Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kuldjed vissza. Mar csak azert is mertha igy osszeraknad akkor ezen agyalnal
Ha felteszem a hajtókarra,akkor úgy áll mintha el lenne forgatva a dugó!
A szoknya marását rontották el, ha jól látom. Két lehetőség van, beszereled vagy visszaküldöd cserére.
tehát ha a hajtókarra felteszed akkor jól áll az ablak jól áll a stift , akkor mi a hiba?
be kell tenni aztán hajtani ameddig le nem végel
Szia! Ablak jó helyen van!
Felraktam mind2 egy 10-es tengelyre,de képeken nem vehető észre.Nem tudtam úgy lefotózni ,hogy jól lehessen látni a ferdeséget!
Na de ezek a képek jók lettek!
A régi dugón a két tengely szimetrikus!
mi volt az? Mitaka , Meteor?
előtte nap tankoltam bele szar minőségűt de sürgős volt a menet. .
széééép fekete... :D aztán 2 hónapos ngk.. :)
Dugón az ablak jó helyre esik a hengerben? A gyűrűnek a stiftje jó helyre esik? Mivel a régi és az új dugód csapszegje megegyezik, tedd fel egyazon csapra a két dugót és csinálj pár fotót. Megnézném közelebbről, egyszer jártam így, de az nagyon gagyi kínai dugó volt....
Persze Japan foszer........
Azt se tudjak kinnt hogy a prox micsoda..... vagyis tudjak de ok nem hasznaljak a belpiacon. Wiseco a meno ott, bar manapsag az is kinaban keszul
Stiftek jó helyen vannak! Minden a helyén van!
Kicsit poénosra veszem!(pár palinka után)
Tehát, a Japán fószer beszorította a esztergapadba a dugót,hogy kifúrja a csapszegfuratot.
Odamegyek ,elforgatom kb 1,5mm-t aztán kifúrja..

Ez a dugatyú van itt nállam!
Szerintem ott a pont az a nyíl csak tájékoztató jelleggel kerül rá hogy biztosan a kipufogó felé nézzen ne ahhoz nézd a csapszeget
Remélem ki tudja cserélni az egümotor.
A bánatra inni kell! Elő is veszem a barackpálinkámat
Jó éjt mindenkinek!
nem csak a nyilat pontozták ferdére?
a stiftek jó helyen vannak?
Kb 1,5-2mm kellene elforgatnom a hengert ahoz,hogy ezt a hibát korigáljam.
De akkor a felömlő nyílások nem lesznek passzosak a hengertalpnál..
A vonal jelölné a helyes fúrást,a pontos vonal azt jelöli ahogy, ki van fúrva!
Nem ennyire ferde,de így jól látszik hogy mi a problémám.
Szia. a furat egytengelyű!!
Nem kell hozzáértő!
Ha odaadnám a kezedbe és megnéznéd,azonnal észrevennéd!
Az eggyik oldalon a furat jobbra húz,a máikoldalt balra.
Sajnos a képek nem adják vissza azt,ami én látok..
Hát ezen èn semmi extrèm dolgot nem látok ha nem lenne egytengelyű a csapszeg se menne bele egy opdalról kèszűl fúró+dörzsár
vidd el valami hozzáértőhöz, ennyire nem lehet ferde egy csapszegfurat, igazándiból a technológia miatt nem is lehet ferde, hiszen 2x is belenyúlnak a furatba 2 szerszámmal
Csak azt nem tudom ,hogy az egünek ezt hogy adjam elő..
itt egy rajz! A piros kocka jelzi a csapszeget! Nem ennyire ferde!
tedd bele a hengerbe aztán filctollal rajzold meg hol a furat aztán meglátod
nem hinném hogy ferde, bár a prox eléggé gagyi lett az elmúlt 10 évben
Nem az a lényeg, hogy a furat hogy van , mert az a dugattyú hossztengelyével derékszög az 8 szentség ! Különben be sem tudnád enni a helyére ! Azzal pedig , hogy az öntvény nem pontos belül , ne foglalkozz !
Ezen a képen talán jobban látszik! Nem egyenesen megy a furat..