Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Nem rég hozta a futár az prox dugót!
Meglestem a régit,és az új prox dugót ,hogy egyforma-e?!
Nos egyformanak egyforma ,de a csapszeg furata mintha nem középen lenne!
Eggyik oldalon jobbra,másik oldalon balra van fúrva. Egy kicsik mintha ferdén is állna benne a csapszeg!

Mi a véleményetek?
Nincs valakinek kéznel egy ilyen dugó?

Előre is köszönöm!
http://onroad.hu/2015/04/08/sikeres-motorblokkok-motori-minarelli-660/
Érdekes mód avval nincs annyi baj. Abban az elektronika más(vagy csak az sw)
Vagy ami a yamaha meón nem megy át az kerül a pegasoba
És ha yamaha xt 660R a blokkja? de legroszabb esetben is osztrák rotax :)
olasz
szerintem ennyi elég
ismerek olyan ex pegaso-s embert aki jobban örült annak hogy elvitték mint hogy nőt volna még egy farka
Régi benzin? Sokat állt?
Milyen színü volt a gyertya a hazakinlódás után?
Sziasztok!

Aprilia Pegaso 650 i.e. Problémám a következő: hidegindítóval nagy nehezen elindult, de nem pörög fel. Ha nagyobb gázt adok neki, fulladozni kezd eléggé. Gyertya az ok. Injektor tisztítás kellhet esetleg? 15.000 km-mel ezelőtt történt az meg. Eddig pöcc röff, de a minap menni akartam vele és 80-nál esni kezdett vissza, aztán 40-50nel kellett hazadöcögnöm. Mi lehet a gond? Olyan, mint mikor nem kap anyagot, de azt kapnia kéne...

Válaszokat előre is köszi!
Indexrelé körül keresd a hibát. Ha az rossz, akkor kiveszed, és autóv boltban lábkiosztás alapján kis pénzért adnak másikat. De elötte nézd meg a biztosítéktáblát, lehet csak a biztosíték pukkant el.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni egyik pillanatról a másikra nem működik az irányjelző se az elakadás jelzőm
Gsr 600 on hol keresem a hibát v mi lehet az oka!Előre is köszi a válaszokat!!
Bocs igazad van, én kevertem.
Megnéztem, nekem is organikus szén-grafit betét van az öreg motorban, azzal tényleg nincs gondom.
Előtte volt valami sz-r marketingelt környezetbarát, ami szétkaristolta a tárcsát és még csak nem is volt jól kezelhető.
"Organikus betét...szerintem ez a hiba oka."

Ezt azért igy nagy bátorság kijelenteni nem? Neked melyik darál?
- A felkenődés oka az organikus betét? Mert kopás nincs rajta (sem mélyedés, sem rece.)
- A hang oka? A szinter betét úgy nyikorgott (gyári Honda), hogy a gyalogosok leugráltak a zebráról enyhe vékezés esetén.
- Mivel három tárcsa van a motoron, szerinted mi az oka, hogy csak az egyik tárcsának csak az egyik oldalán jelentkezik? (Az érintett tárcsa betétjei egyformán vannak kopva, könnyen mozog a dugattyú és a nyereg is.)

Előtte gyári Honda betét volt benne. 28.000 km-nél cseréltem le. Több márkaszervizben jártam vele. Hiába volt benne rezgés csillapító betét és rézpaszta, egyik márkaszerviz sem tudott mit kezdeni a nyikorgással.

A mostani organikus betétben 17.000 km van. Eddig nem nyikorgott és felkenődés sem volt.

A tárcsa nem ráz, nem üt. Az organikus betéttel megjártam a Transalpinát forszírozott tempóban. Nem melegedett el, nem csökkent a fékhatás (és most hogy kivettem égés nyomok sem látszanak rajta.)

Nekem az organikus fékezési karakterisztikában jobban bejön. Lágyabban adagolható, kiszámíthatóbb a fogás pontja. (És ez is Nissin betét).
Mint ahogy azt Laci írta a ledes index pár milliamperrel beéri , és mosás után a kapcsolók érintkezőinél száradó víz hagy olyan szennyeződést amin az átmeneti ellenállás bőven elég hogy a ledes relé működni kezdjen , mivel olyan mintha kapcsolnád az indexet , vagy vészvillogót ! Mosás után ha lehet levegővel kifújni a kormány kapcsolókat , csatlakozókat , amelyik vizet kaphat , de a WD40 befújása sose maradjon el , így nem lesznek ilyen problémák !
Pucold ki a vizet a kapcsolókból, meg az elosztókból.
LED kevés árammal is beéri.
Organikus betét...szerintem ez a hiba oka.
A gyári Honda nem tudom milyen, de ha bemelegszik, nekem is úgy darál mintha homokot szórtam volna bele.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Lemostam a motort óvatosan köbö csak locsolva, azóta a bal oldali indexeim folyamatosan égnek ha van rajta gyujtás ha nincs, a bal első egyáltalán nem működik. Ledes indexekről van szó és Suzuki gsx-r 1000 k4. Valami tanács mit nézzek meg vagy esetleg aki értene hozzá borsodban? Köszi előre is.
Pedig a kopás azt mutatja , hogy valami történt ! Bár lehet azóta már az ezt okozó dolog megszűnt !!
Mar megfejtette... Az 1400 topicban le van irva.
Üa nyomás? Szállított mennyiség?
kivettem a betéteket. Nincs a nyeregben kavics. A betét nincs megégve, elszenesedve, nincs üvegesre kopva. Kicsit átcsiszoltam őket. A nyereg szépen mozog a csapon. Berakott betétnél fékezés után nem súrlódik.
Ez nem rángat hanem kihagy.

Pillangó szelep jeladót, esetleg motor hőmérő hibára tippelek, de jó volna rögzíteni pár alapszenzor jelét miközben jól megy és amikor kihagy.
Biztos nem akarod elvinni tapasztalt hozzáértőhöz?
Vedd le a féknyerget, és nézd meg, nincs -e beszorulva egy kődarab a tárcsa mellé!? Én alapvetően elektromos ember vagyok, de hátha, már láttam ilyet .
Nem anyag bemaródás, nincs válla, rece, sorja, stb.
Sziasztok,

ez mi a féktárcsa szélén? Csak az egyik első féktárcsa egyik oldalán van. Korábban nem volt ott. A fékbetéten még bőven van anyag. Még nem vettem ki.

Újdonság, hogy eddig nem nyikorgott, most pedig igen. Organikus betét van benne ha ez info.
A sógorom egy Suzuki GSF 650S K7 -ben szeretné kicserélni legalább az egyik (láthatóan korábban sérülés nyomait viselő), de lehet, hogy mind a két első teleszkópot.
Kérdésem, hogy az adott típus teleszkópja melyik Suzuki első teleszkópjával csereszabatos?
Körbe néztem és úgy tűnik, hogy (ha nincs gyári) akkor a K1-K4 600-as Bandit teleszkóp beszerelhető.