szerintem nem szapan opera ez .... két szaki sokszor nem ugyanazon az elven mükszik .. megy a be be szolás .. és a tüske marad ... telnek az évek néha én is hülyéket mondok ... néha a másik tagnak is vannak ilyen hibái .. de mivel a SMotor -ban van nyomása a latba .. ugy gondolja majd Ő mindenkit meg reguláz ... másról van itt szó mint a karbirol .. csak ahülye nem látja .... RÉSZEMRŐL ez a seb nem fog be gyogyulni, hisz a lelkem nem ismeri el a saját hibáit .... hajrá tanár ur az ERŐ legyen veled
továbá .RÁVEZETÉS . ha pl a ciberen tolni szerenténk a teljesitményen és veszünk hozzá egy ilyet http://www.agomotors.hu/websho..... ... mitt is kapunk .... gyengébb .. vagy errősebb rugokat ... stb .. stb .. ha veszünk egy k&n szüröt mitt is kapunk hozzá egy több levegöt át engedő légszüröt ..... és még mitt ?? .. ebben van a ki nem pörgö motorok hibályának az orvosága .. csak gondolkodni kell
tizen évvel e elött, volt egy sc21-es cbr 1000f -em igazi szarrakás volt... kosár sport szűrök voltak rajta, olyan 220 volt a vége.. ment az de semmi extra. Ekkor egy szervíz kiokositott, hogy gyári légszűrő ház kell ,anélkül nem jó. rákerült. végsebesség ekkor már 240 lett.. aztán a KAWASZATI nevű szervízben beletúrtak a karbisorba, ment mint állat, de 345.fokozatban 7000/nél elfogyott kormolt ,nem forgott tovább.. Visszavittem, a légszűrőház szivónyilásai össze voltak lapulva, levágott belőle.. kipörgött már elforgott a a kuplungot..
Erősebb rúgót kapott ,eladtam egy ismerősőmnek.. 255 el mentem utána egy karbis Xx-el.. hál istennek átültem,soha többé nem volt szerelés :)
erre az előadásra jegyet kéne árusítani vazz mint egy brazil szappanopera, alehandro és louis armando csatája a kinek erősebb a rabszolgája játékban...
imádom, nehogy abba hagyjátok. Tehát merre megy az a tolattyú, "most onnan hozták le, vagy innen vitték föl" (Mucsi: villanyszerelés)
nos szakma ..... mi a hiba ... ugye átlátszos csőves üzemanyag szintezös téma müködik de nem járo motoron ... és csak bizonyos karburátor szögben ... valamikor a 60 -70 években volt ez divat --- azota az uszoszinteket kalibrálo u betüvel állitják vagy az usszo nyelvének a tü hozzá érési pillanatában az usszo magaságával pl ... 14 mm amikor el kapja a tüt ....
ne aszavakba és afogalmazásomba kapaszkodj .. légyszives .... semivel nem vagy külömb nálam .... ezt te tudod aleg jobban .... csak az egodnak ez már nem megy .. valoszinü a sirba viszem a atiz éves vitáik... amiben --- igen volt amikor nem volt igazam ...de te mint tanár ur a ügy tanitója .okitoja ... hogy ércsed ....
Mondjuk én amator szerelő vagyok (nem is ebből élek) youtuben eddig két félet tesztelését láttam a CV karbik esetében, hogy felmennek-e a tolattyúk.
a) a levegűszűrő felőli oldalról a fő levegő csatorna alatt van egy jóval kisebb csatorna abba fújnak bele kompresszorral - ezzel imátálják, hogy sok elvegőt kapna a motor
b) a motorfelőli oldalon a fő levegőcsatornát megszívják porszívóval - ezzel imitálják a motor keltette nagyobb levegőigényt.
kedves TANÁR UR az juk a karbi végén a cv felső részével van össze kötetésbe .... nem azért fujok be oda kompreszoral hogy fel menjen a cv .. hanem azzért kedves tanár ur . hogy a elöte belefujt karburátor tisztitó adalék a sibler melet a sibler vezető melet ki jöjön a felső cv részből igy adig csinálom amig tiszta karbi tisztito folyadék nem jön .. igy evvel a modszerel meg sporolok 4 dv cv tető levételt és elenörizni tudom hogy a cv membrán nem jukas .. Persze ezt nem tanitják nálatok .. ugye TANÁR UR ?? .. mondom cimbi elég lesz egy tévetem ..
Szóval vag y a buborék "áll össze nagyobba mint a benzin nyomása a karbiban - van erre egy szakszó csak most nem jut eszembe" vagy a csőben lévő benzin nyomása tér el a karbiban lévő benzin mennyiségének nyomásától (nem a karbiban van nyomás, hanem a folyadék súlya által kelltettre gondolok) de nem működik.
Sebaj. Egyenént belefújok a csövekbe, a levegő visszamegy a karbikba és utána már helyre áll a rend. hiszen a levegő bement a motorba utána már csak benzin jöhet a műanyag csövekbe.
Na csak annyit értem el, hogy ahogy belefújtam a csőbe, a levegő bement a karbiba és amikor a benzin is odaért akkor alapjáraton leállt a motort - a megnövekedett benzinszint miatt. Ez mind a négy karbinál igy volt.
Tehát ez nem jött be, marad a service manual szerinti mérés.
j
Soha nem kezdtem személyeskedni veled. Tegnap sem én írtam a bőrhúzogatásról ugye. Ki hívott fel kit elnézést kérni a múltkor? Kinek kellett megígérnie azt hogy nem küld el senkit kurva anyjába?
