De. 6 ezerig mindeb fokozatan jol ment, utana gyengult. Most arra voltam kivancsi, hogy egyaltalan kiforog-e? A ket utolso fokozatban nem is gyorsul tovabb, igaz akkor mar boven 6 felett van a fordulat.
Régen vettem tourmax tömítést a karbi csészéhez, az is bedagadt kicsit
Még jó hogy 4db volt egy csomagban mert nem lehetett azonnal visszatenni, ha kiszáradt utána ismét jó volt
Akkoriban a gyárira kellett volna várni 2 hónapot
Nekem is van egy javaslatom: Vedd le a tankot, és a benzint öntsd ki kannába belőle. Majd szereld ki a benzincsapot és a csap előtt levő szűrő állapotát vedd tüzetes ellenőrzés alá.
Lehet nem ott van a baj , de sosem lehet tudni ! Ez biztos! Meg a tehénszar , mert az a tehénből mindig lapjára esik !
Ha "O" gyürű csere szükséges, akkor karburátor felújító szettben érdemes venni, vagy kinézem a service manula (vagy robbantott ábráról) a gyári méretet és egy tömítéses boltban vegyek benzinállót?
Karburátor tisztítóban (spray, folyadék) van olyan amire valaki esküszik?
2X volt eddig olyanom, hogy tank visszarakáskor a benzincső megtört, ugyanilyen volt a produktum, igaz régi gépek voltak nem gyári csövekkel és ugye mikor le van véve a tank akkor sima és normálisnak tűnik a cső mivel új oszt mégse.
Még mindig nem kap elég benzint felső tartományban
Főfúvóka átjárhatóságát és a membránok akadálytalan mozgását nézném meg levegő befúvásra.
Nem kell neki nagy nyomás, nehogy eldurrantsd a membránt.
Nem lett meg a hiba. Ha addig nem csinálom meg (november közepéig szinte semmi időm sincs/vagy valaki más) akkor tavasszal vissza.
Újból szétszedve és összerakva:
- membránok épek, rugalmasak, nincsennek megkeményedve
- látható elváltozás nincs.
Hidegen szívatóval indul. 2-3-4-ben elforog már 11.000-ig. Ott kb 160-at megy. 5.-ben és 6.-ban se megy többet (ergo felesleges benne gyorsítás szempontjából a 5. és 6. fokozat.)
Kulfoldi webaruhazakban van 1 db is. az vajon gyari?
Még jó hogy 4db volt egy csomagban mert nem lehetett azonnal visszatenni, ha kiszáradt utána ismét jó volt
Akkoriban a gyárira kellett volna várni 2 hónapot
https://www.bike-parts-honda.c...
Az is tudja ezt a loero korlatozo feature-t :D
Egyébként felülról fogok lefel haladni. Tank, annak tisztasága, szellőzése, szűrők, csövek, karburátor...
Ha kiöntöm a benzint az nem a kanna lesz. Legfeljebb begyújtok vele a nyársalóba....
Lehet nem ott van a baj , de sosem lehet tudni ! Ez biztos! Meg a tehénszar , mert az a tehénből mindig lapjára esik !
https://www.bike-parts-honda.c...
Ha "O" gyürű csere szükséges, akkor karburátor felújító szettben érdemes venni, vagy kinézem a service manula (vagy robbantott ábráról) a gyári méretet és egy tömítéses boltban vegyek benzinállót?
Karburátor tisztítóban (spray, folyadék) van olyan amire valaki esküszik?
Köszi mindenkinek a segítséget.
Benzincsap tömítés, ilyesmi tuti állapotban van?
Benzinszűrő a tankban? (ha van)
Főfúvóka átjárhatóságát és a membránok akadálytalan mozgását nézném meg levegő befúvásra.
Nem kell neki nagy nyomás, nehogy eldurrantsd a membránt.
Nem lett meg a hiba. Ha addig nem csinálom meg (november közepéig szinte semmi időm sincs/vagy valaki más) akkor tavasszal vissza.
Újból szétszedve és összerakva:
- membránok épek, rugalmasak, nincsennek megkeményedve
- látható elváltozás nincs.
Hidegen szívatóval indul. 2-3-4-ben elforog már 11.000-ig. Ott kb 160-at megy. 5.-ben és 6.-ban se megy többet (ergo felesleges benne gyorsítás szempontjából a 5. és 6. fokozat.)
Azok egy bizonyos km utan elkezdenek ciripelni.