Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

99%ban a gyujtásvezérlő ez szokott elszállni a leg gyakrabban nálam is ez volt a helyzet. Hiába rugdostam 100 rugásbol 1-2 kóbor szikra betalált! Hívdd fel Szatyinát én is töle rendeltem és csere után első rúgásra ment!
Ha ugy ment el a szikra h 1ik pill. rol a másikra akkor gyujtásvezérlő csere! Niem a kapcsolónál lesz a gond!
A gyujtásnál keresdd a hibát! Gyertya csere kábelek átnézése és a gyujtás részt a lendkeréknél takarítsd ki!
Milyen motor is ez?
Ennek a gépnek a szívatója úgy működött, hogy ha ráhúztam kb2500-3500 körül pörgött. 2000 körülire nehéz volt beállítani mert volt egy rész ahol még nemdolgozott utána viszont egyből így szoktam meg. Az utóbbi időben csinált olyat, hogy menetközben le állt mintha elfogyott volna a kaja de utána egyből indult.Kivettem a tank után lévő elektromos kaja csapot,most így próbálom leáll-e de a szívató nyűgös.
Ok, de előtte.
levettem a tankot és a szívatobovden ép és működteti a mechanikát,ennyi.
Mit csináltatok vele?
SZia


Köszi a bovdenen túlvagyok. Mechanikusan a szívató működík csak nem úgy reagál mint eddig.Az alapjárat is lassabban jön vissza.
Hali!

Nekem egy 400-as zizzerem van. A helyzet a következő: kivettük az összes blokktartó csavart ám a blokkot mégsem tudtuk kivenni! Mintha valami fogná a hátsó részénél.

Válaszotokat előreis köszönöm!

Üdv.: Gábor
Hú srácok köszönet a hozzászólásokhoz megfogadom a tanácsaitokat és jelzek hogy mire jutottam.Mégegyszer köszi K.István és Kozmax
helló,
segítséget szeretnék kérni.
Mitől lehet az, hogy a mocim 2 hét állás után elindult aztán leállt. utána pedig benzin ömlött ki a kipufogóból. a moci 1100 dragstar. az első hengerből kijövő csőből jött a benzin.ha van ötlet szívesen olvasom.
köszi
Laci
valakinek nincs e meg az a bizonyos "apriliÁs webhely" ahol vannak kÜlÖmbÖzŐ mÁrkÁju mocik szervizelÉse javitÁsa, ott ahol userral lehet belÉpni kellene nekem az a webhely?
A 4. henger karbija túl folyik, ennyi. nem zár rendesen a tűszelep, vagy kilyukadt az uszó. Ezek okozhatnak ilyen problémát.
A éppen aktuális a 4. hengerbe beszerelt gyertya, után ha bemelegszik akkor áll le a 4.henger? És a leállt hengerből kiszedett gyertyát visszarakva másik henger mindenféle tisztítás nélkül még üzemel?
Nem túl bonyolult dolog , érdemes levenni a leömlőket (valakit különösen fel is villanyoz) És így elindítani a motort. Ilyenkor lehet látni a lángforntokat amikor a munkaütem után kicsapnak. Könnyebb következtetni hogy eldúsúl a keverék, vagy elszegényedik, vagy kihagy a gyújtás. Némileg a hiba felderítését megkönnyíti szerintem, sőt esetleg látni lehet hogy nyitva marad egy kipufogó szelep.
Ezeknél a sokat látott műemlékeknél, a szelepek hézaga, beégése, a szívócsonkok tömítetlensége(fals levegő) a fúvóka + tűszelep kopottsága , és maga motor kopottsága hordozák a öregedés jeleit.
A gyújtás felépítésével ennél a tipusnál nem vagyok tisztában, talán már érintkezésmentes a jeladó van, és egy 4 szirmos tárcsa halad el elötte a 4 hengernek. Két gyújtótrafó, trafonként 2 gyújtókábellel. Szóval ha rossz a jeladó, akkor nincs egyik hengernél szikra, ha rossz a trafó, vagy a jelkábele, az egyik , akkor 2 henger nem megy. Így esetlegesen talán a gyújtókábel lehet rossz , vagy a pipa húz át. ennek kicsi a valószinűsége, de ezt azt hiszem át lehet cserélni. Egy próbát megér, bár írtad hogy az jó.
De én inkább szelephézag vagy karbulálási hibára gyanakodnék. Fontos tehát hogy mikor nem megy a henger , hidegen, vagy melegen!?
Mondom a keverék milyenségéről (szegény, dús) kapsz egy képet a leömlök leszerelésekor. Bár ez a kép hamis, mert nincs fojtás , a magváltozott áramlási viszonyok miatt, de a jó hengerekkel össze lehet hasonlítani a lángfront színét. (sárgás-dús, világoskékes -szegény keverék) Így már lehet gyanakodni a karbira is bátran, ha eltér a többi jól müködötől.

