most vettem egy nagyon fasza kalapácsot egyik fele gumi a másik műanyag
9 rugó volt akciósan de minden forintot megér https://asset.conrad.com/media...
tengelyeket megmozgatni nagyon tuti és nem veri szét a menetet, és az 50esnek azért már súlya is van
Tudod, kinek a pap, kinek a papné, kinek meg a lánya ! Különböző ízléssel, és műszaki felfogással vagyunk ellátva! Én csak annyit és úgy amit gép, és villamosipariban anno belém vertek....!
nem sajnálták
mostanában rászoktam arra hogy iskolai ecsettel kenem fel a felületre, úgy nagyon tuti kis vékony rétegben lehet felkenni
a csavarhúzóval szétfeszegetett simson blokkok kívánták ezeket a vastag krémeket
Nem kell mindenhova paszta, de annak ellenére hogy Lecsó tanár úr esküdt ellensége, sok helyen lényegesen jobb mint a gyári tömítés, főleg az öreg szaroknál...az új szaroknál meg már gyárilag is pasztával tömítenek azokon a helyeken, mert olcsóbb, jobb, egyszerűbb.
Persze megvannak az alkalmazásának a szabályai, de azért nem atomfizika szépen és jól használni.
Az szép dolog hogy mindent cserélsz, de egy napi használatú 25ezer forintos MZ-n nem biztos hogy megéri blokkot cserélni, csak hogy nehogy szilikont kelljen használni.
Fiatal voltam és kellet a pénz.
Büntetésem megvolt a hetes takarítás formájában, de mentségemre legyen, hogy saját motor és, amikor a 3. bolti tömítés dagad be foszlott szét és eresztette a benzint, akkor azért eldurrant az agyam, hogy majd én megoldom hogy ne tocsogjon a blokk teteje benzinben.
Végül teflonszalaggal sikerült jó eredményt elérni, amíg a boltok rá nem jöttek hogy lehetne normális tömítést is árulni.
pl a lc4 szelepfedél tömítés az csak simán paszta semmi más tömítőanyag nincs
a paszta nem ördögtől való dolog, csak szereti a nép túltolni
vagyis túlkenni
pl amit vettem motort azon szivárgott az olaj a szelepfedélnél, és ahelyet hogy levette volna újrapasztázni megkente kívülről
ami a meglepő volt az egészben hogy megfogta a szivárgást mindaddig amíg nem volt mosva a magasnyomásúval
Én csak magamnak szerelek, de eddig még nem voltam a 'paszta'-kra szorulva, vagy csak minimális mértékben ha elqrt felületet találok , amit nem tudok kicserélni. Mert elsősorban a cserére törekszem. ! Tele van a tökéletességem az olyan "motor1-nak mondott hulladékoktól , ahol másfél kiló "paszta"-t kell rávakolni, hogy működésre bírható legyen a gépezet !! Az én motorom 32 éves , vettem egy rendszámosat, meg két roncsot , majd a háromból raktam össze egyet . Szerencsére nem ugyanazok az alkatrészek voltak szrrá használódva , de érdekes állapotban találtam a lengővilla csapágyat pl ! Így aztán amit lehetett kicserélgettem újra . Minden csapágy kapható volt, pedig egy idős néni a csapágyboltos és közülük egyet úgy kellett meghozatni. ! A lengővilla tűgörgőset.
Jajj erről a paszta szóról mindig eszembe jut mikor régebben a szomszédom műhelyében szétszedés közben ment a szidalmazás. A paszta felhordásából meg színéből meg lehetett mondani hogy ki mit mikor és hol baszott el. Volt olyan hogy az ismeretlen hiba forrását a paszta színéből meg lehetett mondani. Mert a piros Paszta a Józsi védjegye az meg mindig felcserél valamit a karbiban.
én egyszer kaptam valami würt pasztát avval nem folyt a karburátor
de végül lett olyan o-gyűrű amit bele tudtam hajtogatni, igaz azt is evvel a pasztával rögzítettem bele
vannak benzinálló paszták, de az is csak azután hogy kikeményedett teljesen
de egyrészt kurva drágák másrészt meg azért én se vagyok arról meggyőződve hogy sok évig bírja ez a massza
FBS és egyetlen szilikon gumi sem benzinálló.
Hőt és olajat állják. Karburátor és üzemanyag rendszer környékén nem szabad ilyesmit használni, mert ha még is, akkor a következő meghibásodás okát csukott szemmel fogom
9 rugó volt akciósan de minden forintot megér
https://asset.conrad.com/media...
tengelyeket megmozgatni nagyon tuti és nem veri szét a menetet, és az 50esnek azért már súlya is van
mostanában rászoktam arra hogy iskolai ecsettel kenem fel a felületre, úgy nagyon tuti kis vékony rétegben lehet felkenni
a csavarhúzóval szétfeszegetett simson blokkok kívánták ezeket a vastag krémeket
Persze megvannak az alkalmazásának a szabályai, de azért nem atomfizika szépen és jól használni.
Az szép dolog hogy mindent cserélsz, de egy napi használatú 25ezer forintos MZ-n nem biztos hogy megéri blokkot cserélni, csak hogy nehogy szilikont kelljen használni.
Büntetésem megvolt a hetes takarítás formájában, de mentségemre legyen, hogy saját motor és, amikor a 3. bolti tömítés dagad be foszlott szét és eresztette a benzint, akkor azért eldurrant az agyam, hogy majd én megoldom hogy ne tocsogjon a blokk teteje benzinben.
Végül teflonszalaggal sikerült jó eredményt elérni, amíg a boltok rá nem jöttek hogy lehetne normális tömítést is árulni.
a paszta nem ördögtől való dolog, csak szereti a nép túltolni
vagyis túlkenni
pl amit vettem motort azon szivárgott az olaj a szelepfedélnél, és ahelyet hogy levette volna újrapasztázni megkente kívülről
ami a meglepő volt az egészben hogy megfogta a szivárgást mindaddig amíg nem volt mosva a magasnyomásúval
https://eshop.wurth.hu/Gesamtk...
de végül lett olyan o-gyűrű amit bele tudtam hajtogatni, igaz azt is evvel a pasztával rögzítettem bele
de egyrészt kurva drágák másrészt meg azért én se vagyok arról meggyőződve hogy sok évig bírja ez a massza
Hőt és olajat állják. Karburátor és üzemanyag rendszer környékén nem szabad ilyesmit használni, mert ha még is, akkor a következő meghibásodás okát csukott szemmel fogom
A levegoszuro meg ugy nez ki, mint altalaban az 1 eves szurok szoktak, semmi extra.
Nos mara ennyi.