Vidom ugye ez egy Honda? Csak azért mert nekem ugyan ilyen mocsok helyen van a dúsítóm és mivel enyhén szólva pufók vagyok kibaszottul utálom visszanyomni már menet közben :-D Szerintem ez valami nagy Honda szabadalom lehet mert eddig ezt csak Hondán láttam. Mondjuk azok közül sem túl sokon.
Attól megy fel, most is azt mondom, mert így van.
Megcsinálod a videót? Csak egy fikányi gyurma, az ott szétszedett hatezer motor közül valamelyiknek...
és miért lecsokám ?, te neked szabad engem .. nekem viszon nem téged .. vagy hogy van ez ne fefed... nekünk tiz éves vitáink vannak ...szerinted nekem nem tüske az az ember aki folyamatosan mi9nden platformot meg ragadva ki kezd .... nem a képesen .... minden platformon ...... MIÉRT lecsokám .. öszintén mivel vagy te külömb nálam , de összintén ird ide lássa az egész világ ....
Mivel az üzemanyagszintmérő a karbihoz még nem érkezett meg, úgy gondoltam megnézem másképp.
Megmutattam a motornak a 8-ikos fizika könyv közlekedő edényekről szóló részét. Ugye tök egyszerű, a karbiból alul leengedem a benzint egy műanyag csőbe, aminek a vége magasabban van mint a karburátor. Aztán csak egyszer - ha beindítottam a motort - majd be fog állni a jól látható uzemanyagszint a karbiban. Hiszen ami alul a csőbe megy az felül hiányozni fog a karbiból és ha jár a motor nyit a vákum csap és megy a benzin utánpótlás. Aztán amikor elég akkor az úszók zárnak.
Na ime a képek. Vannak olyan részek amit nem mutattam meg a karburátornak igy "ba.....tt" azt csinálni amit itt gondoltunk.
meg mondom mi aproblema azt mondtad a sibler alján lévő furatok miatt megy fel a cv ... / csak a jegyzö könyv kedvéért / nekemis elég lesz egy olyan igen baromságot mondtam ..... vagy elég lesz az is amit én irtam igen tévedtem ............ de ugy látom a te szádon ez nem jön ki ... vagy igen ???
Levi.
"vagy a pillangó és a súber közötti rész van összekötve a membrán feletti résszel"
Ilyen nincs. Legalábbis a tolattyú emeléséhez semmi köze annak a furatnak. Bedugózhatja valaki azt is, ha nem hiszi.
Nagyszerű. Tennél fel egy 6548-adik videót, amin gyurmával betömöd azt az ominózus lyukat, hogy akkor felmegy-e a tolattyú. És akkor rövid úton lezárhatnánk ezt a témát is.
Csak azért indítottam be, mert eltérőek a csőhosszok...
"Visszavittem, a légszűrőház szivónyilásai össze voltak lapulva, levágott belőle.."
Nálam pont igy viselkedik....
Légszűrőn semmit nem láttam ( a házon sem...)
Erősebb rúgót kapott ,eladtam egy ismerősőmnek.. 255 el mentem utána egy karbis Xx-el.. hál istennek átültem,soha többé nem volt szerelés :)
imádom, nehogy abba hagyjátok. Tehát merre megy az a tolattyú, "most onnan hozták le, vagy innen vitték föl" (Mucsi: villanyszerelés)
a) a levegűszűrő felőli oldalról a fő levegő csatorna alatt van egy jóval kisebb csatorna abba fújnak bele kompresszorral - ezzel imátálják, hogy sok elvegőt kapna a motor
b) a motorfelőli oldalon a fő levegőcsatornát megszívják porszívóval - ezzel imitálják a motor keltette nagyobb levegőigényt.
Sebaj. Egyenént belefújok a csövekbe, a levegő visszamegy a karbikba és utána már helyre áll a rend. hiszen a levegő bement a motorba utána már csak benzin jöhet a műanyag csövekbe.
Na csak annyit értem el, hogy ahogy belefújtam a csőbe, a levegő bement a karbiba és amikor a benzin is odaért akkor alapjáraton leállt a motort - a megnövekedett benzinszint miatt. Ez mind a négy karbinál igy volt.
Tehát ez nem jött be, marad a service manual szerinti mérés.
j
Megcsinálod a videót? Csak egy fikányi gyurma, az ott szétszedett hatezer motor közül valamelyiknek...
Megmutattam a motornak a 8-ikos fizika könyv közlekedő edényekről szóló részét. Ugye tök egyszerű, a karbiból alul leengedem a benzint egy műanyag csőbe, aminek a vége magasabban van mint a karburátor. Aztán csak egyszer - ha beindítottam a motort - majd be fog állni a jól látható uzemanyagszint a karbiban. Hiszen ami alul a csőbe megy az felül hiányozni fog a karbiból és ha jár a motor nyit a vákum csap és megy a benzin utánpótlás. Aztán amikor elég akkor az úszók zárnak.
Na ime a képek. Vannak olyan részek amit nem mutattam meg a karburátornak igy "ba.....tt" azt csinálni amit itt gondoltunk.
Az ilyeneket kerüld légy szíves!
szoval néhány pontosítás az elmúlt hetekre (lényegen nem változtat)
Nem CBR hanem CBF.
Üzemi körülmények között forog ki 1-2-3-ban és nem sztenderen..
"vagy a pillangó és a súber közötti rész van összekötve a membrán feletti résszel"
Ilyen nincs. Legalábbis a tolattyú emeléséhez semmi köze annak a furatnak. Bedugózhatja valaki azt is, ha nem hiszi.