Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, ja 0W olaj kell abba a telóba. biztos jó lett :)))))))
Látom újból minden a régi mederben folyik.

Volt szerencsém tesztvezetni egy Tesla S P90D-t. A több mint 700 lóerő és 900 nm feletti nyomaték igen meggyőző. Autópályán álló helyzetből történő "padlógázas" gyorsításkor 7 sec körül (vagy alatt) érte el a 190-es tempót.

Nem belemenve a vitákba nagy élmény egy ilyen gyorsulást átélni....
Amúgy 4-5 gumipokkal kell kikötni egy modernebb motor tankjat amikor kb 3-5000 forint értékű ebayes szabvány gyorscsatlakozoval simán lehet egy méteres toldot csinálni nagynyomású AC pumpahoz,én meg egy pici mokolassal mindkét AC elektromos csatlakozojat is tudtam hosszabbítani.Es nem kel kiparnazni,keresztbe rakni felkotni semmit.
És jelzem nem szerelő vagyok csak amatőr.
Szerintem nem.De én nem vagyok szerelő zseni.
A fékrendszert is átnézi a ketyere...
A motoron bármi mutatja? Van olyan érzékelő, amitől az ECU tudja?
Valami univerzális hibakiolvasó cucc.
Bár ebay-en már szerintem mindent meg lehet venne,még fehérelefántot is.
mega benzinnyomást is mutassa... Mi?
Vannak azért némi tévedések,pl az az R1 sose volt 200 ló.Es hidro olajat azért nem biztos hogy használnak,főleg úgy hogy gyárilag sem ugyanaz a viszkozitast kell egy év be vagy újabb gixxere.
Pedig minden ugyanazt teszi.
Kannás mannol hidraulika olajat.
akkor ez a tasi nagy mágus
nem kedvelem igazán, sokszor olyan "budiban a szardarab de akkoris szelfizünk" típus
kb semmi érzéke nincs egy rendes felvételt csinálni, lehet tartalmilag vannak jó videói ehhez nem értek, de a kivitelezés nem az igazi
Tasi kért videót hogy működik a cv.
A 3 feltett videóból 2,5 arról szólt hogy a képesen senki nem ért a karburátorhoz csak ő.
Ez minek kapcsán?
Hitetleneknek a Dellortótól.
Az utolsó videónál elmondhatnád hová tűnik a fény,ha lekapcsoljuk az áramot.Avagy hová tűnik a fény a bezárt hűtőből.
én ugyanígy másoltam csak egy 0,3as ceruzával körberajzolom, és nem másnapos kézzel kivágom
vagy zsírral bekenem vékonyan azt amire rá akarom illeszteni, kicsi várakozás után lehet körbevágni
ez már nem lesz annyira szép, ide se árt összerakás után egy pengés körbevágás
múltkor épp néztem hogy vettem egy bőrlyukasztó készletet, plusz ezt a "zöld lapot" amiből 4 deklli tömítés kijön(plusz a közepéből még sok minden) és akkor kerül annyiba mint a nagyvasról 1 db tömítés+ posta
600-ason többön láttam ilyen nicasil bajt
Tisztelt Urak!

Tervezem egy 2002-es Yamaha R1-es vásárlását, és olyan tüneteket produkál a motor üzemmelegen, hogy mondjuk ha felpörgetjük 7-8-9 ezres fordulatra és elengedjük a gázt, akkor kékes füst hagyja el a kipufogót(sportdob).
Nem látványos a dolog, de azért mégis félő, nehogy nicasil probléma legyen.
Esetleg valaki találkozott már effélével?
Szelepszárszimering, esetleg olajlehúzó gyűrű probléma is lehet ez?

Köszönöm!
Olyat már mintha én is láttam volna de nem emlékszem min. Bár a Buell-nél nem lehet rosszabb ahol a vázba tankolsz és a lengőkarban van az olaj. Vagy valahogy így már nem tudom de szörnyű az biztos
Huhh van a streetnek egy olajteknő tömítése,na attól a tömítéses emberi furcsán nézett,fémlemez,jó nagy és valami rücsis-gumis bevonata van.
Csak gyáriban és csak szettben kapható a 11 előttiekhez.A módosított olaj szeleppel együtt.
Naccerű volt.
Lehet nem tudom. Nekem még a vizes szakmából maradt meg. Ha rám szóltak hogy hozzak egy franc tudja milyen tömítő gyűrűt azt nem értettem de ha rám kiabáltak hogy kell egy colos vagy 3/4-es klingerit akkor azt rögtön tudtam. De hogy vajon mit vettem a boltba azt nem tudom mert ott is klingeritnek vettem. Sosem néztem mi van a zacskóra írva.
Akár az iporka!
Tasi újra a porondon! Lehet mozizni!
Klingerit ugye már nincs, mert az azbeszt tartalma miatt tiltva van. Helyettesítő anyagok vannak (Viktor Rencz, Temac, stb..) amelyeket a szakma, meg a köznyelv is előszeretettel nevez klingeritnek.
Rajta maradt a név, mint a flex, vagy a nicasil.