Tasikám B+ leállítod magad önszántadból, vagy más megoldást keressek?
Csak a jegyzőkönyv kedvéért jelezném, megint nem én kezdem a baszogatást ..... nevű nikk ugye.
Erre mondtad, hogy tömítetlen a légszűrőház. Nem ezt a légszűrőház megnevezést használtad, de mindegy. És én erre azt mondtam, hogy le kell tömíteni, oszt majd meglássuk.
Szerintem nem az a baja. És hogy mi, arról fingom nincs, tippelgetni meg nem kezdek, mert egy rakás dolog lehet. Elhozza, végignézem, megcsinálom.
Na nekem mindegy, az biztos hogy a motor működése közben nem lép fel olyan eset hogy a membrán alatti térben nő a nyomás. Ez biztos. Tehát a felette lévő részben kell csökkenteni a nyomást hogy az alul lévö P0 vagy légköri nyomás a rugónak ellendolgozva felemelje a súbert. Most az hogy a tolattyún vannak furatok vagy a pillangó és a súber közötti rész van összekötve a membrán feletti résszel az mindegy nekünk, a lényeg hogy a membrán felett nyomáscsökkenés kell legyen hogy felmenjen a súber.
De én még mindig nem ertem hogy mi is itt a valódi kérdés, mert már rég nem az ember problémájárol van szó, hogy nem forog ki a motorja.
na majdnem jó .............. tehát induljunk abol hogy van két légmentes részünk ... egy sibleren a felső rész .... MONDOD ... össze van kötve a motor szivo torkával az alsó is össze van kötve csak ép van egy pillangó szelepünk közte ........ a tanár ur azt mondja a sibler lévő furatón vákum keletkezik és ez viszi fel a cv ..... szerintem nem ...a sibler alján a juk a sebeséget szabályoza a tolatyu rúgóvak együt ha arugó erös lassan megy fel acv ... ha gyenge arúgo gyorsan megy fel ..... .. DE AHOZ HOGY FEL menjen a levegőnek ki kell jönie és ezzen ... ezzeken a jukakon jön ki minél nagyob a juk anál gyorsabban .minél kiseb anál lassaban .... .. A rugó és a juk méret tehát a tolatyu sebeségét határoza meg ... és hogy milyen levegő sebeségnél induljun a cv .... de nem ez a kérdés
Én nem akarok belemenni mert felesleges a szó csata. Amelyik videón fújod kompresszorral a karbit, nem jó irányból közelíted meg a kérdést. Az elmélet jó, csak pont fordítva. Nem túlnyomás van a membrán alatt és az emeli fel, hiszen a súber légszűrő oldalán többé kevésbé állandó, légköri nyomás van, persze ez sem igaz majd aki akar bele köt. Viszont a a motor negatív nyomást csinál, nyomáscsökkent tér lesz a súber motor felôli oldalán ami össze van kötve a membrán feletti résszel és az fogja “felszippantani” a súbert.
Igen, a membrán alatti magasabb nyomású levegő emei meg a súbert, mert a membrán felett csökkentjük a nyomást :)
sajnos 6547 db videom van .. van egy amiben tökéletesen el mondom . mi astájsz .. de még nem találtam ..... viszont ha kell találtam slovák .... cseh .... francia ... olasz ... ANGOL ... német ... osztrák ... és még MÁLTAI rendszámu motort a portámon .. és javitáson vet részt .... ezt is kéne iberelni pl mami ... vagy lecso vagy valami sufnisos nagy szerelönek ...
a tag mondja .. ............... minden ok .. mégsem pörög ki a motor ................ teljesen ................ ERŐL VOLT SZÓ ........ meg füszerezem stenderen ki pörög ... 1.... 2... be simán 3... 4.. be már nem tilt le 5... 6... ba nem forog 7000 töbet ........... na jöhetnek az ötletek és nem VITA .. a tul okosok csendbe legyenek ... támaszátok állá amit mondtok és johetnek az érvelések ............. lecsoka is meg penditheti az okj tudását .............
Ez is tud működni, de ennem más a működési elmélete.
Nem a légsebességet nézi a porlasztás helyén, hanem a szívó vákuumot, ami viszont a nyitási keresztmetszettel összefüggésben van az áramlási sebességgel.
Nekem nem ilyen van, hanem amit Lecsó mondott.
nem más tollával kell ékeskedni .. ami ráadásul nem is valosat mutatja ................ most az önmaga mutogatosok ... menjenek el egy kicsit .. csak a szakma
mivel senki nem fogalmazta meg a kérdésemre a választ igy tolok egykét vidit ... azt lehet találgatni ... amugy tegnap volt jo pár telo hivásom ............
a másik kedves lecsó nem az akérdés hogy a sibleren lévő furaton szivja ki a motor a levegőt és igy a feletelévő légmentes részből ki fogy a levegő ... és igy megy fel a cv .. ne magyarázad fére ...............https://www.facebook.com/29970...........................
Csak a jegyzőkönyv kedvéért jelezném, megint nem én kezdem a baszogatást ..... nevű nikk ugye.
Szerintem nem az a baja. És hogy mi, arról fingom nincs, tippelgetni meg nem kezdek, mert egy rakás dolog lehet. Elhozza, végignézem, megcsinálom.
"Nem a légsebességet nézi a porlasztás helyén, hanem a szívó vákuumot" a nyomáscsökkenés a légsebesség függvénye ott.
De én még mindig nem ertem hogy mi is itt a valódi kérdés, mert már rég nem az ember problémájárol van szó, hogy nem forog ki a motorja.
Igen, a membrán alatti magasabb nyomású levegő emei meg a súbert, mert a membrán felett csökkentjük a nyomást :)
Nem a légsebességet nézi a porlasztás helyén, hanem a szívó vákuumot, ami viszont a nyitási keresztmetszettel összefüggésben van az áramlási sebességgel.
Nekem nem ilyen van, hanem amit Lecsó mondott.
http://youtu.be/wyspAHrMbb8
a másik kedves lecsó nem az akérdés hogy a sibleren lévő furaton szivja ki a motor a levegőt és igy a feletelévő légmentes részből ki fogy a levegő ... és igy megy fel a cv .. ne magyarázad fére ...............https://www.facebook.com/29970...........................