Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az mit jelent hogy össze vissza alsó felső holtponton vagy néha ad néha nem?
Sziasztok lenne egy kérdésem van egy honda dominátor 500 om és össze vissza adja a szikrát mi lehet a baja?
nekem a karbi alatt volt az önindító volt kb 2 centi helyem, oldalra meg bőven sok volt
aztán a husky finnyás folt a hőfokra és többször kellet tekergetni, ezt azdta ki az eszem 0 forintból meg 3 perc melóból
de a végén vettem egy olyan állítócsavart ami kilógott annyit hogy meg tudjam fogni
Mert mi a gond vele?
Én rendeltem már az USÁkoktól meg a Nyugatnémetektől több száz dolláros dolgokat is, annyi hogy rendes leinformálható eladótól kell venni.
Sok esetben fele annyi mintha itthoni adókkal, és az éhező kereskedők támogatásával terhelve vennéd meg ugyan azt.
A középső hengereimmel tutit csak szerencsétlenkednél, a szélsőt meg sima csavarhúzóval is elérem
ebayről én azért nem rendelnék ilyen kategóriákban :)
Kezdők vagytok
A 7es kulcsot nem tettem mellé....
1hengerhez kitűnő cucc
Ha ez nem fér el akkor semmi
https://profibarkacs.hu/Wolfcr...
Nekem bőven elfér egy ilyen...bár ezt nem próbáltam még.
Mondjuk nekem szűken befér a kezem is egy marok csavarhúzóval, ami csak azért nem jó dolog mert amikor meleg a blokk (márpedig állításhoz be kell melegíteni) akkor égeti a kezem
Amúgy 3D nyomtatóval akartam nyomtatni szerszámot ide, de miattad rákerestem googlival, ennyiért meg nem éri meg a tervezési időt sem.
ezekből nézegettem csak a fejnél bizonytalanodtam el..

http://www.ebay.com/bhp/motorc...
Pont ahhoz. Nem tudom (még) milyen a pilot csavar fejének a kiképzése. Ne akkor derüljön ki amikor kint van,hogy nincs hozzá semmi.

Ezeket én is néztem, Sajnos nem vagyok biztos benne, hogy elfér-e. Marmint a blokk és a karbi között, mert nekem az alján van ha jól látom.
Karbik alján lévő csavarhoz kell egy 90 fokos csavarhúzó? Vagy miért fontos ez neked?
Mert amúgy vannak ilyenek, ha nem ragaszkodsz a gyárihoz.
http://www.argep.hu/trend/SARO...
Ami nekem van honda gyári az D fejű, és kellett köszörülnöm bele egy pici csavarhúzó fejet. A motion pro is gyárt ilyen csavarhúzót amihez jár külömböző fej.
Mert ezen dobtam egy hátast..
https://www.cmsnl.com/products... ez a gyári

ez már fele annyi és még mindig gyári szám alapján keresek.
http://speedsupplies.com/parts...
Ezek a "speci" karburátor állító csavarhúzók több félék, vagy csak az a lényeg, hogy "L" alakú legyen.

Képekről nehezen tudom eldönteni, hogy melyiknek milyen a vége (vagy esetleg cserélhető fejes is van)?
Én értem, azért írtam hogy a ténérébe azt tettem
És mivel 2 flakon kell(rittig 520ml kell száranként) már egy gyors menet árát ki lehet spórolni a 44es mellett
Nem érted.Pedig ezt mondom,"mindenbe" nem lehet.És itt ki lett jelentve hogy mindenbe.
Amúgy egy sima egyszerű buta telóba lehetne,ha egzakt tudnád összehasonlítani a hidro és a teleszkóp olajat.És sosem a márkára gondolok legfőképp.
Nameg kétévente mondjuk 1500 vagy 3000 forint.Ezért már ne spúroskodjunk.
a motul is ugyanaz a ócska fos mint a többi csak többet költ reklámra......
ami állítható csillapítós abban nem lehet mindenfélét tenni, ami az 5w hez van belemezelve abba ha beleteszel egy 2,5w vagy 7,5w az már szar lesz, szóval ide akármi francot nem tudsz tenni
a ténérénél a kenés a fő cél, a csillapítás meg olyan egyszerű hogy eredményesen csak az olaj sűrűséggel tudsz variálni
nekem ez a hidro cucc bevált, 1-2évente úgy is kimostam mert a az új gagyi olaj sűrűn cserélve sokkal jobb mint a fasza olaj 10 évig rohad benne
általánosságban
az olaj kérdés nagyon el van túlozva, hihetetlen mód megvezetik a népet, ja és a "motorod megérdemli" szöveg nagyon odabasz
a disznót is lehetne kaviárral etetni.....az is megérdemli......
Szerelőm Motult használ gondolom eben guba nem rosszabb egyik a másiknál.
Én is ilyet raktam...az Unirak600-as homlokrakodóba.
Értem én hogy a Ténéré is munkagép, mert rotációs kapának használod, de lengés csillapítóba praktikusabb ilyesmit használni.
http://www.olaj24.hu/teleszkop...

Nem mondom hogy nem működik a hidraulika olajjal is, de a fenti olajaknak jobban ismert a viszkozitása és tuti oda való.
Na meg a hidraulika olajak silányabb minőségűek. Frankón éreztem rajta az égés szagot, vélhetően fáradt olajból csinálták.
Tedd bele a ktm-be is.
Ott is jó lesz.
Meg mindenbe.
Én ezt tettem a ténérébe régen : https://olajexpressz.hu/MOL-Hydro-HV-32-10L
Tök olcsó volt és ugynazt tudta mint a,drágák
A v43 mozdony is kurva jókat gyorsul magában, egy időben sokszor gépmenettel jöttem haza mindig tetszett
Isteni elmeny egy teslat vezetni. Ez a jovo. A jelen.