Akkor legfeljebb olyan gondot okozhat szerintem (ha lötyög) hogy szűretlen levegőt szívhat a motor, ami hosszú távon nem egészséges. Tömítheted FBS-sel (az benzinálló) de ha esetleg szét kell szedni valamiért, akkor macerásabb lesz.
Nos lett egy kis időm, Körbefújtam mindent (igaz féktisztítóval). Semmi változás az alapjáratban. Közben észrevette, hogy az airbox és a karburator összekötő cső mintha ragasztva lenne az airboxba. Kicsit mozog is. Utána néztem ez külön cserélhető, tehát nem kitörve van, hanem belerakva. A ragasztásról nem tudom eldönteni, hogy ez gyári-e?
Pucolgattam én már sarat a karbiról vagy félórát, mire megtaláltam az úszóház csavarjait. Még a régi BWs-emen nem volt hátul sárvédő és olyan szinten verte telibe, hogy félelmetes .
igazándiból semmire sem kell
erdélybe el akarom vinni tavasszal hegyet mászni, az őszi erdély sajna kimaradt, nem tudtam felkergetni a biharra
májusig szerintem 130 alatt leszek, csak könnyebben repül majd felfelé
ezt nem lehet karbantartani, igazándiból nincs mit rajta szervizelni
egy jobb szíj olyan sok évet kibír hogy el is felejti az ember mikor cserélte, mint a görgőket
hátra kell 1 deci olajat önteni, aztán minden második-harmadik szökőévben cserélni
enyém is fasza igaz csak 14es kerék
de 8 literes tank ülés alatt egy zárt bukó elfér, és nem ér a térdem a kormányhoz
62 a vége gyári tuningmentes állapotban 2 személlyel(úgy gondolom a 150 kiló simán 2 "átlag" ember) átlag 3 literes fogyasztással
és a fekvő minarellitől nemigen van jobb blokk ár-árték arányt nézve
láttál már ilyen robogót?
8as kerék nulla futómű és megy vagy 25-30al (új korába lehet jobban ment)
munkatársamnak van egy ilyen mint, kb semmire se jó
Talán a karburátor jobb rajta, ezért finomabb a gázkezelése, de még a teljesítménye sem több
Illetve abban szárazon van a kuplung, de ugye ott nincs is olyan csúszó terhelés rajta.
A mostaniaknál a röpsúly a variátort állítja, így közvetlenül az áttételi arányt szabályozza.
Nem bonyolult az sem, de sokkal korrektebb megoldásnak tartom, és azért is érthetetlen az ilyen megoldás, mert nem bonyolultabb.
Nos lett egy kis időm, Körbefújtam mindent (igaz féktisztítóval). Semmi változás az alapjáratban. Közben észrevette, hogy az airbox és a karburator összekötő cső mintha ragasztva lenne az airboxba. Kicsit mozog is. Utána néztem ez külön cserélhető, tehát nem kitörve van, hanem belerakva. A ragasztásról nem tudom eldönteni, hogy ez gyári-e?
Gondolom ez nem okozhatja (karbi előtt van).
Erről beszélek. https://www.google.hu/search?q...:
Ezt mivel szokták beragasztani a helyére (gumi és műanyag találkozik, rezgés van)?
http://youtu.be/1IYNl1Rycho
erdélybe el akarom vinni tavasszal hegyet mászni, az őszi erdély sajna kimaradt, nem tudtam felkergetni a biharra
májusig szerintem 130 alatt leszek, csak könnyebben repül majd felfelé
egy jobb szíj olyan sok évet kibír hogy el is felejti az ember mikor cserélte, mint a görgőket
hátra kell 1 deci olajat önteni, aztán minden második-harmadik szökőévben cserélni
a külcsíny azért nem az igazi, ép de azért 95 elég régen volt
ilyen 30 ezrekért meg nem adom
de 8 literes tank ülés alatt egy zárt bukó elfér, és nem ér a térdem a kormányhoz
62 a vége gyári tuningmentes állapotban 2 személlyel(úgy gondolom a 150 kiló simán 2 "átlag" ember) átlag 3 literes fogyasztással
és a fekvő minarellitől nemigen van jobb blokk ár-árték arányt nézve
8as kerék nulla futómű és megy vagy 25-30al (új korába lehet jobban ment)
munkatársamnak van egy ilyen mint, kb semmire se jó
Illetve abban szárazon van a kuplung, de ugye ott nincs is olyan csúszó terhelés rajta.
A mostaniaknál a röpsúly a variátort állítja, így közvetlenül az áttételi arányt szabályozza.
Nem bonyolult az sem, de sokkal korrektebb megoldásnak tartom, és azért is érthetetlen az ilyen megoldás, mert nem bonyolultabb.
De a mostaniak ennél még egyszerűbbek.