Én szerencsére Megtaláltam azt, aki nagyon rendes emberileg is. Tanítani is jól tud, elmagyarázni. Nem hagy ellustulni. MAMI- is volt, tényleg kifogtam a legjobb embert. Jó barát is. Ha vmi baj van , azonnal számíthatok rá. Figyelmes. Igazából ő talált rám / keresett meg . Az elotte levo szerelom nem velemenyeznem.... Én is azért kezdtem el a sulit, meg gyakorlok egy éve, hogy a sajátomat megértsem, megcsináljam.
Na ezzel egyet értek az én szerelőmnek is megvannak a maga stiklijei. Mondjuk azt nem szeretem mikor benzinnel szarakodik dekkel a szájában de még sosem volt baj. Meg a tavaszi emberutálatát is nehezen viselem. De cserébe legalább jó arc.
ha nem lettem volna beteg, én is hivatalos lettem volna rá, megünnepelni a dl elkészültét, de hát cicabetegség van , majd legközelebb, tényleg szép helyeken járt.
Nem is szeretnék egyedül még, ha tudom , akkor sem! Ezt így kell egy kezdőnek. Itt is megírtam, oké, lehet xy okos, én elismerem a tudását, de a tisztelet legyen már meg, meg némi intelligencia, felfogás, értelmezés. Csak hát vki olvasni sem tud.
Azért mert pink szinü szerszámai vannak, attól még ugyan olyan jóminöségö szerszámok,mint krómszinü társai. Versenycica, még nem tud egyedöl szerelni, de amit kérek hogy szedjenszét, javitsuk meg, azt megcsinálja. Elmagyarázom mit miért teszünk. Kellemesen csalódtam benne. Jó társaság szereléshez is. Örülök hogy elhivtam DL-em szereléséhez.
Na te megint csak hülye vagy. Majd ha végeztél a mamival akkor térj vissza erre a beszélgetésre...
Attól hogy Tasi paraszt stípusban ír, a Te tudásodat a kisujjából kirázza.
Nagyonjo eszrevetel "a neten kb orokre megmarad minden"
A neten az is megmarad, amikor egy 250 lovas turbos gixer kepet linkel valaki mergesen a forumozoknak, mint ultima ratio, es meg azt is megjeloli, mennyi penzeben van ez a bizonyos turbos motor, mennyit fogyaszt egy turan, es hanyszazezer km van benne. Majd kiderul, hogy az elso google keptalalat, egy kulfoldi oldalrol... En ezek utan nem eroltetnem ezt a fajta jelenletet, mert minek? A sas nem legyekre vadaszik. Tele vagyok munkaval, csinalom a dolgomat, minek trollkodjak mindenhova?
:D
tasi!
nem ismerem a munkád és nem is fogom, mert sose fogom hozzád vinni egyrészt a fizikai okok miatt meg nincs is olyan motorom amit vinnék
csak annyit írok hogy bármilyen jó szakember vagy a net más dolog, itt azért nem úgy mennek a dolgok mint 20-30 éve a xx szervizben
ha valamit leírsz próbáld meg helyesen, ha nem megy akkor írd be egy szövegszerkesztőbe és jelzi a hibát vagy van olyan böngésző is ami tud javítani, a neten kb örökre megmarad minden szóval érdemes kis odafigyelést tanusítani
ha csinálsz képet-videót azt is egy kicsit több odafigyeléssel, minimális plusz melóval sokkal jobb produktumokat lehet előállítani
a mostani netfüggő világban sokat számítanak ezek az apróságok
de ha erre nincs kapacitásod akkor nem kellene erőltetni ezt a netes jelenlétet, anélkül is van élet, a szájhagyomány útján is terjed az infó bár nem kicsit lassabban
tanulj már meg helyesen írni, mert siralmas ...látom számolni sem tudsz, a 17 ezer messze van a 30-tól, aminek egy része poénból követ, ha ennyire a "a motorosok és a motorok szolgálatába" és nem szolgálatábaN vagy.... a szolgálat tisztelet, bezony, megvagyok fázva, úgyhogy vigyázz, mert rád taknyozok
gyereknek anno volt egy kínai gyerek motorja ahhoz képest hogy az új ára akkoriban valami 30 vagy 36ezer volt(a legkisebb stihl volt ennek kb duplája) nagyon tuti kis verda volt
még az én 120+ kilómat is repítettem
a fogyasztása igaz volt vagy 10 liter meg egy hoki fos hangja volt de patent fékek(bowdens tárcsa) kb minden kacat gombokért volt hozzá szóval lehetett nyúzni
de pl a keeway vagy mi a tosz is egy viszonylag jó motor, olyan is volt nem egy ismerősnek, újonnan nem volt annyi mint a kategóriabeli olasz-japán 5-10 évesen
arra amire anno a simson-etz volt arra az is megteszi
amúgy kurvára megérné egy ilyen kínaimotor kereskedést és szevizt csinálni, sokan csak azért nem veszik meg mert nem vállalja be senki sem a szervizelését
egy 54 eves senki ....................https://www.facebook.com/Tasch... 3000- 4000 vissza járo motorosal többszáz slovák , osztrák , német . és még Angol . olasz , Máltai motor javitása után ...............többmint 30 000 követövel 37 éve a motorosok és a motorok szolgálatába ............... te takonypoc
