Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem is új gyertya van,azzal kezdtem meg karburátor tisztítás!
Ezt én is írtam, hogy minimum egy kompresszió mérés azért nem ártott volna mielőtt szerszámot ragad.
Itt tartok én is, kíváncsi vagyok nálad mi lesz a megoldás.
Ez így nem igaz. A dr500-asom blokkjában gyári kompresszió mégis alig akar indulni, a karburátor felé fújja a levegőt, pedig vezérlés a helyén. Szikra jó, új gyertya, karbi tiszta.
jelnél volt és nem volt laza sem..annyi hogy szelephézag épp hogy volt a szívó szelepeknél...de be lett állítva és akkor sem indult!
Vezérlés jó helyen volt? Leállításkor ha laza akár át is ugorhatott.
felső holt pont előtt adja a szikrát..annyit csinált hogy durrant egyet néha mikor próbáltam!
A szikra időben van? Az anyag nem sok, vagy kevés? Esetleg kompresszió?
szikra van anyagot kap..sokan a szelepeket mondták hibásnak és azért néztem meg!
Én talán mégse a hengerfejet kaptam volna le elsőre.
És szerinted talál olyan szerelőt aki a más által szétszedett blokkot összerakja?
Szétszedni sikerült neki. Csiszolást meg tudja csinálni, ha komolyabb baja van, akkor meg úgy is leadja gépműhelybe, ott meg remélhetőleg értenek hozzá.
Ha feleslegesen dolgozik, az meg az ő baja, legalább tanul belőle.
ez egy Honda crf 450 és minden előjel nélkül egyszer csak nem indult!
Ez 1 hengeres? Mert ha van több henger és egyszerre nem indul, akkor szelephibán kívül mindenre gondolnék.
Remélem azért kompressziót mértél mielőtt szétszedted.
Amíg ki tud alakulni a nyomás, addig be is indul a motor.
Öreg Hondámban szerintem durván rosszabb állapotban vannak a szelepek, mégis pöc röff indul.
Ellenben a karburátor, és a gyújtás, az elég hatékonyan meg tudja akadályozni az indulást.
tudom de azért már így is többet tudok egy kicsit! és köszi az infókat mindenkinek!
Szerintem kéne egy jó szerelő.
Ez nem olyan amit forumbejegyzesek alapján is meg lehet csinálni.
És nem cseszegetes.
na azért annyira amatőr nem vagyok!
Benzin volt benne?
igazából azért néztem meg a szelepeket mert egyszer csak nem indult a motor bármit csináltam vele! az lehet hogy ettől nem indult?
Mondjuk ez is igaz.
El nem rontod azzal, ha összepolírozod, de alapvetően a köszörülés mint megmunkálás tudja a szükséges felületi minőséget.
nézz utána.
Nem mondom hogy eretnekség, de igazából felesleges és a speciális bevonatú szelepknél inkább csak árt.
de nem akarok vitát indítani, mindenki úgy és azt csinál amit akar :-)
és azt hogy tudom meg ha nem jó?
Pedig az ott nekem nagyon gyanús...
30 éve így tanultad és a mai napig így csinálják !
Én még 30 éve így tanultam, és mindössze kétszer csináltam életemben: 25 éve egy Skoda 120L-en, illetve 3 éve a kis 125-ös Hondámon (a gépmunkát szakműhely végezte mindkét esetben - én csak pasztával tökéletesítettem az eredményt. Működött a dolog.).