nem is találni a nagy alkatrész forgalmazóknál az adatbázisban.
Ilyen esetben suzuki kereskedésben tudnak a forgalmi alapján alkatrész rendelni, vagy a "nagyhírü" redbaronnál, aki behordta ezt a sok szemetet.
Amúgy én ezt egy jelnek tekinteném, és szépen kiszállnék a motorból úgy hogy a szervizzel kifizettetném az árát vagy valami jelképes összeget, aztán vennék belőle motort. Ök meg ha "kedvük" van, majd beszerzik amit elkevertek, és ha tudnak belőle még motort csinálni akkor értékesítik. (Csak azért gondolom, mert egy 25-30 éves varrógépnek nem kicsit lehet véres a torka...)
Sziasztok!
Van egy suzugi gsx-r 250 motorom, Gyöngyösön egy profi szervizben volt persze nem sikerült nekik meg csinálni, de cserébe elhagyták a szelepékeket. Valaki nem tudna segíteni hogy milyen méretű vagy tipusú ék kellene bele?
Új CBR650f-em féke ha bemelegszik, elkezdi reszelni a tárcsát, mintha homokot szórtak volna bele.
Ha kihűl akkor megint finoman adagolható, és szépen megy.
Ez elmúlik vagy cseréljek fékpofát?
Egy motoromnál sem tapasztaltam ilyet még, pedig a mindegyiknek sötétkékre melegszik a tárcsája egy pályanap után.
Az elég határozottan túl nagy, még az MZ-nek is nagyobb :D én olyan 0,4-0,6mm-re emlékszem a henger szélénél, az égéstér peremnénél meg 0,9mm, de nyugodtan cáfoljatok meg mert csak futólag reszeltem ilyen motort, lehetséges hogy keverem valamivel.
Fojtatlan mit jelent? Kipufogóból kiszedted a fojtást? 2T esetén elég komolyan beleszól a kipufogó rezonancia és így a fojtás is a nyomaték leadásba. Sőt a szívóköri csővön lévő össze bizbasz kis csövecske meg tartályka is. Haver leszedte az RD-jéről mondván nem kell az oda, azzal történt ilyen drasztikus teljesítmény csökkenés :D
Volna egy olyan kérdésem, hogy 6000-es fordulaton 6. sebességben eltűnik belőle az erő. Gáz húzására nem történik semmi. Visszaváltásnál persze a fordulat megemelkedik és minden rendben. Eddig fojtott RS-em volt és annak volt minden fordulaton sebességben erő. Ennek 5-6000 fordulatban 5-6-ban semmi. Sőt kis szél és már lassul is. Olyan érzésem tapasztalatom van mint régebben az 50-es fojtatlan Sendán. 6000-es fordulaton elfogy az erő és nem megy nagyobb fordulatra mikor húzom a gázt. Viszont lehet hiba is lehet. Nem tudom a dugó kopott csere érett mik a tünetek. Lehet ez a gyengülés? Sajnos perselyes motor és hát nem a legszebb persely amit láttam. Vagy a préstávolság túl nagy (1,9)?
Sziasztok!
Adott egy Aprilia pegaso 650es 2003as . Hatso fekkel lennek gondban. Az a helyzet,hogy mikor ralepek a fekpedalra a dugattyu ahogy kell kijon, raszorit s fekbetetre de szinte semmit nem fog majd ido elott visszaall alaphelyzetbe. Mi lehet a gond? Fofekmunkahengert is szetszedtem. Ott sem latok semmi bajt. Legtelenitve is van a rendszer. Esetleg munkahengerben a tomitest meg a gumikarmantyut csereljek ? Tippek?
Elméletileg nem lehet gond , ahogy visszaemlékszem a tanultakra ! Csak 20 mm-es tengelyen 42 mm fészekben 7 mm széle lesz nem 8 !! Nem a szélessége tömít!
Nem mai gyerekek vagytok, nem ma szagoltatok benzint először akkor nem tudom mit rítok folyamatosan a benzines motorok miatt !? Javítsátok meg , ha meg már nem lehet akkor vigyétek a MÉH-telepre , nekem 31 éves a motorom, igaz háromból lett összerakva egy darab. No meg én nyugdíjas elfoglaltságnak vettem , és egész télen szereltem. Aztán meg a gép - és villamos-ipariban tanultak felfrissítése sem ártott. Fekvés helyett csinálom, ennek van legalább értelme. Így 66 évesen !
sokkal jobb, egy 16*20 méteres részen van de ledarál mindent aztán még gyertya gondja sincs
a többit meg az asszony nyírja villannyal, sokkal jobb mint a benzines
a benzines szar mert sokkal nehezebb és nem bírja el az asszony, az önjáró meg drága annyit nem ér
a kecske jobb nekünk az a fűnyíró egy részen
szombaton hoznak egy ideit, a másik beleugrott a bográcsba
6 pénz egy tavaszi kiskecske elrágja a gazat 3 évig utána jön a következő, amit nemrég kivettem a bőréből volt rajta van 10deka zsír meg vagy 30 kiló hús
4T 2T?
Elsődlegesen én is gyújtásra gondoltam volna, de ha kicseréltek mindent akkor nem biztos hogy az volt a gond
Nekem öreg láncfűrész csinált ilyet. Kiderült, hogy a hulladék etanolos benzintől bekeményedett a membrán a karburátorban. Ránézésre persze nem mondtad volna meg, csak kínomban kicseréltem és láss csodát megjavult....aztán 1 hónap múlva ismét tönkrement az új membrán sem volt etanol álló, mert fasza eredeti 40éves alkatrész volt....aztán vettem egy új láncfűrészt inkább, mert amúgy is le volt strapálva már.
ez olyan hogy nyírod a füvet mondkuk 2 órán át és leáll 5-10x ajogy épp neki jól esik
szervízben kitakarították a karbit, valamit még cseréltek is benne, utána egyszer kicserélték a komplett gyújtási részt, de a helyzet változatlan
de ez valami nagyon öreg gép 20+ éves
Nekem van egy kis xl125-ös gépem. Hidegen nekem is csinált ilyet. A megoldás csak annyi lett hogy ugyanazzal a gyertyával kicsit nagyobb gyertyahézagot nyitottam neki mint a gyári, ès megszűnt ez a leállás. Ha még nem próbáltad, esetleg próbáld ki.
felhívtam havert komplett gyújtás részt cseréltek mindennel együtt és vagy 5 gyertyát próbált bele
régi-új többféle márka
az a fura hogy leböffen és megáll, de össze vissza nem az hogy bemelegszik, jobbkanyar stb lehetősélgnél hanem akár álló helyen mozdulatlanul is meg tud állni
Ez egy belpiacos gép lehet:
http://www.suzukicycles.org/Al...
nem is találni a nagy alkatrész forgalmazóknál az adatbázisban.
Ilyen esetben suzuki kereskedésben tudnak a forgalmi alapján alkatrész rendelni, vagy a "nagyhírü" redbaronnál, aki behordta ezt a sok szemetet.
Amúgy én ezt egy jelnek tekinteném, és szépen kiszállnék a motorból úgy hogy a szervizzel kifizettetném az árát vagy valami jelképes összeget, aztán vennék belőle motort. Ök meg ha "kedvük" van, majd beszerzik amit elkevertek, és ha tudnak belőle még motort csinálni akkor értékesítik. (Csak azért gondolom, mert egy 25-30 éves varrógépnek nem kicsit lehet véres a torka...)