Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minden motor azt kedveli jobban a gázturbinás pl. imádja a szakadó esőt akkor harap a legjobban. Még Pápán mesélték a hajózók repüléskor mind széles vigyorral jött felcsóra...
:-D Nekem pl kifejezetten kedveli a blokk (persze ha már bemelegedett) a hűvösebb nedvesebb levegőt. 16-18 fokban úgy hogy még a reggeli pára nem száradt fel mindenhol. Olyankor úgy megy a malac mint akit hátulról valami szadista tüskés ostorral csapkodna. Akkor nagyon frankó.
És milyen rosszul gondolod ! ?
http://www.torig.hu/index.php/...

Egy ex márkatárs oldala már BMW-t hajt. (itt is regelve van) Pontosan ezeket a tüneteket produkálta a 620 is. Semmiféle gyújtás vagy üzemanyag problémája nem volt azóta sem a motornak. Kis gázokkal nem is produkálja ezt.
Olyan hihetetlen hogy egy bemelegedett átlagban 900 fokos motorban ahol a robbanás pillanatában 2500 fok is lehet a nyári külső hőmérséklet 20 celsius fokkal való csökkenése 12 fokra ilyet csinálhat,nem motoroztam soha 12 fokban de szerintem logikus hogy ez nem okozhat problémát az égésnél,szerintem valami más gond van ott
Azt lehet hogy Suzuki nem is lenne , ha akkor nem diszidáll az MZ versenyzője és egyben fejlesztő mérnöke ! A Suzuki onnantól kezdett felkapaszkodni a motorok közé ! Ez csak egy apró szösszenet !
Maxtormanè is patent ott figyel a kèpeim között!
MZ-t mindenki lenézi...még én is pedig van kettő
Mikò nèztem le az MZ-t he olyat döntöttem tanksapkáig először igaz az már a dölux verzsön volt.
Hát tényleg nem egy Honda, de a Suzukinál jobb, mert nem gond neki a hideg
Az IS szar motor....
És még az MZ-t nézitek le hogy szar motor
Sziasztok! tudtok valami infót szolgáltatni OCTANE és NARAKU márkákból?
A 9-es elég magas hőértékű azt tudom hidegebb időben alacsonyabb kellene az exmeraldám is tüsszögött ha túl sok hideg levegőt szívattam be vele hiába volt üzemi hőfokon pikk-pakk visszahűlt az égéstér, ha jobban "kínoztam" még durrogott is.
Cr9e gyertya van benne!
A gyertya hőértéke milyen az nem túl magas? Mert az is okozhatja ezt amikor beszívja a hideg levegőt nagyobb öblögetésnél (dundizod neki) vissza hűl az égéstér és maradhat el nem égett benya a gyertyán ilyenkor először tüsszögéssel jelzi, hogy finomabban a gázzal wazz! A Ducati is ilyen igaz az olyan +10/12 fok körül és alatta kezdődik. Ilyenkor vagy alacsonyabb hőértékű gyertya csere, vagy inkább már jól elteszem tavaszig. az már amúgy is még csak bóklászásnak sem nevezhető.
hideg levegőhőz több üzemanyag kell.. kipróbálhatod, ha netán sport légszűrő van benne ,belerakni egy hagyományost..
Fizika 6.osztaly.
Hideg level oxygen tartalma
És ez mért csak hüvösben jön elő? Nyáron a melegbe semmi ilyen gond nem volt! Bár most indittásnál is elég sokáig ment a szivatyú
kevés a benya....
Sziasztok! Remélem valaki tud nekem segitteni! Adott egy 97-es 750-es gsx-r srad! Hidegebb időben terhelés allatt magas fordulaton/10000 és a fölött/ olyat csinál mint ha kihagyna a gyújtás! Melegbe semmi ilyen gond nincs csak tavasszal és ősszel! Valakinek ötlet? Előre is köszi!
Köszi. 16000km alatt kopott? Hát jó lehet.
Éles fémes hangot mi adhat? Sokat kell állni hozzá. Pl reggeli első start. Melegem nagyon ritkán adja.
Világos hogy bontani kell de azba cucc 64 rongy....
"szalajtani" szokott, mint az orosz versenybringa...
-van hogy ketté vagy több felé törik az öntvény amiben a görgök vannak (yamahánál igen jellemzö hiba)
-megkopnak a görgöt nyomó rugók hüvelyei, befeszül a rugó menete a görgöhöz
-esetenként lelazul a komplett szerkezet és a koválygása miatt kopik szét.