabvanyra meretezett motorhoz.
Az EN szabvany, azaz az elobbi amcsi litium akku 10 masodpercig tartja a 7,5V ot, -18° os akkunal, majd 10 mp pihi, majd az elozo aram 60% aval kisutik teljesen 73 mpig. (Ezt hogy az anyamba talaltak ki)
A SAE 30 masodpercig tartja a 7,2 V ot, -18° os akkunal.
Termeszetesen a yuasa SAE (allitasuk szerint) , de mondjuk egy banner EN. Az elobb altalam linkelt banner GEL-nel EN CCA t adnak meg. Es termeszetesen van EN1 es EN2, amit ugyancsak nem jelolnek, hogy melyik szerint annyi a CCA, ami ra van irva.
Fuggetlenul attol, hogy kinek van eppen igaza abban a bizonyos vitaban, es ki mekkora hulyeseget mond.
Hat. Ezt sem ertem.
Ingyeninfo meg lehet más helyről is beszerezni.
Csináld azt amit ő.
Nekiállsz megoldani a problémát és addig gondlokodsz mig kitalálod magadtól.
Ha nem megy letoltesz egy szervizkonyvet.
Ezt a sardobalast is vissza lehet rám fordítani, bár megint én lettem illetve jelzőkkel...
ON, most már hagyok mindenkit szerelni.
Naná hogy mindenki más a gonosz.
Egyreszt szemtol szemben velem igy nem beszelne, mert igy velem senki nem beszelhet.
Masreszt nagyon konnyu sarat dobalni ugy, hogy egy ismeretlen odajon sarat dobalni rad, ugy, hogy nem is ismer. Ugyanazt csinalja, amit te elitelsz.
Egy normális hozzászólása sem volt. A durva hogy nem is érti mihez szól hozzá, de okosabb.
4milliárd!!! forintos berendezést üzemeltetek csessze meg! Nem egy szar motor okoz kihívást. Lehet hogy nincs napi rutinom vele, meg típus ismeretem...ja de van, mert kizárólag a saját gépeimet szerelem és ismerem őket az utolsó csavarig minden hülyeségükkel.
Majd ha normális hangnemben osztja az észt akkor senki nem fogja baszogatni, a diszlexia ellenére sem, ami nekem is van, de képes vagyok használni a helyesírás javítót.
Az alapszintű úgy van hogy felvetődik bármi,kérdés,hiba stb.Elindul egy ötletelés több ember részéről,megoldási javaslat stb.Ebben van jó,rossz,szakértő,laikus,tapogatozas,irtó nagy baromság vegyesen ahogy egy fórumban szokas.
Az úr megjelenik,lehet az alap után két nappal,a 2. Hsz eben leírja a 3. Mondatban egyszuszra hogy a Mamiban minden tanuló buta,peknek való,nem ért semmihez,aki tanítja az még arra se méltó hogy kőműves legyen és különben is neki van 12 veterán motorja indián triumpf,8 Mercédesz évente 600 motort javít és minden évadban elfogyaszt 4 200eres propteches műszert.
Majd egy mindenki hülye felkiáltással elmegy.
Néha olvass vissza ok-okozat szintén és meglepődsz.
Valszeg nem figyeled napi szinten.
meg a szar alol is feljon a fia accountjaval :D
Meg most te hoztad fel. Es az mondod nem tiszted megvedeni, erre megveded eleg gyenge ervekkel, mert altalaban o szokta megszolitani az itteni forumozokat, es ugy, hogy "hulyesegeket beszeltek hulyegyerekek, az nem ugy van". Nem pedig ugy, hogy "ne bantsatok, valotlant allitotok rolam". :D
Szoval akkor ezt pipalhatjuk.
A masik dolog.
Belinkeljem, amikor az oreg (nem fogod kitalalni) mindenkit elkuld a picsaba, majd azt allitja, hogy gerjesztotekercses fesszabbal nala mukodik allandomagneses generator? Mert megvan, ebben a topicban :D
Szoval az otvar hulyeseg az megvan ott is. Pipalhatjuk azt is.
Egy sima mezei duhos kommentelo. Ennyi.
De ha jól értelmezik itt páran akkor ez nem szakszervíz oldal, hanem többségnek a lehetőség arra, hogy saját motorjukkal foglalkozzanak akár hobbyszinten, akár csak azért mert képes megcsinálni néhány műveletet. A csavarhúzóval se értem mi a gond, aki otthon állítgatja a motorját amikor épp kedve van vagy szükséges, az nem fog profi célszerszámokra áldozni. Minek is tenné. Sem a hatékonyság, sem a gyorsaság nem szempont - csak a kivitelezhetőség. Aki meg tényleg szerelőként irogat ( mint látjuk többen is ) azoktól is elvárható némi alázat, tisztelet akár a munka akár embertársai iránt. Nem attól lesz jó szaki hogy lehülyézi azt, aki amúgyse vinné hozzá a motort egy apróbb műveletre. Egyébként meg aki egyáltalán nem tud nem hogy helyesen, de általában irni se, az hogy a fenébe tud profi szinten művelni bármit is? Vagy külföldi lenne és töri a magyart?
Ha hinni lehet az adatlapodnak Te sem itt élsz, mégis kiválóan fogalmazol és írsz.
De akkor azért azt eléggé kicentizte a gyártó.
Nem litiumra ertettem, azok messze jok, es szerintem egy modern ezresbe, vagy nagyloketu v2 be jo, ha ennyire tulbiztositod.
azert neztem ennyire utana, mert most talalkoztam ilyen problemaval nem hivatalbol vagyok ennyire okos, ne felj :D
Papiron mindket akku tudja a CCA-t, ennek ellenere, az egyikkel nem indul.
Oké azt vágom, hogy azt magyarázod, hogy az akkuk eltérő árama az eltérő mérési módszerek miatt lehetnek, de azért a lítiumok elég jók.
Ami nekem van +20fokon, 2.2Ah-s 3 cellás LiPo akku, arról szoktam néha indítani az öreg CB-t mert a benne lévő akku már csak a gyújtásra elég. Nem használom szóval feleslegesnek érzem hogy új akkut tegyek bele, és gyorsabban forgatja mint amikor autó aksiról bikázom. 120Ampert tud, és ~3-6mOhm a belső ellenállása.
Sarkvidékre persze nem tennék lítium akkut, mert abban csak jobb az ólmos, de gondolom pályamotornál viszonylag ritka a hogy hidegben menjenek.
Az EN szabvany, azaz az elobbi amcsi litium akku 10 masodpercig tartja a 7,5V ot, -18° os akkunal, majd 10 mp pihi, majd az elozo aram 60% aval kisutik teljesen 73 mpig. (Ezt hogy az anyamba talaltak ki)
A SAE 30 masodpercig tartja a 7,2 V ot, -18° os akkunal.
Termeszetesen a yuasa SAE (allitasuk szerint) , de mondjuk egy banner EN. Az elobb altalam linkelt banner GEL-nel EN CCA t adnak meg. Es termeszetesen van EN1 es EN2, amit ugyancsak nem jelolnek, hogy melyik szerint annyi a CCA, ami ra van irva.