Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindig csereltek o gyurut bontasnal vagy ha csak serult akkkr?
De a gyariak csak szettben vanbak nem? Es ha nem kell minden es 1 db-ot kerek a markaszervizben akkor gyarit kapok?

Kulfoldi webaruhazakban van 1 db is. az vajon gyari?
De. 6 ezerig mindeb fokozatan jol ment, utana gyengult. Most arra voltam kivancsi, hogy egyaltalan kiforog-e? A ket utolso fokozatban nem is gyorsul tovabb, igaz akkor mar boven 6 felett van a fordulat.
Régen vettem tourmax tömítést a karbi csészéhez, az is bedagadt kicsit
Még jó hogy 4db volt egy csomagban mert nem lehetett azonnal visszatenni, ha kiszáradt utána ismét jó volt
Akkoriban a gyárira kellett volna várni 2 hónapot
Én a gyárira esküszöm, a bárhol benzinállónak vett vitonnak mondott gyűrük nem váltak be.
Nem az volt az eredeti problémád hogy nagyobb fordulaton nem akar menni. Nincs érő?
nem láttam ilyet. Csak fémet látok, de majd kiderül...

https://www.bike-parts-honda.c...
Utolagos szuro van a tankon, ami raadasul papir?
Az is tudja ezt a loero korlatozo feature-t :D
Komolyra.

Egyébként felülról fogok lefel haladni. Tank, annak tisztasága, szellőzése, szűrők, csövek, karburátor...
A tankot mindenképpen le kell vennem a karburátor levételhez. (Nem vagyok nőgyógyász.. )

Ha kiöntöm a benzint az nem a kanna lesz. Legfeljebb begyújtok vele a nyársalóba....
Nekem is van egy javaslatom: Vedd le a tankot, és a benzint öntsd ki kannába belőle. Majd szereld ki a benzincsapot és a csap előtt levő szűrő állapotát vedd tüzetes ellenőrzés alá.
Lehet nem ott van a baj , de sosem lehet tudni ! Ez biztos! Meg a tehénszar , mert az a tehénből mindig lapjára esik !
Hát igen. 1/4 102-es, 2/3 105-ös. Mondjuk azt nem tudom mi van ha össze-vissza van berakva.
Most nézem. Ezekben a karbikban nem egyforma méretű a főfúvóka? Ha megcserélem milyen hatással lehet ez a működésre?

https://www.bike-parts-honda.c...
Teljesen jó a benzinálló ha csak annyi a baja.
Még egy (buta) kérdés?

Ha "O" gyürű csere szükséges, akkor karburátor felújító szettben érdemes venni, vagy kinézem a service manula (vagy robbantott ábráról) a gyári méretet és egy tömítéses boltban vegyek benzinállót?

Karburátor tisztítóban (spray, folyadék) van olyan amire valaki esküszik?
majd megnézegetem. Hiba lista /ellenőrző lista készül,

Köszi mindenkinek a segítséget.
2X volt eddig olyanom, hogy tank visszarakáskor a benzincső megtört, ugyanilyen volt a produktum, igaz régi gépek voltak nem gyári csövekkel és ugye mikor le van véve a tank akkor sima és normálisnak tűnik a cső mivel új oszt mégse.
a karbiból elfogyó üzemanyag tünete... csap, tankszellőző... én azzal kezdenék, hogy nyitott tanksapkával mit csinál, csak óvatosan.
Vagy nem dugult el a benzincsapod?
Benzincsap tömítés, ilyesmi tuti állapotban van?
Benzinszűrő a tankban? (ha van)
Még mindig nem kap elég benzint felső tartományban
Főfúvóka átjárhatóságát és a membránok akadálytalan mozgását nézném meg levegő befúvásra.
Nem kell neki nagy nyomás, nehogy eldurrantsd a membránt.
Nos hazahoztam.

Nem lett meg a hiba. Ha addig nem csinálom meg (november közepéig szinte semmi időm sincs/vagy valaki más) akkor tavasszal vissza.

Újból szétszedve és összerakva:
- membránok épek, rugalmasak, nincsennek megkeményedve
- látható elváltozás nincs.

Hidegen szívatóval indul. 2-3-4-ben elforog már 11.000-ig. Ott kb 160-at megy. 5.-ben és 6.-ban se megy többet (ergo felesleges benne gyorsítás szempontjából a 5. és 6. fokozat.)
Amik ciripelnek
Üdv!Mi az a tucskot??
falsol/akad a bowden
Megnezetted a tucskot is?
Azok egy bizonyos km utan elkezdenek ciripelni.