Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://redhotmotors.hu/Keeway-...
20 pénz egy gyári henger dugóval ugyanitt a csigcsögcsun hengerszett 12 ezer http://redhotmotors.hu/TMMP-Ke...
pesten egy szervizt ismerek csak de sosem kérdeztem milyen árakon dolgoznak, szóval ebben nem tudok segíteni
csak miheztartás végett pár éve 25 ért megcsináltam egy yamaha jog-ot, új főtengelycsapágyak+szimeringek, új kínai henger+dugó, és még egy karbi felújító szett is belefért
igaz munkadíj nem volt vagy csak párszáz ft
kínai szinte a legolcsóbb henger és még mindig megy igaz 50+os a gazdája nem nagyon hajtja
Fordítok. Azt mondja, "szopjál te a kínai szutyokkal, de az egyszerű munkát hozhatod nekünk".
De akkor már egyből a gépműhelybe vinném. Én a Gyömrői úton a Kossuth és Társához szeretem vinni. Régi vágású szaki, jól dolgozik és nem drága. Remélem még nem ment nyugdíjba.
Üllői úton a Pál dugattyú alatt is van egy gépműhely, autó motort ott csináltattam, az ő munkájukra sincs panaszom.
Az a baj, hogy ma otthagytam nekik a motort átnézésre de akkor hétfő reggel nyitásra odamegyek a motorért, hogy elhozzam onnan. De akkor hová vigyem?
70 ért már egész minőségi ÚJ hengert kapsz dugóval együtt, amit othon kb 2 óra alatt fel tudsz tenni pár egyszerű szerszámmal
Tudod mit mondtak még? Ha szerencsém lesz és ,,csak" a hengert kell felfúrni így tudok spórolni: kerítsek egy olyan havert aki ki tudja venni. Majd vigyem be hozzájuk és 10.000-ért felfúrják .Nekünk csak vissza kell szerelnünk. Te érted ezt?
Ahol a berugókarnál fognak neki kompresszió keresésnek , és ezt dugattyú fúrással orvosolják , minden képen !
Ennyi pénzért úgy is jobban jársz, ha te csinálod és 3* elrontod.
Akkor ezek szerint felejtsem el azt a műhelyt?
Nem, annál valóban nincs nagyobb hülyeség mint amit a szerviz előadott, hogy ne kelljen vele foglalkozni.
Még ezeknél nagyobb hülyeség ?! Létezik ?
PErsze erre még rájönnek a munkadíjak, de az sem ennyi...HA nem derül ki más hülyeség.
Egyetértek az előttem szólókkal.
Amúgy 3-4ezer a dugattyú készlet.
Főtengely 12-13ezer,
Szimering nem tudom de az is 1-2 ezer körül lehet.
Ha ezeket az árakat a szervizben mondták, felejtős a hely. Bár nem írtad le milyen robogód van, de egy Aprilia Sr50-be pl 5-10 ezer forint között van a dugattyú mindenestül, csak viszonyítási alapként.
Hú b@ssza meg ! ? Biztos hogy motorkerékpár szervízbe jártál ?! Ugye nem szííísz semmit ! ?
Most voltam robogó szervízben ahol azt mondták: a berúgókarnál nincs kompresszió tehát v.színűleg dugattyúfelfúrás vár rá ha a szimering nem csapta szét a blokkot. Lehetséges, hogy a felfúrás 35.000-be, a dugattyúcsere 70.000-be kerüljön?
Semennyiért :) csak magamnak szerelek, szórakozásból, mert a hivatalos munkámban durván túlfizetnek
De vannak nálam profibb és rutinosabb szerelők is itt, főleg hogy robogót még nem szereltem, mert nekem csak váltós motorjaim vannak.
Mielőtt nagyon neki esnél ezeket a tippeket azért lehet ellenőrizni kívülről is.

Amúgy egyik eshetőség sem vészesen nagy munka, ha nem derül ki más turpisság.
Laci! A dugattyú vagy szimering esetleg tűszelep cserét mennyiért szokták végezni?
Igen, egyébként a szívó csonk elég repedezett. Folyamatban van a karbi ultrahangos tisztítása. Én is mindenképp ilyen vonalon indulok el, csak kiváncsi voltam más véleményére is. Nem az enyém a motor úgyhogy megkérdezem hátha kell valami.
Karbi az valószínű kellene mert ami rajt van az elég kòkány mód volt szerelve. Ha megvan az érdekel.
én is le szoktam venni. Nem férek hozzá a karbihoz ha rajta van...:P
Pedig a karbi takarítás nagy csodaszer, szerintem az indexen is segítene :))))
Kilyukadt a dugattyú.
Esetleg elpukkant a szimering.
Persze lehet még más is. Nekem egyszer, ki rázódott a tűszelep, vagy volt hogy víz került az úszóházba.
Ilyen? Akkor egy sima duguláson kívül még lehet szivótorok gumi repedezés és a 10 felé szétosztott vákum csőrendszer tömítetlensége is. A miénken pl a subertű végi főfúvoka volt eltörve, valszeg beletörték becsavaráskor. A motor mellesleg bontódik, meg van pár kiegészítő ami eladó róla, bukócső, táskatartó, háttámla, ülés stb.
Sziasztok! Nem ide tartozik de tanácsot szeretnék kérni! Adott egy 2 ütemű robogó ami 5 hónapja van nálam. Eddig semmi említésre méltó gond nem volt vele de pár napja nagyobb gázadáskor és gázkar visszaengedés után halk zizegő hangot adott. Én hülye nem foglalkoztam vele. Tegnap egy előzés után csökkent a motorhang majd magától lelassult és megállt a gép. Azóta nem is indul újra se önindítóról se berúgásra csak köhécsel. Ott helyben szétkaptuk egy ismerőssel. Eredmény: gyertya még jó, gysapka még elmegy, áramot kap mert szikrát ad. Mi lehet a gond? Lehet, hogy karbitisztításra lenne szüksége? Vagy túladagolja az üzemanyagot a rendszer ?Ha ezek közül valamelyik, ezeket a szerelők mennyiért végzik? Nyugtassatok meg, hogy nincs nagy baj, illetve ha tudtok a XIII. Kerben ajánljatok megbízható olcsóbb szerelőműhelyt! Kösz!
Sziasztok! Bár nem ide tartozik de tanácsot szeretnék kérni.. Adott egy 2 ütemű robogó ami 5 hónapja van nálam. Eddig semmi említésre méltó gond nem volt vele de pár napja nagyobb gázadáskor és gázkar visszaengedés után halk zizegő hangot adott. Én hülye nem foglalkoztam vele. Tegnap egy előzés után csökkent a motorhang majd magától lelassult és megállt a gép. Azóta nem is indul újra se önindítóról se berúgásra csak köhécsel. Ott helyben szétkaptuk egy ismerőssel. Eredmény: gyertya még jó, gysapka még elmegy, áramot kap mert szikrát ad. Mi lehet a gond? Lehet, hogy karbitisztításra lenne szüksége? Vagy túladagolja az üzemanyagot a rendszer ?Ha ezek közül valamelyik, ezeket a szerelők mennyiért végzik? Nyugtassatok meg, hogy nincs nagy baj, illetve ha tudtok a XIII. Kerben ajánljatok megbízható olcsóbb szerelőműhelyt! Kösz!