Féktisztítóval még nem ekecseltem falsot , de a hidegindítóra azonnal reagál ha falsol a vákumcsöcsöknél , vagy a torok guminál , vagy légszűrő háznál !
Nagyjából így van.
Ez egy régi üzleti trükk.
Versenytársakat mocskolni, magunkat magasztalni minden fronton. Úgy is lesz pár hülye aki elhiszi, az ő dícséretüket világgá kürtölni, az ellenvéleményeket lesöpörni.
Ha szaktudásban vagy termékben nem tud versenyezni valaki a konkurenciával, akkor már csak ez a lehetősége marad.
Mondjuk ahogy előttem mondták, előbb utóbb összefog a szakma és kicsinálják az ilyen gerinctelen férgeket.
Az elobb leamenezted. Most akkor megint felkurtad magad?
Az arcomat a videoidon teszem le. Meg a forumhozzaszolasaidon. Amikor elkezdesz hazudozni, hogy turbos gsxrt epitettel magadnak, majd kiderul, hogy az elso google talalat volt egy finn oldalrol.
Szoval ilyenkor tenyleg leesik az arc.
Hogy minek csinalod ezt? Minek kell allandoan nagyotmondani?
Egyebkent ezt fogom tenni. Itt megszedem magam, majd hazajovok, es nem megelhetesi szerelek. Ez a terv jelenleg.
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, vagy tanácsot adni!?
99-es R6 a probléma a következő!
Indulásnál,, és 3-4 fordulton leginkább 2-3 fokozatban a motor azt a jelenséget produkálja, mintha elfogyna az üzemanyag, lehorkol és ha nincs egy kis lendület vagy nem kapcsolok vissza időben bármennyi gázt húzhatok a motor lefullad, majd nagy erőlködések után újra belehet indítani, vagy kisebb állás után, de nehezen, aztán megy, ha van fordulat akkor semmi probléma!Ű
A baj csak annyi, hogy senki nem tudja , hogy mi van vele mindenki csak találgat szerelget, de senki nem tudta megjavítani, hogy élvezhető legyen a motorozás!
Üzemanyag szivattyú tesztelve, másikkal is ezt produkálja, Karbi szinkron sem segített.......! .-(
Segítségeteket előre is köszönöm!
Esetleg egy megbízható szerelő?
Nos van ilyen, biztosan. Kicserélnek valamit, a gépezet nem lett jó, oszt mégis kifizettetik.
Ehhez két dolog kell, egy pofátlan szerelő, meg egy ökör ügyfél, aki kifizeti....
De milyen tapasztalat ?! Nem szerel , mér és cserél , ha nem jó cserél mást ! Kurva sok maniért ! Sajna ez jellemző a szervízekre , akár autó akár motor !
Mondjuk a NAV nem olyan ilyeszto csak drága,de ha nagyban megy bót ahogy a marketingben halljuk akkor nemgond csak fizetni kell,az nem zár be,a zuckerberget meg meg lehet kerülni mert ott a YouTube.
A pihenés dumát meg én nem veszem be.Attol azért jóval nagyobb az ego.
Szóval jó lenne egy hivatalos sajtótájékoztató.
Namost ha itt úgy jól osszegyultunk jó lenne megtudni miért zárt be ilyen hirtelen a legjobb szerelő garázs.
Egyik pillanatban bandit hekkeles másikban konyec.
A nav-nak vagy a feszbuknak kell a lekvár?
Mer mindkét verziót olvastam már.
Kíváncsiság hajt.
Hamar mindenkit terelunk mit csináljon.
És ez mit jelent? Aki tanulja, az hülye marad? Csak tanulatlan parasztok lehetnek jó szerelők? Olyan nincs, hogy fiatalon megtanul ami lehet, és aztán az életben jön hozzá a többi? A jó szerelő alapja, hogy ne járjon iskolába? Szerinted a tanulás+tapasztalat kevesebb, mint a csak tapasztalat? Nem gondolod, hogy előnnyel indul az, aki minél több infót összegyűjt, mielőtt nekivágna?
