Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szinte mindet rommátörik.
És amilyen nagyítóval látható szegmenys lett a literes sportgép sok sikert kívánok.
Én is első tulajos gépre hajtok.
Én már csak monyákmentes motort veszek első tulajtó. 5év múlva rámegyek a 2017-es cbr1000rr-re Akkor meg tudom fizetni
Ki mondta hogy nem?
Amúgy szart olcsón szabad csak.
Majd jó lesz.
Mondom szart vettél...
Szét van kopva a tükör bele,szóval heti rutin karbantartás.
Az előző definíciód szerint szereltél.
Vagyis feltártad a hibát és elhárítottad.
Mondom én, hogy belevesztél a faszságba.
Jah,most lelazult a jobbos tükröm,simán becsukódott.Kerítettem egy 13-as kulcsot és meghúztam.
Hudenagyot szereltem,bár tény hogy gumit nem festettem.
Így rezeg a léc és nagy dilemma hogy szereltem vagy nem?
Már Hogyne lenne szerelés! Ne hülyéskedjünk már...
Akkor hülyeséget. Most jó
Mondtam már neked, hogy nem 200ezret futott szart kellett volna venni.
A videokban még Tasi is alábecsüli szerintem a futásteljesítményeket.
Egy 100 ezret futott karbantartott hondának még patika állapotúnak kell lennie.
Jah és nem játék a szavakkal hanem tény,az is hogy hülyeséget mondtal.
Nekem nem kell.
És mivel évi 8000 ét szoktam mászkálni 5 evig jó eséllyel másnak sem.
Addig is lesz rutin karbantartás.
A hondat azért hebrakoltam masszívan.
Igazából onnan indult a dolog, hogy meg akarod magyarázni, hogy Te olyan motort veszel amit nem kell szerelni.
Csak az már játék a szavakkal, hogy mi a szerelés.

Ennyi erővel akkor én életembe szereltem a TL-t 2x hiba miatt. Következésképp egy kurva jó motor. A honda meg aztán főleg kurva jó
Talán azért mert felcsapva a szervizkonyvet az első fejezet neve a Routine maintenance.
Ami szerintem és a Google fordító szerint rutin karbantartás.

Ebben a fejezetben szerepel az rész hogyaszongya:
Every 12000 Miles (gyengébbek kedvéért 20000 km)

Többek kozt,........:check and adjust the Valve clarances.

Google forditoval ellenőrizd és állítsd a szelephezagot.

A vezermulancot nem említettem a karbantartások kozt,kérlek ne mosd ossze.
Nya a tény hogy te beszélsz hülyeséget.
Vagy nem olvasol szervizkonyvet.
Ami felvet pár megállapítást.
Miért nem minősül például egy szelephézag ellenőrzés szerelésnek?
Megnézném hány ember tud végigjátszani egy szelephézag-szinkron állítás kombót. Főleg ha azt profin akarja megcsinálni. Na meg mi van ha már a vezlánc is csereérett? Az is karbantartáshoz tartozna, ha mér nem zörög (nincs konkrét hiba). Szóval hülyeséget beszélsz
Wtf?
Sose teszek ilyet.
Ha leengeded a karbikból a benzint akkor semmi baja sem lesz akár 10év állás után se
Ne kötekedj...
Hogy tervezted megoldani a befecskendezők vezérlését? Új kábelköteg? Új ECU? Mi alapján állítasz keveréket? Nem hiszem hogy sok kompatibilis típus van amiről egyben átemelhetnéd ezeket, szerintem nagy falat lenne ez az átalakítás.
Én nem mennék bele. Jó az a karburátor. Sőt ha rászánod a pénzt akkor komplett karbisor is vehető. Egyenesen japánból. Gondolom én.
Bár nincs megoldhatatlan probléma szerintem hosszú lesz az út. Sok sok jó szakember ismerős kell.
Sziasztok!

Csinált közületek már valaki olyat, hogy soros 4 hengeres motoron le cserélte a karburátort injektorra?

Van egy 250-es Honda Hornet a családban (fogas kerekes vezérlés ;) ), amit szeretnék meg tartani az utókornak működő képesen. És hát nem igazán bízok, a karbiban, hogy még 5-10 év állás után is használható lesz ('96-os a motor).

Tisztában vagyok vele, hogy nem éri meg, de látva a mostani 1-2 hengeres 300ccm-es gépek technikáját, én inkább erre a motorra szavaznék.
Igen. Ő is nagyon korrekt. Fantasztikus szaki ő is
Zsoltihoz. Sajno most németben van így mindig várni kell rá. (szomszédom)
Szia!Kihez hordod?Csak kiváncsiság képpen.
Amúgy a folyadékok,szűrők,fekbeteteket,teleszkópok takarítása,szimeringet cseréje,bowdenes ellenőrzése,szinkron stb nem szerviz,csak tervezett karbantartás.
A szerviz az hibákkal egy feltárás majd megfelelő javítás.