Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja igen , a rángatás nagyobb gázadásnál durva , közepesnél enyhe , minimálisnál nincs.
Szia !
Igen 5000 felett kisimul.
2000-5000-ig csinálja
Injektor fúvóka megy rendesen? Elkopik és nem porlaszt megfelelően, akkor tud ilyet produkálni....bár csak dieselel van tapasztalatom :)
....esetleg valahol zárlatos a féklámpa vezetéke.
A +12V folyamatosan rajta van a lámpán, és a negatív felét köti a vázra mindkét kapcsoló.
Ha ez a vezeték hozzáér a vázhoz, akkor világít a féklámpa, jól funkcionáló kapcsolóval is.
Vagy kirázódott a kapcsoló, vagy lekopott a mikrokapcsoló műanyag pöcke, és a fékkar nem nyomja be eléggé.
Igaz nem Apriliával, de én is szívtam ezzel. Ebayen rendelt kapcsoló 2 nap alatt kopott le ismét, szóval fogtam, beletekertem egy pici lencsefejű csavart a kilógó műanyagba, probléma megoldódott.
En mernek egy ua nyomast es szallitott mennyiseget.
A rangatas vagy torpanas milyen merteku? Nagy fordulaton kisimul vagy nem?
Sziasztok!
Adott egy 2005ös aprilia Rs125..
Egy hete folyamatosan ég a fèklámpa.
De elő fordul hogy reggel hidegen rendesen működik. Mi lehet a hiba? A segítséget előre is köszönöm
Ilyen tapasztalatok van-e ?Mi lehet még a gond?
Kösz
https://www.sportmotor.hu/foru...
WD40, az mindenre jó
Persze az oxidot az sem távolítja el, ahogy a féktisztító spray sem, de mindkettő jól tisztít, plusz a WD40 a levegő nedvességétől is jobban védi.

Kontakt 60 spray eltávolítja az oxidot, viszont ez savas kémhatású, szóval nem csak ráfújod és otthagyod, mert akkor szét is marja az érintkezőt.
Kontakt WL spray-el kell kimosni, majd
Kontakt 61-el lehet konzerválni.
WL helyett szerintem jó a féktisztító, 61 helyett a WD40, de szerintem nem egy nagy összeg, érdemes a rendszert használni, és akkor senki nem vádolhat gányolással.
http://kontaktspray.hu/?Term%E...

Megjegyzem a korábban linkelt üvegrostos toll is elég hatékony, ha hozzá lehet férni az érintkező felületekhez.
Üdv!

Navigatorhoz keresek, de kompatibilis alkatrész lehet:
cpc 3/8-os üzemanyag gyorcsatlakozó apa/ könyök
bontott is érdekel.
Esetleg tipp valakinek?
fényszoró projektorlencséje repedt. esetleg más lencse méretre jó lehet más merre keresgéljek?. tippek valakinek?
én féktisztítót használok a villanyra is
nekem nincs sok ismeretem ezekkel a szerekkel de amiket eddig láttam az mind maszat volt
pc-re volt tisztító szer amit szerettem de nem emlékszem mi volt az, nem a sűrített levegő hanem valami szer ami oldotta a ganét a csatlakozókból, a centis port is kimosta villám pillanat alatt
Nem "kontakt tisztitó és kenő " sprai-t kell használni hanem kizárólag " kontakt tisztító" folyadékot ! A z egyik szakmám villamosipari technikus és elég sokáig használtam ilyeneket , hogy viszonylag biztosan tudjam mi merre mennyit !
tiszteletem az uraknak.
egy elektromos szerelőre volna nagy szükségem 50ccm derby extreme vonatkozásában.
budapesten vagy annak kis vonzáskörében.
hálasan köszönöm előre is a segitséget.
csatlakozókat ilyennel a legjobb tisztogatni
https://www.conrad.hu/hu/ueveg...
biztos van ttől olcsóbb is mert ez a conrad sose volt olcsó hely
Kb. így igaz...kamillásborogatással eyenértékű, sok problémát nem old meg hosszútávon.
a spray kb szarra sem jó, beleragad minden retek
Köszönöm a választ motorszerelő a szakmám de 6 éve motor közelében sem voltam. Át akarom teljesen nézni csak elég kevés az időm ha szerelek nem jut idő motorozni ezért gondoltam hátha valaki járt már így és nem kellene a hibát keresnem hanem egyből orvosolhatnám. Amik könnyen hozzáférhetők voltak csatlakozók már átnéztem. Holnap veszek kontaktsprayt és átfújkálom őket. Meg a másik probléma külföldön vagyok és jövő hét csütörtökön megyek haza ha kellene hozzá vmi otthon meg tudnám venni de hétközben nem lesz időm sokat szerelni sajnos...
Nem tudom mi a szakmád, de először nézd meg a kontaktokat és a csatlakozókat egyenként széjjelhúzva kontakt- tisztító sprével befújva majd összedugva nem ártana leellenőrizni. Aztán ha ez megvan akkor pedig vidd motorszerelő műhelybe pl. Tapolcára .
Sziasztok! Tegnap vettem egy gsxr 750 k1-et. És melegen néha megjelenik az FI hibakód felváltva villog a hőfokkal és világít a piros lámpa . Van amikor rendesen kiforog de van hogy nem. És ha kihül rendesen akkor se nem világít és nem is mutatja. Szóval hosszabb állás után (eddig) megszűnik a jelenség Esetleg valakinek volt már hasonló jelenség és hogyan orvosolható? Előre is köszönöm a választ.
Mindegy is. Én sem tudom mi a helyes érték, én csak esztergáltam havernak arra amire kért.
Viszont eszembe jutott, hogy, ha a power szelep nem nyit, az ugyan ezt csinálja.
Nem tudom milyen fordulaton lép be, de ha tippelnem kéne ott, ahol elfogy a kraft.

Egy sűrítést azért nézzél. MAMI kupában ha köszönő viszonyban van Kutrikkal ő eléggé vágja a témát.
Szia! A henger fojtatlan. Van benne segédkipufogó furat. Sajna nem tudom a rezóban van e valami. Minden esetre nincs megvágva. Ha van is benne akkor még ott van. Van egy kibelezett rezóm majd rárakom azt és kipróbálom mi a helyzet vele azzal. A préstávot sajnos ahány ember annyi féle méretet írt. Azt tudom Mami kupára valaki 0.75-re állította be. Viszont olyan 0.9-1.2 -re írták többen. Most tömítés nélkül 1.3. Ha a leg vékonyabb tömítést teszem akkor is 1.6mm lesz a préstáv. A hengerfej nagyon szép állapotban van. Lehet cserélték azt már.
" Gyöngyösön egy profi szervizben"

Gyöngyösön nincs profi szerviz motorügyileg. Ha ilyet hallottál akkor még nem volt ott a motorod. Ha meg volt, akkor nem állítasz ilyet.
Az én CBX 750-em is 31 éves és sámli baja nincs ! Igaz dolgoztam rajta éppen eleget. De teljesen meg vagyok vele elégedve!
https://www.bike-parts-suz.com...

Talán ez a 91-es gsx250 lehet az útódja, és 15-ös alkatrész-t keresed ami 2font/darab vagy 2 font/ pár. Szóval vetekszik a motor árával.