Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ami nálunk vannak csapágyak max a babakocsi kerekébe tenném bele......
"C2 az a normál alapméretes"
na ez ami nem így van
Még melóban a raktárban is.
6204 csapágy kb mindenhol kapható
https://www.egumotors.hu/robog...

Itt írja az egü, hogy C3-as kell bele..
De nincs is több c3-as csapágy, csak c4-es
ez az igazi köcsögség, mert a c4 semmivel sem jobb anyag mint a c3, vagy épp a normál illesztésű és mégis 3x áron akarják adni itt-ott
a c3 és a c4 közti hézag nincs 1 század mm, ami olyan kicsike hogy észre sem venni, szerintem még órával se lehet....
az üzemi hőfoktól függően kell a csapágyhézagot kiszámolni, hiszen az a cél hogy üzemi hőfokon nem legyen hézag, szóval elő a fizika könyvet és számolgass
én eddig minden minarellibe c3 csapágyat tettem, de a szimóba is és még pár normál használatú motorba
de végülis ninndenki azt csinál amit akar....
az a lényeg hogy mosd ki a csapágyat féktisztítóval mielőtt beteszed és cseppents pár csepp 2t olajat a golyókra és forgasd meg
Én C4-et raknék. 2T főtengelyre az való, C3 az egyéb helyekre.
De ha történetesen tényleg C3 a gyári ajánlás akkor sem lesz semmi baja a C4-től.
Ugye a C4 és C3 között a csapágyhézag a különbség. C4-nek nagyobb. C2 az a normál alapméretes.
Működik C3-al is többnyire, de ha szoros a csapágyfészek (jó esetben az), melegszik, akkor ez a hézag lecsökken, súrlódás megnövekszik, még jobban melegszik, és bár közvetlen gondot nem szokott okozni, de növekszik a csapágy terhelése, ezáltal a kopása, így aztán hamarabb elhasználódik.
Megjegyzem túl sokat ne fizess a C4-es csapágyért. Vannak csapágyboltok ahol 10ezrekért adják darabját, mert ritkán keresik, de még a márkás csapágyakból is 3-4000 körül mennek jó helyen. Csapágyra Koyot ajánlok, vagy más japánt. Árban is minőségben is jobbak mint az európaiak. Persze ha nincs más, az EU-s nevesebb gyártók is jók. Oroszok, törökök, kínaiak, amcsik nem tudnak csapágyat gyártani, bármit mondanak, ne hidd el ennek ellenkezőjét.
Sziasztok! Malaguti f12 ac főtengelyére milyen hézagolású csapágy kell?. C3 vagy C4?
Van aki c4-es ajánlott bele,de van aki azt mondta hogy gyári állapotban a c3-as kell...
Üdv mindenkinek, nem tudja véletlenül valaki, hogy K4-K5 750 Gsx-r - nek mekkora méretű az olaj nyomást mérő nyilása? nem az érzékelő,ami automatikusan méri, hanem amit egy csavar zát le.Olajnyomás mérő szetből melyik kéne nekem,hogy letudjam mérni azt. Ha jól tudom akkor M16x1,5. Köszi előre is. Üdv
Üdv mindenkinek.
Yamaha fzs600 motorkerékpáromnak nem működik a kilóméterórája.
Elkezdett szökdécselni,majd megállt.Egyéb ( napi számláló ) is áll egy helyben.
Ugyan ott,a digitális óra műkôdik.
Tudna valaki ötletet,tanácsot adni,hogy mi lehet a gebasz?
Sziasztok! Suzuki TSR200, most esett át egy nagyobb felújításon. Az elektronikához nem nyúltam, csak leszedtem a gyújtásalapot a blokkról,meg összerakásnál vissza. Probléma az, hogy nem ad szikrát, de szétszedés előtt volt. Megmozgattam minden csatlakozót, mindent csak egyféleképpen lehet feltenni. Próbáltam multiméterrel kimérni hogy van e kábel szakadás, néhányat sikerült is azok jók, de nem lehet hozzáférni minden kábel csatlakozáshoz szigetelés miatt. Sajnos nem igazán vagyok otthon az elektronika részében, van valakinek valami ötlete? Bízzam inkább szakemberre? Előre is köszönöm a segítséget!
Esete válogatja.
Én ha tehetem kézzel szeretem benyomni, mert akkor tuti nem sérül....aaa szimering
Ha meg szoros, akkor ráteszek egy rossz főtengely csapágyat, ami pont akkora méretű mint a szimering és azzal óvatosan, körkörösen kocogtatva kalapáccsal, deformálódást és beékelődést elkerülve tolom be.
Nemdohányzó gondos gazda.
"olajkarikák első telókon"
Azzal meg mi a gond? Legalább kenve van rendesen a csúszószár is
"Szimeringet szárazon,vagy enyhén olajozva rakunk be? "

Soha nem szárazon. Sokat ront az élettartamán.
Én mindig beledobom egy kis tálka tiszta olajba amikor megveszem, így legalább 12 órát áll benne mielőtt beépítem. Ha koszos lesz, letörlöm és újra olajozom. Lehetőleg olyan olajjal amiben állnia kell üzemi körülmények között is.
Nem vitatom. Amihez merek nyúlni azt tudom kész lesz. ami parás számomra azt a szerelőm csinálja, már nem egyszer beszéltünk a munkákról, még eddig nem küldött el a francba.
azért ha csapat az ember a hegyekben naponta csak nem cserélünk szimeringet
plusz azért a mi telóink közel se olyan egyszerűek mint a sportgépeké, szóval némileg bonyolultabb szétszedni
Basszus ha már csak sár jön belőle akkor sem kerül többe szétkapni puceválni azt friss olajjal feltölteni noje szimeringel...
én már nemegyszer talarítottam, porvédőt le, kimosni faszán aztán jöhet a pet csík
2x körbekaparászni és egyből nincs karika
persze ha szarrá van kopva akkor baszhatja az ember.......
Amúgy meg már minden félét feltöltenek videóba keress rá... nem csak a pina.hu van!
Vagy gumi köré, vagy kacsaszalag ahogy Zoli mondaná.
odabaszol kettőt és bent is van
Nekem is került már annyi +egy 5 korsó sörrel, természetesen kenéssel gazdagon!
ha csak karika van akkor 5 esetből 3x egy pet csíkkal eredményesen ki lehet ganézni