Az én kedvenc részem meg az, mikor egy frissen végzett mamis diák ír egy-két helyre e-mailt, aztán a BMW gyári superbike csapatától válaszolnak, hogy menjen próbamunkára. A próba pedig az volt, hogy ott a versenyző motorja dirib-darabba, bokk kosárban, váz csupaszon, futómű szanaszéjjel, most van hétfő, pénteken edzés, hajrá. A tanuló pedig összecsavarozta, a versenyző pedig kiment vele a pályára, majd bejött, és a diákot felvették, immáron vagy 6 éve köszöni szépen jól van. 2800 euro, kaja, szállás, autó, motor, telefon. A Tasit onnan a hódig basznák ki páros lábbal, a fasszopó stílusa miatt.
És a kedvenc részem még, hogy frissen nyitott szervizekben látok fiatal mamisokat, akik erre tették fel az életüket. Ebből építenek házat, vesznek kocsit, nevelnek gyereket. Tisztaságot, és precizitást látok náluk. Tisztelettudóan beszélnek egymással, és az ügyfelekkel is. Nem ócsárolják a többi szervízt nyilvánosan a neten, hanem teszik a dolgukat. Mondjuk nincs 35ezer követőjük.
Még.
Tasi!
A Lecsónak volt garázsa, ami legálban működött, számlaképesen! Neked van ilyen?
Zsombó=Zsombor
Igekötős ige egybeirandó az igével, ha az ige előtt áll!
Lecsó országos szinten elismert szerelő.
Nem utálkozik folyamataosan, mint te.
A mi padunk az Iskoláé, de ha az enyém lenne sem lenne SEMMI KÖZÖD hozzá!
Le lehet szakadni más ócsárolásáról!
Nézd Jani téged el ismerlek ezt már le targyaltuk... De hogy tudjad mi veri ki nálam a biztosítékot....... Pl ez a Zsombó gyerek gyere be van padunk ... Mind van neked ??? Gyerek ? Te mikor a vasútnál voltam. Nekem is volt. Szergelyem.... Vagy enyim volt gigant ... Az adófizetők pénzén vett eszközöket használjátok ..... Mint mondtam. 100 bol csináltok 2 motor szerelőt kapjátok a sok lekvárt. ..és úgy beszéltek itt mind ha a tiétek volna .... Nekem évente két protekes szinkront kell vegyek. 200 000 ért. Évi szinten egy Milla veszek szerszámokat .... Most egy hibakód ki olvasó. 280 000 van te például. janikam. Ha van vér a faszodba. Miért nem fogod meg magad. Azt csinálsz egy. Fasza. Garázst ????? ... Még mondjam ? .... Mert neked is kényelmes oltogatni a hulyeket ... Tudod a közmondás te is ...ettől függetlenül te szaki vagy de ez a bohóc csapat akit képviselet. Nevetséges .... Sok ki tartást hozzá én pihenek részemről le írtam amit akartam. Üdv. Széles utat
szemelyeskedes?
Olvasd el a te reakciodat, meg az oreget. Mindenki el van kuldve.
Gondolom ha eloben mondom ezt neked, azaz beszelgetnenk, nem igy reagalod le te sem. Tobb okbol sem. :D Te is elfelejtesz a neten viselkedni.
A samlidat sajnos nem tudom elvallalni amugy sem. Ahhoz nem ertek.
Ez egy régi üzleti trükk.
Versenytársakat mocskolni, magunkat magasztalni minden fronton. Úgy is lesz pár hülye aki elhiszi, az ő dícséretüket világgá kürtölni, az ellenvéleményeket lesöpörni.
Ha szaktudásban vagy termékben nem tud versenyezni valaki a konkurenciával, akkor már csak ez a lehetősége marad.
Mondjuk ahogy előttem mondták, előbb utóbb összefog a szakma és kicsinálják az ilyen gerinctelen férgeket.
Az arcomat a videoidon teszem le. Meg a forumhozzaszolasaidon. Amikor elkezdesz hazudozni, hogy turbos gsxrt epitettel magadnak, majd kiderul, hogy az elso google talalat volt egy finn oldalrol.
