Asszem ez úgy van hogy alap beállításban C3 normál használat mellett. Tuningolt motornál meg C4 mert annak nagyobb a hézaga, több melegedést/hőtágulást elbír megszorulás nélkül. Alap motorban, normál használat mellett lehet hogy zajos lesz a C4, nem éri el az ideális működési hőmérsékletét, hamarabb kopik. Meg izé, kérem kaccsolja ki... :)
Sziasztok!
Hátsó (tárcsa)fék nem fog, mintha be lenne állva a munkahenger. A fékpedálnak szinte semmi holtjátéka, a betétek a tárcsán nem szorulnak. Mi lehet a gond?
Nézegesd meg őket robogós webshopok oldalain, ott általában kínálnak sokféle Dellorto karburátort, és legtöbb helyen a főbb adataikat is közlik. A PHBN és PHBG különbsége szerintem a szívatónál van, hogy automata illetve manuális kivitel.
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni hogy a dellorto 21-es karburátorokban mik a különbségek pl. :a PHBG, PHBN... DS, AS,BS jelzéseknél akár hogy keresek leírást nem találok. :( Köszönöm előre a segítséget!
De itt meg írják is ,hogy "50 cm3-es, 2JA-3KJ-3RY-3YJ-3YK-4JP-4LV" "Minden fekvő ill. álló Minarellibe. (SR, Amico, BW'S, F10/12/15, AEROX, JOG, 491 stb.)"
Már hogy az olajat?
Ja, tüzifa aprításnál a láncfűrész láncát kenni kiváló, de motorba nem tenném.
Ugye ki tudja milyen viszkozitású így, és ha túl híg akkor legközelebb a főtengelyt is generálozhatod.
Üdv!kérdésem az lenne,hogy két szelep bevolt évvel és a szelep szár szimeringek is elöregedtek,és viszadolgozta a benzint a blokkban olajat megmentették 0 -km-es.ha a benzin elpárolgott felléphetnek még használni?
Csavard ki a gombát. Jobb megoldás hijján egy gyufaszállal nyomd be az alján (ami a blokkban van) lévő nyíláson a gyufát. Ha elalszik akkor a vezetékelés legalább jo. Ekkor még mindig lehet gomba és olajnyomás probléma is.
Hátsó (tárcsa)fék nem fog, mintha be lenne állva a munkahenger. A fékpedálnak szinte semmi holtjátéka, a betétek a tárcsán nem szorulnak. Mi lehet a gond?
Valaki tudna segíteni hogy a dellorto 21-es karburátorokban mik a különbségek pl. :a PHBG, PHBN... DS, AS,BS jelzéseknél akár hogy keresek leírást nem találok. :( Köszönöm előre a segítséget!
Ezen a honlapon is ez volt a téma.
Normál használatnál a C3-ast írják..
Tehát akkor az NTN c3-as lesz a nyerő!
Köszönöm az eddigi segítséget!
Még egy kérdés!
Melyik szimering szett a tartósabb?
https://www.egumotors.hu/dr_sz...
http://sracing.hu/motorblokk_8...
De itt meg írják is ,hogy "50 cm3-es, 2JA-3KJ-3RY-3YJ-3YK-4JP-4LV" "Minden fekvő ill. álló Minarellibe. (SR, Amico, BW'S, F10/12/15, AEROX, JOG, 491 stb.)"
ha már annyira c4-et akarsz
Mi a véleményetek/tapasztalataitok erről a csapágyról?
https://www.egumotors.hu/nachi...
Még jó hogy rendes kéményem van ami bírja a kéménytüzet.
A kályhába begyújtani
Ja, tüzifa aprításnál a láncfűrész láncát kenni kiváló, de motorba nem tenném.
Ugye ki tudja milyen viszkozitású így, és ha túl híg akkor legközelebb a főtengelyt is generálozhatod.
Valaki megtudná mondani mi ez a alkatrész?
Gázbovden közé van beépítve + kijön 2 vezeték!
Malaguti f12
ezek a bambusz húspálcikák pont jók teszthez, persze a hegye levágva