Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem csiszolunk szelepeket ha az pontos gepen lett marva es a szelep uj vagy koszorult...
Kösz, ismerem őket és jó ötlet volt, sikerült náluk kapni vagy 1 óra keresgéléssel talált olyat ami tudja amit kell csak a csati nem egyezik így elmagyarázta, hogy mit hova kell kötni, remélem nem sütöm meg az új fesszabot.
Trakeszhoz kell nem motorhoz bár az is van benne.
amúgy nem mozdult meg!
Csak........:))
miért ne?
Hatttöööö... izé... azt ne is akard...
nem tudom! azt még nem szedtem ki
Ami meg van jelölve, ott nem mozdult meg a szelepülés a hengerfejben?
Akkor gépmunka: szelepfészek marása, és új szelep, majd az újat becsiszolni a helyére.
igen köszi! hát hasonló lett de mi van ha így is áteresz?
Tudod hogy kell becsiszolni?
http://youtu.be/xVx8yWOLjls
Ezen nagyon jól látszik milyen eredményre kell számítani.
Nem feltétlen.
Lehet ha összecsiszolod akkor kiderülhet, hogy csak felületi volt az égés.
ja értem..köszi az infót! és akkor utána új szelep kell?
Csiszoláshoz mindegy.
Ha lecsiszolódik, akkor derül ki milyen mélyen égett be a tömítő felület.
És az nem baj ha nem új a szelep?
Csiszold be és megtudod.
Üdv! egy kis segítség kellene..áteresztett ezeknél a szelepeknél,és ami meg van jelölve még annál is! szelepfészek vagy szelep gond lehet?
Tsanyi, ezt a társaságot szoktam reklámozni feszszab és generátor témában,
nekem nagyon jó tapasztalataim voltak velük:
http://www.motobees.com/
Vagy a csillagpont.
3 fázis+ gerjesztés.... szerintem.
Amúgy kérdezz rá a FerVill-nél. Van nekik minden.
http://www.fervill.hu/
Na látod ez már sokkal jobb :)
Sima gerjesztett generátor lesz, külső dióda híddal.
Kell egy sima általános autó feszültségszabályzó, meg egy diódahíd, ha nincs a generátoron gyárilag.
Amit lejjebb linkeltemnaz lenne a jó.
Hova?
Mondj egy motortípust.
Biztos van olyan profi aki egy fekete doboz fotójából tudja, de mivel nincs pénzjutalom lehetne egyszerűsíteni a kérdést