Szoval ilyenkor tenyleg leesik az arc.
Hogy minek csinalod ezt? Minek kell allandoan nagyotmondani?
Egyebkent ezt fogom tenni. Itt megszedem magam, majd hazajovok, es nem megelhetesi szerelek. Ez a terv jelenleg.
Tudna valaki segíteni, vagy tanácsot adni!?
99-es R6 a probléma a következő!
Indulásnál,, és 3-4 fordulton leginkább 2-3 fokozatban a motor azt a jelenséget produkálja, mintha elfogyna az üzemanyag, lehorkol és ha nincs egy kis lendület vagy nem kapcsolok vissza időben bármennyi gázt húzhatok a motor lefullad, majd nagy erőlködések után újra belehet indítani, vagy kisebb állás után, de nehezen, aztán megy, ha van fordulat akkor semmi probléma!Ű
A baj csak annyi, hogy senki nem tudja , hogy mi van vele mindenki csak találgat szerelget, de senki nem tudta megjavítani, hogy élvezhető legyen a motorozás!
Üzemanyag szivattyú tesztelve, másikkal is ezt produkálja, Karbi szinkron sem segített.......! .-(
Segítségeteket előre is köszönöm!
Esetleg egy megbízható szerelő?
Ehhez két dolog kell, egy pofátlan szerelő, meg egy ökör ügyfél, aki kifizeti....
300 levél 500 ímél, 800részvéttávirat, 3000 együttérző üdvözlet, közben 6000 motor... per perc..
A pihenés dumát meg én nem veszem be.Attol azért jóval nagyobb az ego.
Szóval jó lenne egy hivatalos sajtótájékoztató.
És mi lesz, ha egy sokat tanult ember öregszik meg sok tapasztalattal?
Egyik pillanatban bandit hekkeles másikban konyec.
A nav-nak vagy a feszbuknak kell a lekvár?
Mer mindkét verziót olvastam már.
Kíváncsiság hajt.
Hamar mindenkit terelunk mit csináljon.
Az én kedvenc részem meg az, mikor egy frissen végzett mamis diák ír egy-két helyre e-mailt, aztán a BMW gyári superbike csapatától válaszolnak, hogy menjen próbamunkára. A próba pedig az volt, hogy ott a versenyző motorja dirib-darabba, bokk kosárban, váz csupaszon, futómű szanaszéjjel, most van hétfő, pénteken edzés, hajrá. A tanuló pedig összecsavarozta, a versenyző pedig kiment vele a pályára, majd bejött, és a diákot felvették, immáron vagy 6 éve köszöni szépen jól van. 2800 euro, kaja, szállás, autó, motor, telefon. A Tasit onnan a hódig basznák ki páros lábbal, a fasszopó stílusa miatt.
És a kedvenc részem még, hogy frissen nyitott szervizekben látok fiatal mamisokat, akik erre tették fel az életüket. Ebből építenek házat, vesznek kocsit, nevelnek gyereket. Tisztaságot, és precizitást látok náluk. Tisztelettudóan beszélnek egymással, és az ügyfelekkel is. Nem ócsárolják a többi szervízt nyilvánosan a neten, hanem teszik a dolgukat. Mondjuk nincs 35ezer követőjük.
Még.
A Lecsónak volt garázsa, ami legálban működött, számlaképesen! Neked van ilyen?
Zsombó=Zsombor
Igekötős ige egybeirandó az igével, ha az ige előtt áll!
Lecsó országos szinten elismert szerelő.
Nem utálkozik folyamataosan, mint te.
A mi padunk az Iskoláé, de ha az enyém lenne sem lenne SEMMI KÖZÖD hozzá!
Le lehet szakadni más ócsárolásáról!
Olvasd el a te reakciodat, meg az oreget. Mindenki el van kuldve.
Gondolom ha eloben mondom ezt neked, azaz beszelgetnenk, nem igy reagalod le te sem. Tobb okbol sem. :D Te is elfelejtesz a neten viselkedni.
A samlidat sajnos nem tudom elvallalni amugy sem. Ahhoz nem ertek.