Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen zöld lapok nálunk is akadnak a műhelyben. De nem szkennelgetnek meg semmi. Csak az adott felületre rá van rakva egy teli ilyen lap és picike kalapáccsal az élek mentén óvatosan meg van kopogtatva. A felület élei meg elvágják vagy legalábbis perforálják ezt a lapot. Utána le, kivág a maradékot ahol kell és már mehet is be a helyére. Nem is tudom mi ez pontosan. Olyan klingerit szerű de fogalmam sincs.
én agyárit megvásárolom egyszer.jófajta alapanyag..... ....szkenner nem csal meg a cnc sem ime az eredmény
Nem veszek, csakis álápásztá.
Én meg mielőtt beraktam, a szélén végighúztam egy vastag fekete alkoholos filcet, oszt akkor nem látszik a fekete blokkon ha ki is lóg kicsit.
Akkor most papír, vagy szilikon legyen?
Papír tömítés nincs.
Ja hogy egyesek mégis gyárcsák... a jónép meg veszi...
a kilógó részt én elvágom pengével, mert tök béna ha kilóg
pengét meg lehet hajtani és nem karcolja meg a blokkot
Papírnál oké mert ha meg kilóg esetleg akkor is szivárog. Mennyit vágtunk anno spirálfüzet borítóból vékonyan bekentük azt el sem mozdult.
én a papír tömítést mindig végigtapogatom pasztával, mert ha nem akkor a papírnál mindig átszivárog az olaj és a por rátapad és csúnya
a klingerit anyagot nem kell pasztázni az nem engedi át, amúgy láttam nem egy gyári tömítést ami klingeritből van de egy csík valami gumiszerű anyag rá van húzva
Csakis újjal olyan mint a hüvely fala finommunkát igényel.
ecset vékonyan ken
ha tömítést kell akkor az ujjaimra kenem és végigtapogatom a tömítést úgy is hihetetlen kevés megy rá
gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni
....meg amúgy én ujjal húzom le vékonyra és akkor megfelelő mennyiség marad
a DUCATI GYÁRBAN AZT MONDTA A SZERLŐ MINDEN BLOKKOT KÉZZEL SZERELNEK ÖSSZE 2001 DE EGY GÉP MÉGIS SEGIT AGYÁRTÁSNÁL A TÖMÍTÉSFELVITELÉBEN MERT KEVESEBBET KEN FEL MINT AZ EMBER MEG GYORSABB IS ÉS EGYENLETES IS
Valami loctite van itthon, annak sima levágós vége van, meg konzervnyitó tekerő a végén, azzal nekem még sose sikerült folyamatos csíkot nyomni, főleg nem vékonyan.
Majd megtanulnád szeretni amikor egy versenynapon 3* kell blokkot bontani
Rendes blokktömítő pasztáknak gyárilag ilyen a csőre amit leírtál.
Azok brutál kókány szarok!
Helyes !
Babszin kicsit szemerkélt melóba/ból de 3.8km x2 naponta nem vészes.
Na de nem úgy mint a lentebb levő példafotón.
Ha minimálisan kinyomja az ott is marad, az nem gond.
Cseszheti az ember ha gyárilag szilóznak.
Egészségedre István ! Arrafelé is ilyen szr az idő??!
Én utálom a kencéket, ahol csak lehet a gyári papír meg gumi tömítéseket használom, a "szilózástól" herótom van. De néha elkerülhetetlen, akkor átnyomom kis fecskendőbe, aminek a csőrére merev rézvezetékről lehámozott szigetelésből még egy kis csövet húzok, így pontosan 1mm vastag csíkot lehet vele folyamatosan húzni, lehetőleg a tömítő felület külső széle felé, hogy befelé minél kevesebb tudjon kinyomódni. De akkor is utálom....
A nagyon lepusztult alkatrészt a lengővilla csapágyat ami egy tűgörgős a belső "gyűrűje " egy szerintem saválló cső, és úgy lehet ""javítani"", hogy megfordítja az ember , hogy a másik fele használódjon.