Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! Az önindító szabadonfutó milyen hibajelenségre hajlamos? Mi a legjellemzőbb hibája.
Én max késsel meghúztam az élét de kb csak annyira hogy még véketlen se befelé álljon a sorja ürár ha van rajta....
Sikeült lesorjáznom mindegyik nyílást!
Le szokás törni az éleket
Dugón a gyűrűk sarkai le vannak csiszolva.(gyárilag)
Sziasztok! Fekvő hosszú minarelli blokk a téma.
Most furattam fel a hengert (gyári vas alap méret) +0.25mm
Nagy gond, ha berselyen belül a nyílások "élesek"?
Világos, köszönöm szépen!
Amúgy meg tedd a vastagabbat, legfeljebb gyenge lesz tőle a motor, de legalább nem olvad ki a dugattyú.
http://www.abzmotortuning.com/...

Én mondjuk azt mondom, hogy senki nem úgy születik hogy tudjon ilyeneket, szóval a kérdésedre válaszoltam, viszont igaza van Petyarider-nek.
Egy ilyen kihegyezett blokkot könnyű elrontani. Egy simson, vagy más egyszerű motor jobb tanuló gép lenne.
Ne haragudj de ha ezt magyarazni kell akkor az nem en leszek az aki ezt megteszi.
Szivesen segitek, de az alapokat azert tudja az illeto kulonben kibaszottul el lehet rontani a dolgokat
....magassága?
Máshogy teszem fel a kérdést: mi az a présmagasság? :) A hengertalp blokktól mért távolsága, vagyis az előírt nyomatékkal lehúzott henger alatti talptömítés?
Forrasztohuzal
Sziasztok! Új hengerszettet kap a motor (Minarelli AM6 blokk - 2T 70ccm), amihez 2 féle magasságú hengertalp tömítést kaptam. Nem tudom melyiket válasszam, ill. érdeklődnék hogy hogyan tudom a "présmagasságot" mérni. Köszönettel
Üdv.
aprilia sr50 benzinszint állitása érdekelne. Tudom hogy 15-17 mm, de azt nem tudom hogy mit, mihez mérünk.
Legrosszabb esetben az is előfordulhat, hogy a kuplungkosarad be van verődve, és a lamellák nem tudnak megfelelően oldani, szétnyitni. Ekkor vagy kuplungkosár csere, vagy szépen le lehet házilag munkálni a beverődéseket. Habár ez a beverődés jelenség inkább akkor jellemzőbb, ha tuningoltad a gépet, de a kuplung maradt a gyári, ami az ennek megfelelő, kisebb teljesítmény átvitelére lett méretezve.
Nem emel ki a kuplungod - be kéne állítani a bowden holtjátékát.
Sziasztok
Mi lehet a gond a motorommal ? Leone rk 50
Beindul a motor , rendesen jar , de amikor beteszem egyesbe rendesen kuplungal azonnal leall , olyan mintha kuplung nelkul raknam be egyesbe
Ez kuplung hiba lehet?
Ha nem tetted eddig, nyisd meg a csöveknél fittingjeinél is a csavarokat, hogy ott is tudjon légtelenedni.Tehát fent a föfékhengernél, és az elosztóknál, féknyergenél is, ne csak a légtelenítönnél légteleníts.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy LTZ 400 quadom aminek szét lett szedve az első fékrendszere. Továbbá kapott új féktárcsákat és fékbetéteket is előre. Összeszerelés után feltöltöttük új Castrol DOT4 fékfolyadékkal is. Már sokszor légtelenítettük, de levegő nem jön már belőle. De még is puha a fék és gyengébben fog, mint a kopott betétekkel és tárcsákkal! Szétszedés előtt sokkal keményebb volt és intenzívebben fogott, mint most. Az új tárcsákba és betétekbe már körülbelül 800km van. Valakinek van ötlete, hogy mi lehet a gond?
akkor (jó nehezen sikerült lebeszélni) megmentettél a kukázástól
sztem nem érdemes
vannak jobbak, de tudok ingyen egy rakat prespánt,kb tenyérnyitől a 3 tenyérnyiig, aztán nem tudom érdemes-e vele kínlódni
így natúran max hengertalp tömítésnek tudom elképzelni, az meg minden negyedik szökőévben ha kell
Nagyon regen meg a 80as evek vegen es a 90es elejen amikor nem volt elerheto ugy alkatresz, mint most akkor hasznaltuk. Gepzsirral be kell kenni es puhul egy kicsit. Amugy nem rossz tomites anyag, de manapsag sokkal jobbak vannak