Még egy dolgot ide bigyeztek ... Tényként .... Én 54 vagyok. Lassan 40 éve. Mokolok ... Már le tetem valamit az asztalra. Ha mást nem. Az elmúlt 10 évben kb tob ezer motor javítást. .. mindet garival. Kb. 200 motor javításara úgy egy két hibazasal .... Te mit tettél le. ????
Az arcon kívül ..... Lehet magyarázni ... Miért nem mutatós meg ....nyiss egy műhelyt csinálj meg évi 300 motort legyen úgy mint nekem .. 35 000 ember aki követ elégedett a munkádal ... Utána pofazhatsz ...addig. Még kussolj
Nem köpköd az igaz de mikor át megy személyeskedésbe az szerintem elég gáz ! És hogy ezzel a fene nagy tudással alkalmazták motorok közrelébe na az meg botrányos ! A sámlit továbbra is fenntartom !
Olyan szűrőket meg marékszámra dobálok ki a motorokból, pontosan azért, mert okozhat ilyet. Aki látott már ép szűrőt egy gyári tankban, az nem tesz be ilyen autósboltos plusz szarokat.
Te most komolyan is veszed magad ?! Te sértődtél meg a legjobban pedig semmi okod rá ! Én nem vagyok szerelő , csak egy mekk mester , de neked a sámlimat nem adnám oda szögelni ! Ha te ezt komolyan gondoltad , ez mindent elárul a kibaszott nagy tudásodról ! " Utolagos szuro van a tankon, ami raadasul papir?
Az is tudja ezt a loero korlatozo feature-t :D
Szóval baszott okos vagy ! Ja és nem vagyok Taschnernek rokona , és nem is tartozok neki , csak ordít a hülyeséged !
Nem, nem irta le rendesen, ellentmondasok vannak a hibaleirasban. Szerintem en itt okoskodhatok.
Sot. Barki. Ez egy nyilvanos oldal. A te facebook oldaladra az ir, akinek megengeded. Ha befizeted majd a szamlat. Itt nem ez a helyzet.
Mamiban vegeztem es csinaltam is magyarorszagon, azaz szereltem. Sok szempontbol minosegobb munkat csinaltam, mint ezek az oreg szakik akik fulre, szagra diagnosztizaltak, ugyanis en mertem mindent. Nem az erzekszerveimre hagyatkoztam. Meg kezdo letemre is jobb volt a hibafeltarasom, mint a klasszik oreg szakiknak, akik mast nem tudnak, csak elkuldenek a picsaba, ha fenyegetve erzik magukat szakmailag.
Aztan kimentem kulfoldre, mert akkor ehenhalas volt. Majd itt elmentem a szar mamis papirommal egy mv agusta- husquarna szalonba, dolgoztam par probanapot, es azonnal kaptam ajanlatot. Vegul ugy dontottem, hogy egyelore ott maradok, ahol most dolgozok, mert tobb a penz. Szoval, ki kell hogy abranditsalak.
Es ismerem azt a fajta szaki reteget, amit te is kepviselsz, ezert eltekintek a szemelyeskedesedtol, mivel ebben a helyzetben az igazadat mashogy nem tudod bizonyitani, csak ha mindenki hulye. egyikunk sem latta a motort. :D
Szoval az elso mondatod rad is vonatkozik.
Azmeg, hogy egymas utan harom verzioval elojottel, tolozar kopastol kezdve fals levegoig. Ugyanugy talalgatsz.
Szoval egy cbf 600 tol hogy jutottunk el megint a mamihoz?
Ha nem lattad a motort, lehetsz te a krva isten is, nem fogod tudni a hibat elharitani, a hibat pedig csak nagy szerencsevel eltalalhatod, ugy hogy egy csokornyit felsorolsz. Ezt neked kellene a legjobban tudnod, ennyi evvel a hatad mogott.
Igen, és pl. hordódugóval tágítottam fel a levegőszűrő doboz karburátorokhoz csatlakozó részét mert nem tudtam másképpen rádugni ! Vettem 4 db hordódugót , 2 mm-el volt nagyobb az átmérője mint a karburátor , aztán bele a műgumi elemeket a forróvízbe, összedugtam a dugókkal , majd hagytam kihűlni - És az összerakáskor simán a helyükre mentek.
Még a légszűrődobba menő végüket kellett szintén felmelegíteni, szilikonnal befújni , hogy könnyen és teljesen !!! a helyükre csússzanak . Vettem két másik roncsot is és azokból a használható alkatrészeket kiszedve raktam össze a motorkámat, szórakozás és nyugdíjas tevékenykedés miatt. Mivel az én motorom egy 32 éves Honda CBX 750 f és az utolsó csavarig rendbe tettem, ezért 'érdekes' dolgokat találtam az előző tulajok beavatkozásai után . De most egy fordulat az önindítóval, és ketyeg !
a gyerek teljesen érthetöen le irta mi a diagnozis .. a baj azzal van hogy mindenki azt hiszi hogy ö pedig tudja a meg oldást .. ugyanakor csak okoskodik .. mint például te .. csak okosat szeretnél mondani .... ugyanakor a hiba okát nem tudod ... csak egy más okott hozzol felszinre ... miért nem lehet ?... lehet ...MINDENT LEHET ...- csak ahoz nem itt kel okoskodni hanem csinálni kell hogy legyen tapasztalat ..... multkor ki fejtetem ............ itt a mami .......szép dolog amit csinálnak ... 100 végzös tudása, tapasztalata .,, megoldo képesége ... egyelö a nulával ,,tiszt a kivét / CSAK AZ ARC VAN .. meg hogy lobogtat valamit amihez nem ért ..............
