Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 T ben nem vagyok nagyon otthon benzin-olaj bekeverés téren, az évjáratra pedig csak úgy rákérdeztem hogy tudjam hogy miről is van szó. Még 1 ötlet Vértesszölösön van Suzuki kereskedés a főnők srác Pepe nagyon segítőkész ha valamiben nagyon elakadsz szerintem biztosan segít.
Ott voltam a Pink-ben. Az eladó a kérdésemre kapásból a Prox dugó árát közölte. Mikor kérdeztem, hogy milyenek vannak még, akkor sorolta fel a többit. A Prox-ra azt mondta, hogy az japán gyártmány. Érdekes, hogy a felsorolt márkák közül az volt a legolcsóbb. A keverési arány az első tanknál maradhat 1:30? Én most annyiban keverem. Egyébként 2000-res évjáratú a motor. Miért érdekelt az évjárat?
A bejáratás lemaradt: első tank üzamanyagnál csak finoman max. fél gázig huzatni
csak 1 érdekesség: rendeltem Wiseco és Cometic hengerfej tömítés szettet és a kettő teljesen megegyezett de annyira hogy a Wiseco hengertalp tömítésen is a Cometic felirat szerepelt, a lényeg hogy az utóbbinak fele az ára. Lehet hogy ez a dugattyúknál is így van, az általad felsoroltak közül a Prox-ra szavazok de ha jól tudom a Pink forgalmaz Athena dugókat is.
Köszönöm szépen a választ.Tatabányán Wössner, Prox, Wertex dugó van. Tapasztalata van valakinek az itt felsorolt dugók közül?
Az új dugó járatása hogy zajlik, már ha van ilyen?
Hali valaki nem tudja hogy aprilia etx 350-re a saját tirisztorán kívül másmilyet rálehet-e rakni?
Hali. Valaki tudna segiteni, h Keszthelyen vagy környékén hol van müanyaghegesztő?
hiho!
találtam egy szimpatikus dobot magamnak csak egy olyan gondom lenne vele hogy nekem a kötőcső vége 61mm
míg a dob belsőcső átmérője 54mm ismer valaki egy jó szakit aki ezt összehozza? mert persze a dobhoz nincs kötőcső. lehetőleg pest megyében
Hali! Valaki nemtudja hogy 350-nes aprilia etx-hez honnan tudnák leszedni bekötési rajzot?
Meg tririsztor is érdekelne hozzá de sehol se találok eladót?
Motorkerékpárok javítását vállaljuk Veszprém megyében. Érd:
06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.com
sziasztok van egy kérésem a 125 DT menetközben leállt nincs szikra minden más működik a jeladó vagy a tirisztor lehet a rossz tanácsot kérek mi lehet a hiba?
Syasztok!Szeretnék kérdezni van egy Kawasaki Kx 250-esem 1995.ös évjáratú az a baj vele hogy hidegen nem tudom elindítani.És nem tudom hogy mi lehet vele a karbultátort kipucoltam és a gyertgya is jó!
Milyen idős motorról beszélünk? A dugót és a hengert 3 helyen meg kell mérni (mikrométerrel szakműhelyben) és a service manuál alapján eldönteni hogy kopott-e? Ez alapján lehet meghatározni az új dugó méretét, nálam első a gyári dugó utána wiseco, a többit nem próbáltam még. Hajtókar témát passzolom én idáig ha nem lógott nem cseréltem, de erről kérdezz meg másokat is
Szétszerelés nélkül nem derül ki, hogy csereérett a dugó vagy sem. Rúgásra indul hidegen, melegen még egy hónap állás után is, erő meg van benne szarásig, akkor meg miből derül ki.Gondoltam én is rá, hogy szétszedem, de mit kell nézni, miböl derül ki szétszedett állapotban, hogy jó állapotban van, vagy már csereérett a dugó?
Ha csereérett milyen méretűt kell bele venni? Ugyanazt ami volt benne, vagy a következő méretet?
Milyen típust, melyik a jó márka dugattyúból?
Elég a dugattyú csere, vagy főtengely csapágyat is cserélni kell?
Ezek a kérdések foglalkoztatnak engem. Az előző tulajnál talán 3 hónapot volt a motor én pedig eddig 5 tank benzint motoroztam el vele.
javasolnám hogy szedjétek szét mer ha a volt gazdája sem tudja hogy mikor volt az utolsó javítás akkor csereérett, ugyanis ez a motor üzemórás amit az elmondás alapján biztosan túllépte. Ha viszont sikerült kifognod 1 jó állapotút akkor még mindig csak a szét és össszeszerelés árát bukod el, ha viszont széttszakad a dugó akkor (jobb esetben) hengert és a blokkot is cserélheted ami jóval drágább.
A V2-es kis fordulaton hosszú lökettel nagy nyomatékot érnek el, a sor 4-es en pedig kis lökettel magas fordulaton nagy LE-t érnek el
Sziasztok.
Lenne 1-2 kérdésem hátha tudtok segíteni.
Suzuki RM 250-em van, honnan tudom mikor kell dugót cserélni?(akitől vettem nem tudta megmondani mikor volt cserélve)
Honnan tudom milyen méretű dugattyú kell a gépbe?
Melyik gyártmány a jó dugóból?(Wertex, Wiseco, Prox, vagy milyenek vannak )
Dugó cserével nem kell a hajtókar csapágyakat is cserélni?(a megemelt kompressziótól nem fog szétszállni az egész)
A válaszokat megköszönöm.
Piros szelepfedél a változó szelepvezérléses, a szürke meg a sima
és a 400as suzuki banditoknak miylen a szelepvezérlése?:P
Üdv Lecso!
Láttam, kerestél telefonon, bocs, hogy nem vettem fel, nem voltam telóközelben :)
Szerintem ha változó szelepvezérléses (piros szelepfedél) akkor ne vedd meg!
Ez csak saját vélemény!
Fel lett újítva, meghatározott kilométer után, vagy ha csökken a teljesítménye, akkor a szelepeket becsiszolják ha kell, hézagokat beállítják, magát a hengerfejet pedig síkba csiszolják. Részemről(!) inkább növel mind az értékét, mind az élettartamát a motornak, hiszen egy kopott motor ha nincs felújítva sokkal gyorsabban megy tönkre, mit egy felújított(gondolj csak bele, a megnyúlott lánc is elkezdi megenni a lánckerekeket). Az esetleges rossz fogalmazásért majd kijavítanak a hozzáértőbbek
hali
nekem egy olyan kérdésem lenne h most nézek egy 400-as suzuki banditot használtan és írta a gazdája hogy a hengerfej fel lett újítva (síkolás,csiszolás). Kérdésem annyi lenne h ez mennyiben károsítja a motort?vagy mennyivel csökkent az élettartama egy iylesfajta felújítás után? érdemes-e megvenni ha csak ennyit nyúltak bele?

köszöntem a választ: ádám
markolat. kulccsal nem lehet gond. bontsd szét a kapcsolót és nézd meg a vezetékeket
van kisbakom csak nem tudom rátenni a motort...........
a dt-t simán feltettem rá xt nem sikerül
rekesz alighanem széjjelmenne gyorsba