Anyaga. Nem kellene csiszolgatni, de ha valakinek van felesleges 80-100ehuf akkor rajta. Ja csak mert 30eve igy kell! Bocs ezt nem feltetlen Neked cimeztem
CSak példának csatoltam be, szemléltetés képpen. Hidd el alaposan körbejártam anno a lehetöségeket, és tudtam venni a német apró oldalon alig használt szerszámokat töredék áron, mellyen alatta lettem volna a gépmühely áraknak, már az elsö esetben, és mivel 8 motorom van, hosszú távon böven megérte volna...Föleg azért mert elötte csináltattam hengerfejet gépmühellyel, és nem úgy történten minden ahogy elötte megbeszéltük...ezért gondoltam, hogy magamnak prezizebben meg tudom csinálni...de kifutottam az idöböl amit arra szántam...
Saját tapasztalat a szelepcsiszolással kapcsolatban. Mire eltünne a beégés a zárófelületekröl, akkor már rég duplájára nö a zárószalag szélessége ami kb 1 mm lehetne. Ez általában a manuálban megadott érték. Ha túl nagy a zárófelület, akkor meg kéne marni azt a 3 különbözö szöget ami az üléken van. Ehhez kell egy vezetötüske, meg a 3 féle marószerszám a 3 féle éllel, ami általána 15-45-60°. Sok esetben szelepvezetö is ki van verödve, így mind a csiszolás, mind a marás könnyen lehet ovális.
Èn szoptam vele pár napot , söt még a gyári manuál is szar volt, mert csak két szöget és két szerszámot hozott...mikor megvettem, és nekiestem, akkor láttam, hogy kéne még egy...közben olyan mélyre mentem, hogy már gépmühely sem vállalta, mert azt mondta, bagyon mélyen ül már szelep, és veszélyes...(megmondom öszintén nem tudom miért baj, ha mondjuk pár tizeddel mélyebbre kerül a szelep, de még maga a szelep éle nem kritikus, megadott érték alatt van.
Mi hajdanán olajos csiszolóporral csináltuk a zsiguli szelep becsiszolást
De nem szaroztunk mindenféle gumis pöcsökkel fúrógép és adj neki
És mind jó lett.... fillérekből....mert ugye a zsigulira nem szabad sokat költeni
Vedd ki a jelöltr fészeknél a szelepet. nyomj bele egy gumidugót, hogy zárjon rendesen. majd töltsél rá petroleumot. Ha laza a ülék akkor megjelenik a petroleum a csatornában. Megcsinálhatod a kisértletet még a bent lévö szeleppel is, de ilyen beégéssekkel nem hiszem hogy zárna...
Pedig az első értelmezésnek több értelme van.
Ha fordítva teszed rá a trafót a tyúkbelekre, akkor jó eséllyel ad szikrát, csak gyengébbet, és jobban melegszik a trafó.
Az az igazság hogy neki kéne futni az alapoknak.
Ha kompresszió van,benzin is,gyujtás is,vezérlés is akkor pöfögnie kéne még ha szarul.
Tehát ezek közül valami azért mégsincs jól.
Az esetek legnagyobb többségében gyorsabb és olcsóbb mint fórumon tótózva kitalálni miatosz van. szerintem.
Az igazság az hogy qurvasokat csináltam így én is szal a tapasztalat überel.....
Amúgy elég könnyű fordítva összerakni a vezérlést. (ha tényleg a karbi felé pumpálja a levegőt, nem csak a szívási lengéseket érezted annak)
Egyszer én is megjátszottam, úgy hogy a Haynes Manual alapján raktam össze...simán rossz volt a rajz, de miután nem indult elkezdtem gondolkodni, és értelem szerűen raktam össze, úgy meg ment.
Csodák márpedig nincsenek.
Ha gyári a kompresszió, akkor nyilván nem az a hiba.
Én a karburátoron 1 csavarfordulattal meg tudom oldani hogy ne induljon visszafelé kicsit több tudásra van szükség.
A karbi tisztítás meg nem csodaszer, maximum jó kiindulási pont.
Ha bevonatos, akkor köszörülni sem nagyon érdemes.
De sebaj csiszoljunk mindent mindennel
http://szerszambolt.com/websho...
Èn szoptam vele pár napot , söt még a gyári manuál is szar volt, mert csak két szöget és két szerszámot hozott...mikor megvettem, és nekiestem, akkor láttam, hogy kéne még egy...közben olyan mélyre mentem, hogy már gépmühely sem vállalta, mert azt mondta, bagyon mélyen ül már szelep, és veszélyes...(megmondom öszintén nem tudom miért baj, ha mondjuk pár tizeddel mélyebbre kerül a szelep, de még maga a szelep éle nem kritikus, megadott érték alatt van.
Nem olcsó bohóckodás maga szerszám sem:
https://goodson.com/collection...
Lehet venni darabonként is, de akkor sem a LIDL TOOL kategória...
De nem szaroztunk mindenféle gumis pöcsökkel fúrógép és adj neki
És mind jó lett.... fillérekből....mert ugye a zsigulira nem szabad sokat költeni
Ha fordítva teszed rá a trafót a tyúkbelekre, akkor jó eséllyel ad szikrát, csak gyengébbet, és jobban melegszik a trafó.
Szerintem az egyhengeres talicska---> egy trafo
Irta: "felsö holpont elött AD(!!!) szikrát..."
Ha kompresszió van,benzin is,gyujtás is,vezérlés is akkor pöfögnie kéne még ha szarul.
Tehát ezek közül valami azért mégsincs jól.
Az igazság az hogy qurvasokat csináltam így én is szal a tapasztalat überel.....
Egyszer én is megjátszottam, úgy hogy a Haynes Manual alapján raktam össze...simán rossz volt a rajz, de miután nem indult elkezdtem gondolkodni, és értelem szerűen raktam össze, úgy meg ment.
Ha gyári a kompresszió, akkor nyilván nem az a hiba.
Én a karburátoron 1 csavarfordulattal meg tudom oldani hogy ne induljon visszafelé kicsit több tudásra van szükség.
A karbi tisztítás meg nem csodaszer, maximum jó kiindulási pont.