Szép jó napot az Uraknak !
Van más lehetőség is ! Beiratkozni egy gépipari , vagy motorszerelő középiskola esti , vagy a levelező tagozatára és mindjárt okosabb lesz a delikvens ! No meg akár állást is lehet szerezni vele !
Arra nem gondoltal meg, hogy forumrol pont azert nem lehet diagnozist felallitani, mert egy laikus probalja elmondani a sajat szavaival, hogy mik tortennek.
Igy csak talalgatni lehet.
Szoval udvozlunk a talalgatok soraban. A kulonbseg, hogy a tobbiek nem vettek magukat ennyire komolyan, mert forumrol nem lehet szerelni.
Koszonjuk az altalad bekuldott "velt hibakat".
ja amugy a taschner garázs be zárt ... nyitás jövöre februárban adig a face is bezárt kb 500 db hivásom volt és 1000 db emalt kaptam .. hova letem .. pihenek
miért van az hogy 1. be 2 be még simán le forog 5 meg már nem ............. a történet az hogy üresben simán le tilt ... egyben pedig még olyat sziv a motor és olyan gyorsan megy fel a cv hogy ezt a kritikus pontot át ugorja és teljesen fel tud menni ütközésig .. ugyan akor mikor 5 be 4 000 töl huzod a folyamat sokal lasubb igy ott ez a tendencia nem érvényesül .... ilyen egyszerü a magyarázat .. persze az okos hozzá értő pc banda gyujtásol benzincsapol ... meg abánat tudja milyen baromságokat hord össze ...
miért történik ez ... egyszer a cv kopot nagyokat bileg a házban igy a levegő .. vákum .. meg szökik mellete ... másik hiba az emlitett air box farsa ez akkor fordul elő amikor a tudatlanok légszüröt ... cserélnek .. esetleg karbi fel ujitás volt és valamilyen le folyo ..... vagy karter gáz cső nincs a helyin . de pl simán lehet egy rosszul viszarakot torok csö is ...
tökéletes diagnozis ............. a probléma még mindig az hogy vak probálja veteni világtalant .. a buzgoság együt jár a .. be vett tudatlanságal ..
valojában az air boxod sziv fars levegöt igy a cv a rugo eröt egy bizonyos magaság után nem tudja legyözni igy nem megy feljebb ... te a motoron ugy érzed nem pereg tovább .. .. a nagy tudásuak persze lökik a vélt hibákat .. tudom ilyenek elbaszot munkái után dolgozom ....
ezt nem ertem. vegyunk egy egyszeru motort, pl simson. ha elfogy a benzin akkor folyamatosan lassul, majd ha atvaltasz tartalekra akkor megy.
itt viszont nincs megtorpanas es alacsonyabb fordulaton ujboli erore kapas. mert alacson uzemanyag szint eseten (ha kevesebb van mint kellene) akkor nehezen kepzelheto el az egyensulyi allapot. vagyis ha kicsivel tobb fogyna mint a szallitott mennyuseg akkor lentebb kellene esni a fordulatnak, amig az egyensulyi allapot helyre nem all. tehat en a valtozo uzemanyag szintet es a valtozo levego aramlast igy most bontatlanul kizarnam. valami konstans (felulrol hatarolt dologra tippelek) vagy nincs eleg levego (nem mindegyik tolattyu megy fel) vagy nincs annyi uzemanyag (valamelyik fuvoka el van reszben dugulva) szerintem.
Motor terheléssel függ össze az üzemanyag szükséglet, nem pusztán a fordulattal.
Ráadásul ha dugulás miatt nem pörög ki, akkor még húz is rendesen amíg le nem csökken a szint az utánpótlás csökkenése miatt.
Jaj, ne legyél már ennyire sznob.
Szabványos méret?
Akkor vegyél csapágyboltban!
Ki a fenét érdekel, hogy gyári vagy kínai, vagy kirgiz?
A gyár is beszállítótól veszi, aki ugyan úgy gyártja mint mindenki más.
Ha tartasz a minőségtől belerakod egy kis pohár motorbenzinbe, és ha nem dagad be másnapra, akkor az tökéletes.
A gyári címke csak arra jó, hogy 10* annyit legomboljanak rólad.
Az arcon kívül ..... Lehet magyarázni ... Miért nem mutatós meg ....nyiss egy műhelyt csinálj meg évi 300 motort legyen úgy mint nekem .. 35 000 ember aki követ elégedett a munkádal ... Utána pofazhatsz ...addig. Még kussolj
Az is tudja ezt a loero korlatozo feature-t :D
Szóval baszott okos vagy ! Ja és nem vagyok Taschnernek rokona , és nem is tartozok neki , csak ordít a hülyeséged !
