Ott nem szíj,hanem lánc hajtás van,és részben olajban fut a dekni mögött.
Szerelő mondta régen,hogy nem szokványos szíjas,de azért kérdezem mert még képen sem láttam még.De gondolom nem lehet valami bonyolult.
Sziasztok.
Valaki tudna röviden segíteni abban hogy yamaha mint blokkot hogy szedünk szét.A kuplung része érdekelne,láttam hogy láncos,olajban fut.Ilyen eddig még nem javítottam.A sajátomat újítanám fel.
Köszönöm
Bocs de nem igazán tudom elviselni már a sok vicces poénos írásokat!!
Már 2 hónapja várom hogy fogadjon a szerelő de sajnos tul van terhelve!!!!
Nem telefonos,kézrátétes segitségre gondoltam csak tippeket szivesen fogadnám.
Egyszerüen nem tudok mite gondolni!!!
Nem reménytelen. Az ilyeneket funkcionálisan újra tervezem a meglévő alkatrészekhez illesztve. Amúgy is meg kell csinálni a 3d modellt. Persze úgy egyszerűbb ha van minta, de nem is feltétel.
Amúgy nem bánom ha nem adsz munkát :D
Gondolom ezt is elolvastad, ha már az árakon vagy kiakadva: http://www.streetfighter-fejid...
A CV karbinak az az előnye, hogy sokkal tartósabb a motor, jobban indul, kevesebb a probléma, nem basz oda mindennek meg nem fél élet bekarburálni, meg mire bekarburálod változik az időjárás, én yamaha virago 125-el szívtam, de a végén már kilátszódtak az ereim elég sok helyen.
Vehetsz rá síktolattyús karbit, de nagyon sok idő beállítani úgy, hogy tökéletesen üzemeljen. Szoktam ilyennel szórakozni, de bevallom egy burkolt 125-ös motorral már nem szenvednék. Ezt a műanyag alkatrész a honda cserélte fémre, 2006-ban, nem értem, hogy a tiéd miért műanyag. ( https://www.kfm-motorraeder.de... itemid=16046KPP901 )
Ha kell ilyen alkatrész hívj fel, tudok segíteni, kb fele ennyiért.
Érthető, így tudnak spórolni. De egy jelvezetéken, ami ha hiba van kivégzi a motort... Ez a kommutátoros is 3 vezetékes, (+) , (-) , (jel). Ha forog villog a led amivel próbáltam. Ha megszorul, nem kap jelet akkor a villanyt is leveszi róla, beírja hibának, és ez csak a belső fűtés vizet keringeti, semmi komoly.
Ez a Toyota van utángyártott 10-ért újonnan, nem is láttam még ennyiért autós vízforgatót, évek óta keresek ilyent, köszi a tippet.
Köszönöm, de annyit tudok a dologról, hogy gyakorlatilag semmit, tőből le van törve, hossza, mérete, hogy kéne kinéznie, fogalmam sincs, úgy meg gondlom nem olyan egyszerű. A képen a 7-es alkatrész, ami kompletten kapható csak, annyiért hogy azért 2db tuning karbit adnak postával együtt. http://oem-parts.hu/hu/parts/h...
Valszeg ez miatt hidegen leáll néha gázelvételre, aztán ha bemelegszik akkor már nincs vele baj. Most egy gumislagból odaheftölt darab tartja úgy ahogy, használható de nem jó, kéne valami rendes megoldás, ezért gondolodunk azon a csere karbin, ha kicsit többet eszik az nem olyan nagy baj, benzinpárával is elmegy szinte, meg egy kis + teljesítmény se ártana. Ugyan ott lehet kapni komplett vezérműtengelyt is hozzá, a 250-es nagyobb emelésű tengelye, de még használható a gyári dugó kimarása nélkül is, az is csak 10 rugó. A 3 együtt(k&n szűrő, karbi, veztengely) Talán már adna némi plusz lóerőt, és lássuk be, ha összesen 11 van, akkor nem mindegy még 2.
