Ezt a szinkront tényleg valami alkimista csodaszerként kezelik a népek...... Volt már hogy kellett kicsit állítanom, de azét ilyen "új motorom lett" érzésem nekem sose volt utána, mint amiket néha olvastam.
Enyémek is olyanok voltak, kivéve az asszony kis gpz-je, azon a tolattyún is voltak furatok a lefojtás miatt, pont azokat kellett ledugózni hogy megint 60 pacis legyen.
És azt mi a fenének vezetik ki? Akkor érzékeny lesz a légszűrőre, míg ha így van ahogy a rajzon akkor csak az áramlás sebessége befolyásol ahogy kell.
Nekem pl. az öreg CB-n leveszem a légszűrőházat és ugyan úgy megy. Nem kell fúvókázni, legfeljebb az alapjárati keveréket kell finomítani, meg egy karbi szinkront mert az mindenre megoldás
Ez a képen 2-3 közötti vissza vagy kivezetett furat nekem új, meg az eddigi motorjaimon a membrán feletti tér is külön járaton kapta a a szívást a fedél felől egy kis furaton, kb mint ezen a videón http://youtu.be/wyspAHrMbb8
Jah, értem, hogy mondod. Viszont akkor amelyiken a membránnak van kilógó füle benne réz fúvóka szerűséggel mi célt szolgálhat ? https://www.google.hu/search?b...:
A tolattyút az alatta átsüvítő levegő csökkenő nyomása emeli fel. A kilógó tű melletti 1-2 furaton jut fel a nyomáscsökkenés a membrán fölé.
A levegőszűrő hatása itt attól függ, hogy a membrán alatti tér (nem a tolattyú alatti!) hová van kötve. A légszűrőházba, vagy a szabad térbe.
Nyitottabb légszűrőnél nem az van, hogy kisebb az ellenállás, könnyebben és nagyobbat, több levegőt szív a motor ugyan annyi idő alatt, ergo éppen hogy nő az átmenő levegő és a sebessége is, ezzel együtt a vákum is?Mitől csökken a vákum?
Ha ez a fajta karbi van a motorodon, akkor átnézném a vákuumcsöveket, lehet valahol el van reped valamelyik összecsatolás, ami tud hasonló problémát csinálni, mint, ami neked van.
Mikor nyitottabb légszűrőt tesznek rá, szoktak variálni a rugó erősségével, hogy megfelelő legyen a membránok ellenállása a kisebb vákuumhoz képest. Meg van egy kis furat, aminek az átmérőjét felbővítik(ez szokott kiállni a membrán gumijából és van benn egy kis réz fúvóka.), így erősebben tudja felhúzni a membránt. Ezzel viszont, hogy jól beállított motort kapjanak rengeteg tesztelés kell.
Lemaradt a szmajli, bocs.
Kepzeld oda, es egybol nem erzed magad sertettnek.
Hogy mi cicereg egy motorban, forumrol megmondani...
A kerdessel tokeletesen egy szinvonalon van a valasz.
De nem sertesnek szantam. Csak nem ment at. Srry.
Ezt természetesen értem. De a fúvókák méretének mijjafaxom köze van ahhoz akkor, hogy a cv mennyire tudja felszívni a súbert(mert ugye tasi szerint ez a hiba, hogy a fals miatt nem szívja fel)? A szívótorkon átmenő levegőt nem a fúvókák szabályozzák, csak azt, hogy mennyi benzint keverjenek bele nem? Szóval attól nem lesz kevesebb a befelé légáram, nem csökken a vákum a membrán felett...
Nekem pl. az öreg CB-n leveszem a légszűrőházat és ugyan úgy megy. Nem kell fúvókázni, legfeljebb az alapjárati keveréket kell finomítani, meg egy karbi szinkront mert az mindenre megoldás
A levegőszűrő hatása itt attól függ, hogy a membrán alatti tér (nem a tolattyú alatti!) hová van kötve. A légszűrőházba, vagy a szabad térbe.
Kepzeld oda, es egybol nem erzed magad sertettnek.
Hogy mi cicereg egy motorban, forumrol megmondani...
A kerdessel tokeletesen egy szinvonalon van a valasz.
De nem sertesnek szantam. Csak nem ment at. Srry.
http://www.ebay.it/itm/351881409218