Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak a zöldet.
De nekem is volt hasonló problémám . A minap megtankoltam , és észrevettem , hogy az összes levegő egyszerűen eltünt a tankból ! Kerestem mindenhol , benéztem még a motor alá is , nem volt sehol hiába , még a mocit is arrébb toltam de hiába . Azóta este is mindìg nézem , hova tűnik a sötétség mikor felkapcsolom a villanyt ! Pedig messze nem lehet , mert mikor meg lekapcsolom , hopp mindjárt újra megvan !
Könnyen röhögtök , na de ha nektek kéne választani piros vagy kék !?
Mi már több szerintem.
Egy órája röhögök
És az áramot is úgy tudod megállítani legkönnyebben ha elvágod a drótot , de hogy melyiket na az a nem mindegy , mert a filmekben is nagy dilemma piros vagy kék , azt néha bejön néha elbasszák !
Hát ezt mondom én is , ott az üzletben nagyon elqrtak valamit !
Minden müködik csak az ègők ègnek ki ha ráadom a gázt át letek nèzve a vezetèkektől kezdve minden ojan mintha a nem álitaná meg az áramot hanem továb engedi a tőbletet am meg rendes üzletbe let fúrva
Ha csak nem a helyén fúrták a hengerfejet ledobva ! Bár akkor meg a fesz.szab lenne a legkisebb hiba !
No ez a legnagyobb eséllyel van fennforgásban !

De az is lehet hogy az összerakást cseszte el.
Ekkora fúró ritkán hibázik.................41,5 mm.
Lehet ez a baj?
és ha a fúró átment a fesszabályzón?
De fúrás után lett a baj ! Én valami ritka földfém fúróhegyre gondolnék ! A fúró mestert kellene megkérdezni , ha egyáltalán a föld bolygón készült !
Kapcsolási rajz alapján átnézni a huzalozást, és csak egy tipp, hogy nem szabályoz ezért nézzétek meg a fesszab. testelését !
Sziasztok segitsèget kèrek van egy suzuki rmx 50 motorom meglet fúrva a henger 41 ről 41,5 re azóta ha rá húzom a gázt ki ègnek az ègők 12v 35w ègőt használok ki probáltam 21v ègőt is azis ki èg fesz szabájzot is cserèltem nem segítet valaki valami tip
Igazsagod vagyon!
Azért elsőre félreérthetően írta le a hibajelenséget RC51
Nem kell feleslegesen csesztetni, mert akkor ti sem vagytok jobbak nála.
Taschi, ez nem jott ossze. Akar ez is lehetne de megsem. Erdemes gondolkodni es nem rutinbol dolgozni.
Nem jott ra. Mar szedte volna szet a gyujtaskapcsolot. Nem volt tobb idon varni igy mondtam neki mit csinaljon.
Sok motoron így van .... De ha az gyári lett volna. A csatit nem tudod csak egy felekep össze nyomni ....
Jozsikam. Már te is jártál így ezzert tudod .... A kapcsoló belselye. El tört. Ki kopot Hiába tekered le a gyújtáskapcsoló a Bene levö bakelit fixen marad. ..nem jöttél el hozzám ezzert le vagy baszva ... Pedig íthon voltál ..... Felteted a szep asszonykad ..
Kepzett a srac! :-) majd azert ird meg mikor esik le neki!
De hogy megnyugtassalak es legyunk pozitivak, legalabb csinal valamit.... Ha nem is er tul sokat.
Felenk meg erre is lustak az emberek, sot nem is nagyon ertenek a szakmahoz
Majd ha visszaer meglatjuk. Ebedel. Szerintem halvany lila fingja sincs. Pedig az orra elott lobogtattam a fesszab csatit. Meg ha lehuztam a fesszabot akkor megallt. Akkor is a gyujtaskapcsolora tippel.
Na es szegeny Jani megtalalta a hibaforrast? Vagy mar az internet segitsegevel fotengelyt cserel?