Amúgy se volt egy szerencsés vétel, nem is vettem volna meg, de a próbaúton vétlen félként (igen, még papírom is van róla hogy vétlen voltam ) akkorát zakóztam vele hogy ő is meg én is összetörtem, és bár törvény nem kötelez rá, de a tisztesség úgy kívánta hogy ha összetöröd próbaúton, akkor vedd is meg.
Van egy olyan probléma, hogy a porlasztó fúvóka a levegő áramlási sebességével nem egyenletesen arányosan keveri az üzemanyagot.
Ha gyorsabb az áramlás a tervezettnél akkor szegényebb, ha lassabb akkor dúsabb lesz.
Erre megoldás részben a több torkos karburátor, ahol nyitogatja a torkokat a vákuummal és így nagyjából stabilizálja az áramlást,
meg a tolattyús is, mivel ugye a fúvóka a tolattyú alatt van, így az emelése nem csak a levegő mennyiségét szabályozza, de az adott gázálláshoz tartozó stabil haladásnál a levegő sebessége is közel azonos lesz, illetve amennyit változik, azt a fúvókatű karakterisztikájával tudják kompenzálni.
Viszont motorfék vagy hegymenet esetén borul az elmélet és vagy túl dús, vagy túl szegény lesz a keverék, illetve ezeket eleve dúsabbra állítjuk, hogy a gyorsulás közben jobban viselkedjen a motor, tehát igazán soha nem ideális. Viszont jók a reakciói, mert nincs késleltetés a gázkarhoz.
Erre volt megoldás a CV karburátor, ahol nem a gázkarral volt kapcsolata a tolattyúnak, hanem a beszívott levegő mennyiségével arányosan emelgeti, így alkalmazkodik a terheléshez. Jobb fogyasztás, a jobb keverék képzés miatt, kezesebb a motor is, minden üzemállapotban. A tolattyú tehetetlensége miatt késleltet kicsit, de ezt már halandó nem veszi észre.
Még jobb megoldás a kellően pontos injektorok elterjedése, ahol két munkaütem között képes alkalmazkodni az eletronikus légtömeg mérő adataihoz a befecskendezett benzin mennyisége, mert itt a külső légnyomás, beszívott levegő hőmérséklethez, motor hőmérséklethez is tud alkalmazkodni, plusz a jobb rendszerek a kipufogógázban található oxigén, mennyiségét figyelve tudja optimalizálni a keverék képzést, és ezek reakciója is nagyon jó már. Annyi, hogy a nagyon alacsony terheléseknél probléma volt az adagolás pontossága, így a motor kezelése, de az új motoromban ennek nyomát sem tapasztalom.
Szerintebb az üzemanyag gázképzése más , talán a fogyasztás ami a membrános javára írható , magyarul kevesebb fog yasztás ! A síktolattyús a jobb kéz tüzijátéka , én erre szavaznák ! Egy jó síktolattyús sor vetekszik egy motor árával !
Különben ha már karburátor, akkor az lenne a kérdés, hogy cv karbinak mi az előnye a síktolattyúshoz képest? Pl a fiam 125 cbr-jében le van törve a szivatóbowdent befogó műanyag pöcök, pótlása aranyárban természetesen, eközben 10 rugóért lehet hozzá kapni nagyobb torkú síktolattyúst, ami teljesen csereszabatos méretben. Konkrétan ez: http://www.streetfighter-fejid...
A torokátmérő növelése segíthet nagy fordulatnál erősebbnek lenni, de nem lesz-e tőle még gyengébb alacsony fordulaton? Már most is egy k&n sport(?)szűrő van benn, ezzel vettük. Én specile rühellem az ilyesmit, jobban bízom a gyári papírszűrőben.
Számit alacsonyabb fordulaton, akár ellen is dolgozhat a kettő henger (V2) nekem szinkron előtt volt, hogy leállt nyáron a melegben mèg a 620-nál kb 120 fokos olajjal lámpánál várakozva. Szinkron után semmi ilyen nem volt ès egyenletesebben kezdett húzni alul. Ugyr fordulaton meg már nem számít, viszont nem mindig járunk koppon.
Röpsúlyos csúszókuplung, váltó nélkül, gyakorlatilag 1 fokozat?