Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.Találtam pár alkatrészt az apriliából ami nálam maradt.Rotax 122 blokk.Szerintetek ezek érhetnek valamit ? :D A dugó már kuka kb,az csak azért szedtem elő hogy rá való-e a hajtókar,és ja övé.54-55.5, ez van rá írva a dugó dobozára.A többi nem igazán volt használva,kipuffogóról nem tudom semmit külseje kapott már azért.Van még hozzá több apróság,csapágyak fogaskerekek de azok nem tudom hova valóak lennének vagy mik lennének. :DD Előre is köszönöm aki segít. :)
Traktor...... kis mitsubishi és nem mai darab. Jelenleg egy két oszlopos régi fesszab van rajta, de döglődik és hiába hajlítgatom nem igazán reagál, túltölt mint állat, felkapcsolt villannyal is 18 fölött van a töltés.
4+1???
Milyen motor?
Fogalmam sincs, ezért kérdeznék villanyászokat, a generátorról 4+1 vezeték jö le a fesszabra meg egy 6-os csati megy rá olyan ami a linkben van.
Mecseki felé?7 vezetékes,meg van két sh12AB.
Mi jó bele?
Amelyik jó lenne ide.
Van nekem vagy 3-4 feszabom,melyik kell?
Villanyászoktól érdeklődén, ilyen: https://www.ncwtractorparts.co... fesszabot itthon vajon hol tudnék szerezni vagy kiváltani itthon kapható másikkal?
Sajna van hogy nem is lehet kivenni a fészket csak fúrni , de ha nem muszály nem bolygatjuk , ott az o gyűrű ritkán ellik meg , inkább a tű hegye kopik , vagy a fasza benzin elrendezi a fészek záró peremét ahova beülne a gumikúp ! Ha szerencséd van lehet egy puha csiszolással megúszod , ha a tűszelep kúpja nem kopott !
Köszi!Nézegetem a szerkezeti rajzát,itt a tűszelep fészek o gyűrűjét látom még lehetséges hiba forrásnak.Holnap szét kapom.
Pénztárca függő , én nem cserélném mindet , sőt lehet azt az egyet sem kell . Megnézed a záró kúp alakját , a fészkek állapotát és eldöntöd !
Sziasztok! FZS 1000 egyik karbim túlfolyik,gondolom tűszelep.Érdekelne a véleményetek,mind a négyet cseréljem vagy csak a hibásat.ha már szét szedem mit érdemes cserélni,ellenőrizni.....stb?
Szerintem meg vissza kell vinni az üzletbe , állítsák vissza eredeti állapotra , mert akkor legalább volt töltése , mégha gyönge volt is mint a fos !?
Ember! Szívatnak csak.
A fúrásnak köz nincs hozzá.
Fúráshoz szétszedted, aztán összeraktad.
Összerakáskor a villanyt rosszul dugtad össze.
Ha volt egy kis eszed akkor nincs olyan sok vezeték amit át kell nézni.
(Ahogy azt elsőre is javasolták)Fogsz egy kapcsolási rajzot, egy multimétert és végigcsengeted, hogy minden jó helyre megy.

Gőzöm nincs milyen a motorod kapcsolása. Állandó mágneses generátoron van amin van külön világító tekercs, meg gyújtótekercs van.
Az is lehet hogy van olyan kicseszett nagy szerencséd, hogy a 30V-tól csak az izzók pukkannak el és a gyújtás nem.
Szóval tedd meg magadnak azt a szívességet hogy gondolkodsz és nem agyatlanul cserélgeted az alkatrészeket.
Szerintem a legvalószínűbb a kapcsolóköröm kopása, nekem ugyan ez volt a tünet, csak 3. sebességben. A körmök éle nem derékszögű, szemmel nem láthatóan alá van köszörülve, mint 2 egymáson elcsúszó ék, így mikor összekapcsolódnak, akkor egymásba húzzák egymást. Ha csak kicsit is lekopik az éle, már nem összehúzza hanem szétrúgja érintkezéskor, aztán megint összeakad, megint szétrúgja és így tovább, ez adja a rángatós érzést mintha a lánc ugrana át.
Köszi!
Vesz a rendőr egy hűtőszekrényt. Este, mikor hazamegy kinyitja a hűtő ajtaját, és utána jól megveri az asszonyt. Másnap az asszony vesz konyakot, pálinkát, kaját, beteszi a hűtőbe és mosolyogva várja a férjét.
A rendőr kinyitja a hűtőt, megvakarja a fejét majd megint megveri az asszonyt. Megkérdezi az asszony:
- Miért vertél meg?
- Mert megint felkapcsolva hagytad a hűtőben a lámpát!
Szia!
Szőke nős viccként tudom, a rendőrös változatot még nem hallottam!
Sajnos erre még nem hallottam választ! Lesz itt a társaságban olyan valaki aki "tudja", és segít a kérdés megoldásában!
Hó azért van itt gógyi , de én a sötétséget keresem , az hova lesz ?
A rendőr is ezért verte meg a feleségét
Szia! Sziasztok!
Ha lekapcsoltál mindent ,és sötét van, nézz be a hűtőbe,mert valószínűleg oda bújt el a fény!
Hát ez is a hozzá nem értés , mindent elcsesznek , hiába tesz jót nekik az ember !
Haha. Én meg itt mérgelődök mert mindig mikor a vevő átveszi a motort nagy nehézségek árán beállítom a 2 szelepet azonos állásba hogy könnyen felfújjam a kerekeket mert úgy így nem kell tologatni a motort első hátsónal. Mégy egy kört a tulaj és már nem úgy áll. Az egyik lent a másik fent. Tiszta őrület. Már már kezdek ordítozni velük mert ez így nem fasza. Itt is hagyom az egészet költözök haza.
Bammeg piros me Ducati! Elkúrtam ma beszèltük ès már 2010-től lehet előre gurulni álló kocsisor között lámpánál.