találkoztam 4 éves motorral amin a ventillátor kapcsoló gomba adta fel
annyi hihetetlen szart láttam már hogy fele is sok lenne pedig nem is hivatás szerűen szerelek csak ismerősöknek ezt-azt
Sziaszto, köszönöm az infokat !! Meg mindig a cbr 600rr rol lenne szo! Mostmár folyamatosan világít az olajlampa menet közben ! Az olajszint viszont megvan !
vagy a gomba szar...... olyannak is találkoztam már. 10+ éva altt simán el tud romlani bármi
szóval ha az olajnyomás mérő nem nagy összeg avval kellene kezdeni
Összehasonlító méréssel, és persze mérési gyakorlattal, látszik a különbség a gyakorlati mérések során.
De mindegy is.
Egyetértek, általában C3 elég, viszont leírtam hogy miért jobb szerintem a C4, főleg hogy normális helyen vásárolva még csak nem is drágább.
Kár ezen vitatkozni, mert tényleg nincs olyan nagy különbség.
A lámpa akkor alszik el, ha kialakult a szükséges olajnyomás. Erre egy mechanikus nyomáskapcsoló van az olajrendszer nyomott felébe beépítve, általában az olajpumpa után nem sokkal.
Ha villog a lámpa akkor tuti nincs meg a nyomás, illetve a kapcsoló érzékenységének határán táncol.
Ez lehet attól hogy szétkopott a szivattyú, valahol levegőt szív (esélytelen) eldugult a szívó ágban vagy valahol elereszti a nyomást az olajrendszerben...pl a főtengely csapágy kuka.
Vagy ami még magától értetődő, hogy nincs benne elég olaj, de feltételezem azt ellenőrizted.
Good luck!
Amikor 0.007rol beszelunk eleg sok meres kell hogy ki tudjad merni. Egyebkent egy eltulzott dolog ez az egesz, foleg ha tisztaban vagyunk azzal hogy miert es milyen uzemviszonyok kozott is szukseges hezag novelese. Minden motor hohaztartasa mas, ezert elkepzelheto hogy egy kisfordulato motorba kell a c3 vagy c4. Azert a c3 valojaban mindenhova eleg, legalabbis nemigen talalkoztam valojaban c4 igenyu megoldassal eddig, megha valaki azt is kinal hozza
Sziasztok! 2005 Honda cbr 600rr, olaj lámpa miert villog? Kulcsot elforditom világít, az normális azt tudom, de indítás után 5masodpercenkent kb. 1-2 másodpercig világít majd elalszik, es ujra es ujra folyamatosan. Segítséget előre köszönöm !! :)
~2 század mm a hézag, nem veri szét :)
A fordulattól azért függ, mert a csapágy attól melegszik.
Minőségtől azért függ, mert ha kisebb a súrlódása, akkor kevésbé melegszik.
fordulattól független a hézag nevű dolog, fordulathoz minőség kell meg kenés
a hőmérséklettől fükk a csapágy illesztési hézag, ha kicsi berág, ha nagy akkor van hézag üzem melegen is és előbb-utóbb szétveri magát hiszen nem egyenletesen oszlik el a terhelés
most az más kérdés hogy egy minarelli blokk mennyire verné szét......
Nekem volt olyan, hogy csomagolás nélkül zsírpapírban adtak márkás csapágyat. A márkajelzés csak ilyen fekete elektrogravírozással volt rajta, kapásból darált.
Vissza vittem és pampogtam egy kicsit, majd egy másik boltban vettem ugyan olyan márkát. Ennél rendes mély gravírozással volt benne a típus és márkajelzés, porvédő is igényesebb kinézetű volt, légmentes márkajelzett csomagolásban és papírdobozban adták ugyan annyiért.
Nekem tök mindegy hol gyártják, csak ne hamisítvány legyen.
Tapasztalat alapján mondom hogy mi a jó csapágy. A Koyo az elég stabilan jó minőségű.
SKF se rossz csak drága. INA, ZKL, FAG, mindegyik bevált és tartós.
Amiért mégis a koyo a kedvencem mert egész egyszerűen mindegyiknél simábban és csendesebben fut, és még csak nem is drága.
igazándiból az ntn amire azt mondanám hogy biztos jó, csak elég ritka itt vidéken
a fag csapágyakkal már volt csalódásom, skf eddig jó volt, a koyo is jó, ezekkel nem volt még hibám
a fag is jó volt még 10 éve, a fűnyírókba tovább bírta mint bármi más, de az utolsónak vásárolt kritikán aluli ideig bírta csak aztán azóta nem veszek ilyet
annyi hihetetlen szart láttam már hogy fele is sok lenne pedig nem is hivatás szerűen szerelek csak ismerősöknek ezt-azt