Sot. Barki. Ez egy nyilvanos oldal. A te facebook oldaladra az ir, akinek megengeded. Ha befizeted majd a szamlat. Itt nem ez a helyzet.
Mamiban vegeztem es csinaltam is magyarorszagon, azaz szereltem. Sok szempontbol minosegobb munkat csinaltam, mint ezek az oreg szakik akik fulre, szagra diagnosztizaltak, ugyanis en mertem mindent. Nem az erzekszerveimre hagyatkoztam. Meg kezdo letemre is jobb volt a hibafeltarasom, mint a klasszik oreg szakiknak, akik mast nem tudnak, csak elkuldenek a picsaba, ha fenyegetve erzik magukat szakmailag.
Aztan kimentem kulfoldre, mert akkor ehenhalas volt. Majd itt elmentem a szar mamis papirommal egy mv agusta- husquarna szalonba, dolgoztam par probanapot, es azonnal kaptam ajanlatot. Vegul ugy dontottem, hogy egyelore ott maradok, ahol most dolgozok, mert tobb a penz. Szoval, ki kell hogy abranditsalak.
Es ismerem azt a fajta szaki reteget, amit te is kepviselsz, ezert eltekintek a szemelyeskedesedtol, mivel ebben a helyzetben az igazadat mashogy nem tudod bizonyitani, csak ha mindenki hulye. egyikunk sem latta a motort. :D
Szoval az elso mondatod rad is vonatkozik.
Azmeg, hogy egymas utan harom verzioval elojottel, tolozar kopastol kezdve fals levegoig. Ugyanugy talalgatsz.
Szoval egy cbf 600 tol hogy jutottunk el megint a mamihoz?
Ha nem lattad a motort, lehetsz te a krva isten is, nem fogod tudni a hibat elharitani, a hibat pedig csak nagy szerencsevel eltalalhatod, ugy hogy egy csokornyit felsorolsz. Ezt neked kellene a legjobban tudnod, ennyi evvel a hatad mogott.
Még a légszűrődobba menő végüket kellett szintén felmelegíteni, szilikonnal befújni , hogy könnyen és teljesen !!! a helyükre csússzanak . Vettem két másik roncsot is és azokból a használható alkatrészeket kiszedve raktam össze a motorkámat, szórakozás és nyugdíjas tevékenykedés miatt. Mivel az én motorom egy 32 éves Honda CBX 750 f és az utolsó csavarig rendbe tettem, ezért 'érdekes' dolgokat találtam az előző tulajok beavatkozásai után . De most egy fordulat az önindítóval, és ketyeg !
Van más lehetőség is ! Beiratkozni egy gépipari , vagy motorszerelő középiskola esti , vagy a levelező tagozatára és mindjárt okosabb lesz a delikvens ! No meg akár állást is lehet szerezni vele !
Igy csak talalgatni lehet.
Szoval udvozlunk a talalgatok soraban. A kulonbseg, hogy a tobbiek nem vettek magukat ennyire komolyan, mert forumrol nem lehet szerelni.
Koszonjuk az altalad bekuldott "velt hibakat".
valojában az air boxod sziv fars levegöt igy a cv a rugo eröt egy bizonyos magaság után nem tudja legyözni igy nem megy feljebb ... te a motoron ugy érzed nem pereg tovább .. .. a nagy tudásuak persze lökik a vélt hibákat .. tudom ilyenek elbaszot munkái után dolgozom ....
itt viszont nincs megtorpanas es alacsonyabb fordulaton ujboli erore kapas. mert alacson uzemanyag szint eseten (ha kevesebb van mint kellene) akkor nehezen kepzelheto el az egyensulyi allapot. vagyis ha kicsivel tobb fogyna mint a szallitott mennyuseg akkor lentebb kellene esni a fordulatnak, amig az egyensulyi allapot helyre nem all. tehat en a valtozo uzemanyag szintet es a valtozo levego aramlast igy most bontatlanul kizarnam. valami konstans (felulrol hatarolt dologra tippelek) vagy nincs eleg levego (nem mindegyik tolattyu megy fel) vagy nincs annyi uzemanyag (valamelyik fuvoka el van reszben dugulva) szerintem.
de ezt is felirtam az ellenorzesi listara.
Ráadásul ha dugulás miatt nem pörög ki, akkor még húz is rendesen amíg le nem csökken a szint az utánpótlás csökkenése miatt.
Bekeményedett, kopott, sérült.
Szabványos méret?
Akkor vegyél csapágyboltban!
Ki a fenét érdekel, hogy gyári vagy kínai, vagy kirgiz?
A gyár is beszállítótól veszi, aki ugyan úgy gyártja mint mindenki más.
Ha tartasz a minőségtől belerakod egy kis pohár motorbenzinbe, és ha nem dagad be másnapra, akkor az tökéletes.
A gyári címke csak arra jó, hogy 10* annyit legomboljanak rólad.