Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a kést szívó az titán
Anyaga. Nem kellene csiszolgatni, de ha valakinek van felesleges 80-100ehuf akkor rajta. Ja csak mert 30eve igy kell! Bocs ezt nem feltetlen Neked cimeztem
Anyaga, vagy a bevonat titán?
Ha bevonatos, akkor köszörülni sem nagyon érdemes.
Ugyugy!
De sebaj csiszoljunk mindent mindennel
No az pont titán szelepes, úgy tudom.
Titán szelenél tilos.
CSak példának csatoltam be, szemléltetés képpen. Hidd el alaposan körbejártam anno a lehetöségeket, és tudtam venni a német apró oldalon alig használt szerszámokat töredék áron, mellyen alatta lettem volna a gépmühely áraknak, már az elsö esetben, és mivel 8 motorom van, hosszú távon böven megérte volna...Föleg azért mert elötte csináltattam hengerfejet gépmühellyel, és nem úgy történten minden ahogy elötte megbeszéltük...ezért gondoltam, hogy magamnak prezizebben meg tudom csinálni...de kifutottam az idöböl amit arra szántam...
Egyébként igazad van. Ilyen szintű munkát simán olcsóbb erre szakosodott gépműhellyel csináltatni.
Esetleg az égéstérbe folyadékot, a szívó-kipufogó csatorna felől meg sűrített levegő.
Azért látom sikerült megtalálnod a legdrágább eladót
http://szerszambolt.com/websho...
Rosszul irtam. A kipu vagy a szivó csatornába töltesz folyafékot, és nézed az égéstér felöl, hogy hol szivárog...
Saját tapasztalat a szelepcsiszolással kapcsolatban. Mire eltünne a beégés a zárófelületekröl, akkor már rég duplájára nö a zárószalag szélessége ami kb 1 mm lehetne. Ez általában a manuálban megadott érték. Ha túl nagy a zárófelület, akkor meg kéne marni azt a 3 különbözö szöget ami az üléken van. Ehhez kell egy vezetötüske, meg a 3 féle marószerszám a 3 féle éllel, ami általána 15-45-60°. Sok esetben szelepvezetö is ki van verödve, így mind a csiszolás, mind a marás könnyen lehet ovális.
Èn szoptam vele pár napot , söt még a gyári manuál is szar volt, mert csak két szöget és két szerszámot hozott...mikor megvettem, és nekiestem, akkor láttam, hogy kéne még egy...közben olyan mélyre mentem, hogy már gépmühely sem vállalta, mert azt mondta, bagyon mélyen ül már szelep, és veszélyes...(megmondom öszintén nem tudom miért baj, ha mondjuk pár tizeddel mélyebbre kerül a szelep, de még maga a szelep éle nem kritikus, megadott érték alatt van.

Nem olcsó bohóckodás maga szerszám sem:
https://goodson.com/collection...

Lehet venni darabonként is, de akkor sem a LIDL TOOL kategória...
Mi hajdanán olajos csiszolóporral csináltuk a zsiguli szelep becsiszolást
De nem szaroztunk mindenféle gumis pöcsökkel fúrógép és adj neki
És mind jó lett.... fillérekből....mert ugye a zsigulira nem szabad sokat költeni
Vedd ki a jelöltr fészeknél a szelepet. nyomj bele egy gumidugót, hogy zárjon rendesen. majd töltsél rá petroleumot. Ha laza a ülék akkor megjelenik a petroleum a csatornában. Megcsinálhatod a kisértletet még a bent lévö szeleppel is, de ilyen beégéssekkel nem hiszem hogy zárna...
Pedig az első értelmezésnek több értelme van.
Ha fordítva teszed rá a trafót a tyúkbelekre, akkor jó eséllyel ad szikrát, csak gyengébbet, és jobban melegszik a trafó.
"ez egy Honda crf 450 "
Szerintem az egyhengeres talicska---> egy trafo
Irta: "felsö holpont elött AD(!!!) szikrát..."
A "fordítva" alatt azt értem, hogy az alsó holtponton gyújt pl. !
Igen, fordítva van a trafókra rakva a gyújtásvezeték pl!?
Az az igazság hogy neki kéne futni az alapoknak.
Ha kompresszió van,benzin is,gyujtás is,vezérlés is akkor pöfögnie kéne még ha szarul.
Tehát ezek közül valami azért mégsincs jól.
Ez így van, de úgy tanul a gyerek ha kérdez
Az esetek legnagyobb többségében gyorsabb és olcsóbb mint fórumon tótózva kitalálni miatosz van. szerintem.
Az igazság az hogy qurvasokat csináltam így én is szal a tapasztalat überel.....
Mekkora a gyertyahézag ??! Javaslom, azt nézd meg !
Amúgy elég könnyű fordítva összerakni a vezérlést. (ha tényleg a karbi felé pumpálja a levegőt, nem csak a szívási lengéseket érezted annak)
Egyszer én is megjátszottam, úgy hogy a Haynes Manual alapján raktam össze...simán rossz volt a rajz, de miután nem indult elkezdtem gondolkodni, és értelem szerűen raktam össze, úgy meg ment.
Csodák márpedig nincsenek.
Ha gyári a kompresszió, akkor nyilván nem az a hiba.
Én a karburátoron 1 csavarfordulattal meg tudom oldani hogy ne induljon visszafelé kicsit több tudásra van szükség.
A karbi tisztítás meg nem csodaszer, maximum jó kiindulási pont.
Az is lehet sok mindentől.