Üdv
István
Esetleg még annyi ha volna valaki Baranya megyében aki beválalná a szerelését a mocimnak azt kifizetném rendesen csak már legyen jó a gépem.Én Pécsi vagyok. A gépet is eltudom vinni bármikor.Szóval ennyi!
Sziasztok! Én is ötletet illetve segitséget kérnék tőletek.Motortipus:Honda cb900 f2 Bold'or.Hibajelenség:Nem megy a 4-ik henger illtve csak akkor ha cserélgetem a gyújtógyertyát.Érdekes hogy vadiúj gyertyával egy darabig ment a 4 henger és utánna nem.Beraktam egy régi gyertyát azzal is ment egy ideig és újból rossz lett.Ellenőrizve lett a trafó,gyertyakábel,gyertyapipa.Minden jó.Általában jó benzines a gyertya.Esetleg a karbi lehet rossz?Sokat kap?
Ismerőseim már mondtak mindent:jeladó,kompresszió.A gyújtás biztos hogy jó mert amikor megy mind a 4 henger akkor húz rendesen.Van benne erő.Egyszerűen nemtudom hogy mi lehet a baj?Ha valaki már találkozott ilyen hibajelenséggel kérem jelezze illetve segitsen nekem. Köszönöm
Kiakadt, vagy elszakadt a bowden.

Pl.
Sziasztok,

Segítségeteket kérem, most raktam össze a gépet, és baj van a kuplunggal. (rx 125)
Ha a rugók csavarjait meghúzom, állandóan kiemel, ha viszont meglazítom annyira hogy ne emeljen ki állandóan, akkor meg a csavarok fejei már beleütköznek a bowden által vezérelt kiemelőbe és zörög csörög.
Miért emel ki vajon ennyire?

Köszi,
Gábor
Sziasztok
Van egy CBR 600F F3 hondám ami kb egy hete nemreagál a szívatora.Kérnék tippeket a megoldásra. Köszi.
Szia!
Vagy kicseréled a hátsó lámpát, vagy beleraksz egy 21/5w izzót, ami fék/tompított, persze a hozzá való égőfoglalattal együtt.A féklámpának a 12 voltot meg pl a fékpedálhoz kapcsolt húzókapcsolóval tudod adni.
Valamilyen fékkapcsolót szerelj rá.Ennek csak annyi a hátránya, hogy első fékezéskor nem világít, csak ha a hátsó fékkel fékezel.Valamit-valamiért.
Remélem segítettem.
Szia!
Hali valaki nem tudja hogy aprilia etx 350-re a saját tirisztorán kívül másmilyet rálehet-e rakni?
Nekem van egy gilera dna 180 4T robesz/naked vasam és hatalmas problémám lenne vele:a motor nem bír kipörögni 7000-8000 fordulatszám felé mikor gyárilag is 9000 felé kéne mennie, és a végsebressége 110km/h!( amikor megvetük 140et is mentem vele de elvittük átnézetni hogy minden oké és azóta szar! 3 szerelőnél volt eddig és szerintük ez a csúcs ( kúrvára sok pénzbe volt eddig és egytre szarabb lett) Motorikusan minden rendben van , görgők , hajtás, gyújtás, minden kitűnő rajta , be van karburálva tényleg minden csúcs! 13grammos görgők vannak benne és nem tudom hogy mi lehet a probléma! Jah és amikor egy kicsit jobban megyek vele utána durrog a kipufogó!Eddig soha nem csinált ilyet! aki ért hozzá és megosztaná velem a tapasztalatait sűrgősen várom a segítséget!
sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy hogyan tudnék a crf250 x re féklámpát varázsolni? Mert ugye hátul csak a tompÍtott ég és ennyi. Azért kéne mert forgalomban is szoktam használni.