ez itt egy szabad ?? forum ?? .. a vélemény szabad ki nyilvánitásának platformja ..?? ugyi ! ............ nos ismerem a mami brigádot ................ te sem tisztelsz engem ............... én sem tisztelem egyik mamis tanárt sem .. se a diákokat , se téged --- szerintem a fakanál és egy marék nyugtato ami hiányzik szivi .............. olyan szinten le szarlak
ide figyelj te 117 éves névtelen, azaz Senki! Hogy merészeled a MAMI oktatóinak szaktudását bántani? Milyen jogon? Melyiket ismered? Te hova jártál tanulni? Mert az alapvető intelligencia szinted nincs meg, úgy látszik.... pedig az a MAMI-ban is alap, lehet be kellene ülnöd kicsit. Az, hogy kik, jelentkeznek hozzájuk, és hogy végeznek, nem tehetnek róla, azt az álláspontot megértem, hogy x- ből x ez meg az lesz, meg így meg úgy végez, meg mi lesz, de erről az oktatók nem tehetnek, és attól ők még nagyon tisztelni való szakemberek és oktatók. De elsőnek, ha már nyilatkozok Senkikém, vegyél magadhoz egy helyesírási szótárt, mert az a gond, ha helyesen írni sem tudsz, a véleményed inkább vicces, mint hiteles. Csak magad égeted, de kurvára. Azt is aláírom, biztos kerülnek ki onnan is szakmailag nem megfelelő emberek, kevés, aki tényleg nagyon minőségi, nagyon csinálja stb. Én ezt megértem, de az nem a MAMI hibája... Ez egyéni szociális probléma mindenkinek, mire, hogy alakítja az életét, alapvetően a szerelők nagy része nem szerel, hanem GÁNYOL, ez itt a gond, aztán a "normális " szerelő meg javíthatja más elcseszett munkáját, meg gányolását.
javítottál évi 400 motort, hűha , akkor te is vmi gány meló lehetsz, mert ha normálisan szerelsz egy motort, kivizsgálod, kiméred, leteszteled, stb, stb, az bizony nem gyors meló.
Van egy kérdésem hozzád: használsz kalapácsot a munkáid folyamán?
Lehet régóta szerelsz, sok mindent csináltál, láttál, ez eddig ok, lehet sok rossz tapasztalatod van , sok rosszat láttál, ez is ok, de azért ez a stílus sztem sem szerelőként, sem motorosként nem szép. ALÁZAT, Drága.... de ha az nem is, TISZTELET!
Kivéve a strandkorlatkeket.
Én mondjuk nem tudtam megszokni, ezért megcsinálom magamnak a motorjaim.
Attól hogy Tasi paraszt stípusban ír, a Te tudásodat a kisujjából kirázza.
A neten az is megmarad, amikor egy 250 lovas turbos gixer kepet linkel valaki mergesen a forumozoknak, mint ultima ratio, es meg azt is megjeloli, mennyi penzeben van ez a bizonyos turbos motor, mennyit fogyaszt egy turan, es hanyszazezer km van benne. Majd kiderul, hogy az elso google keptalalat, egy kulfoldi oldalrol... En ezek utan nem eroltetnem ezt a fajta jelenletet, mert minek? A sas nem legyekre vadaszik. Tele vagyok munkaval, csinalom a dolgomat, minek trollkodjak mindenhova?
:D
nem ismerem a munkád és nem is fogom, mert sose fogom hozzád vinni egyrészt a fizikai okok miatt meg nincs is olyan motorom amit vinnék
csak annyit írok hogy bármilyen jó szakember vagy a net más dolog, itt azért nem úgy mennek a dolgok mint 20-30 éve a xx szervizben
ha valamit leírsz próbáld meg helyesen, ha nem megy akkor írd be egy szövegszerkesztőbe és jelzi a hibát vagy van olyan böngésző is ami tud javítani, a neten kb örökre megmarad minden szóval érdemes kis odafigyelést tanusítani
ha csinálsz képet-videót azt is egy kicsit több odafigyeléssel, minimális plusz melóval sokkal jobb produktumokat lehet előállítani
a mostani netfüggő világban sokat számítanak ezek az apróságok
de ha erre nincs kapacitásod akkor nem kellene erőltetni ezt a netes jelenlétet, anélkül is van élet, a szájhagyomány útján is terjed az infó bár nem kicsit lassabban
még az én 120+ kilómat is repítettem
a fogyasztása igaz volt vagy 10 liter meg egy hoki fos hangja volt de patent fékek(bowdens tárcsa) kb minden kacat gombokért volt hozzá szóval lehetett nyúzni
de pl a keeway vagy mi a tosz is egy viszonylag jó motor, olyan is volt nem egy ismerősnek, újonnan nem volt annyi mint a kategóriabeli olasz-japán 5-10 évesen
arra amire anno a simson-etz volt arra az is megteszi
amúgy kurvára megérné egy ilyen kínaimotor kereskedést és szevizt csinálni, sokan csak azért nem veszik meg mert nem vállalja be senki sem a szervizelését
javítottál évi 400 motort, hűha , akkor te is vmi gány meló lehetsz, mert ha normálisan szerelsz egy motort, kivizsgálod, kiméred, leteszteled, stb, stb, az bizony nem gyors meló.
Van egy kérdésem hozzád: használsz kalapácsot a munkáid folyamán?
Lehet régóta szerelsz, sok mindent csináltál, láttál, ez eddig ok, lehet sok rossz tapasztalatod van , sok rosszat láttál, ez is ok, de azért ez a stílus sztem sem szerelőként, sem motorosként nem szép. ALÁZAT, Drága.... de ha az nem is, TISZTELET!