Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy mint a gs500
kérdezd a mérnököket...
mondom nem
ez a videó rossz. ez így működésképtelen
ott soha... nézd meg őket még egyszer
változó, van amikor nincs is köze a membránhoz, van amikor csak szellőző
Ezt a szinkront tényleg valami alkimista csodaszerként kezelik a népek...... Volt már hogy kellett kicsit állítanom, de azét ilyen "új motorom lett" érzésem nekem sose volt utána, mint amiket néha olvastam.
Enyémek is olyanok voltak, kivéve az asszony kis gpz-je, azon a tolattyún is voltak furatok a lefojtás miatt, pont azokat kellett ledugózni hogy megint 60 pacis legyen.
És azt mi a fenének vezetik ki? Akkor érzékeny lesz a légszűrőre, míg ha így van ahogy a rajzon akkor csak az áramlás sebessége befolyásol ahogy kell.
Nekem pl. az öreg CB-n leveszem a légszűrőházat és ugyan úgy megy. Nem kell fúvókázni, legfeljebb az alapjárati keveréket kell finomítani, meg egy karbi szinkront mert az mindenre megoldás
Én is eddig ilyennel találkoztam, nem a súberen szívta. Amit belinkeltem az elöbb képet, ott azon a kis kilógó csöcsön szívott.
Ez a képen 2-3 közötti vissza vagy kivezetett furat nekem új, meg az eddigi motorjaimon a membrán feletti tér is külön járaton kapta a a szívást a fedél felől egy kis furaton, kb mint ezen a videón http://youtu.be/wyspAHrMbb8
Jah, értem, hogy mondod. Viszont akkor amelyiken a membránnak van kilógó füle benne réz fúvóka szerűséggel mi célt szolgálhat ? https://www.google.hu/search?b...:
Ha így lenne, akkor nagyobb gázadásra nem elszegényülne a keverék, hanem bedúsulna.
A tolattyút az alatta átsüvítő levegő csökkenő nyomása emeli fel. A kilógó tű melletti 1-2 furaton jut fel a nyomáscsökkenés a membrán fölé.
A levegőszűrő hatása itt attól függ, hogy a membrán alatti tér (nem a tolattyú alatti!) hová van kötve. A légszűrőházba, vagy a szabad térbe.
Nyitottabb légszűrőnél nem az van, hogy kisebb az ellenállás, könnyebben és nagyobbat, több levegőt szív a motor ugyan annyi idő alatt, ergo éppen hogy nő az átmenő levegő és a sebessége is, ezzel együtt a vákum is?Mitől csökken a vákum?
Ha ez a fajta karbi van a motorodon, akkor átnézném a vákuumcsöveket, lehet valahol el van reped valamelyik összecsatolás, ami tud hasonló problémát csinálni, mint, ami neked van.
Mikor nyitottabb légszűrőt tesznek rá, szoktak variálni a rugó erősségével, hogy megfelelő legyen a membránok ellenállása a kisebb vákuumhoz képest. Meg van egy kis furat, aminek az átmérőjét felbővítik(ez szokott kiállni a membrán gumijából és van benn egy kis réz fúvóka.), így erősebben tudja felhúzni a membránt. Ezzel viszont, hogy jól beállított motort kapjanak rengeteg tesztelés kell.
Lemaradt a szmajli, bocs.
Kepzeld oda, es egybol nem erzed magad sertettnek.
Hogy mi cicereg egy motorban, forumrol megmondani...
A kerdessel tokeletesen egy szinvonalon van a valasz.
De nem sertesnek szantam. Csak nem ment at. Srry.
Ha unatkozol menny ahová én gondolom!!!Ne itt írogas!!!
annak ahhoz semmi köze szerintem...
azt nem tudom milyen. Ebben ilyen van és katalógus szerint csak cbf600-ba rakták. Persze sok minden függ az egyéb felfogatásoktól is...

http://www.ebay.it/itm/351881409218
Ezt természetesen értem. De a fúvókák méretének mijjafaxom köze van ahhoz akkor, hogy a cv mennyire tudja felszívni a súbert(mert ugye tasi szerint ez a hiba, hogy a fals miatt nem szívja fel)? A szívótorkon átmenő levegőt nem a fúvókák szabályozzák, csak azt, hogy mennyi benzint keverjenek bele nem? Szóval attól nem lesz kevesebb a befelé légáram, nem csökken a vákum a membrán felett...
nyilván átfúvókázzák...
majd kiderül... És beszámolok róla. Kipróbálni már úgy is csak tavasszal tudom.
Mert lehet a torokgumira is gondolni , vagy a vákum csöcsökre , vákumcsövekre a karbik után is !