Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Egy Honda XL600 am van,és a hengerfej eltört rajta,és nemtudok hozzá szerezni!
Segítsetek,hogy hol találnék hozzá!
Sziasztok fórumozók!

Egy derbi dfw 50-es (50 ccm, 2 ütemű motor, automata váltó, különolajozás) quad - jelenleg boldogtalan - tulajdonosa vagyok. A gépet egy napig tudtam használni, minden szép és jó volt, a gép ahhoz képest, hogy 50 ccm és 115 kg az önsúlya, én meg 80 kg vagyok, meglepően szépen megy. Aztán jött a probléma: hidegen a motor normálisan beindul. Rövid ideig szépen jár alapjáraton, vagy tudok vele menni is, de aztán ha megállok, az alapjárat elmegy, leáll a motor. Ha azonnal ráindítózok, nem indul be. Ha várok egy keveset, mondjuk 5 percet, beindul, alapjáraton tartva ezután pár másodperc múlva lefullad. Ha sokat várok, kb 20 percet, el is tudok vele indulni, de amint alapjáratra visszaesik a fordulatszám, lefullad. Gondoltam szétszedem a karbit egy tisztításra, mert hozzátartozik, hogy 2004 óta áll a garázsban a quad és kb. most egy hete került hozzám, én mentem vele először, mindjárt egy egész napot. A karburátor leszerelés azonban nem is olyan egyszerű feladat, legalábbis számomra, most csinálom először.
Ezek a problémáim vannak, ezekben kérném a segítségeteket:
1) a képen látható karburátor van a gépen, Mikuni gyártmány, ennyit tudok, de szükségem lenne a pontos típusra, mert így nem találok semmi útmutat
2) a karbit nem tudom leszerelni. Az egyik, ami tartja még, az olajvezeték, ezt hogy szereljem le róla? Lecsavarható, csővel együtt, vagy a gumicsövet kell lehúzni? A képen a rézcsőre, aminek a palástja pirossal jelölt (éppen csak látszik a jelölés) csatlakozik az olajvezeték. A másik drót a gázbowden, ami tartja. Ez egy L alakú merevítő csövön át megy a karbiba, és ez a merevítő egy talphoz csatlakozik (ez a karb tetején van), amit két csavar rögzít. Én - jobb híján - ezt csavartam le, így most az úszó a tűvel, rugóval, L alakú merevítővel, talppal a bowdenen lóg a karbi mellett. Lehet a karbit úgy leszerelni, hogy a gázbowden L alakú csővel együtt veszem le? Mert így nem tudom tisztítani az úszót, tűt.
Tehát egy egyszerű karburátor leszerelés lenne a gondom, nekem ez első munkám, így nekem nem triviális feladat.
Köszönöm, ha tudtok ezekben a kérdésekben segíteni!
minden tovabbi nelkul.akar gyutjas problema is lehet.nekem pl most ugyanezt jatszotta,megtorpant egy bizonyos sebessegnel.az en motorom falsot sziv.legalabb is ezt mondjak az okosabbak.
vizkooldoval.szepen kimarta az anyagot belulrol.persze nem a hutot:)
0,9 baros nyomasnal 130 fokos is lehet a viz forras nelkul?
meggyőződésem hogy a benzinszinten minden skálát kiprobáltunk nemaz a baja,keverék jó mércével csinálom 1:5 öt,a főtengely szimering most volt megnézve,jó..akkor a karbin kéne állítani levegőt...gondolom.gyertya baja nemlehet?
Mivel tisztítottátok a hűtőt belülről?
Ahogy Kozmax írja, fagyálló, és desztvíz fele-fele arányú keveréke.
És jó lesz.
Sziasztok,meg tudnátok mondani milyen a gyári gyertyája 92-as Yamaha TZR 125R ?
jaja.kötyi.magam kupáltam ki,bár sokmindent nem kellett változtatni rajta,de még van alakítanivaló....hát akkor nem tom,majd még töröm a -em.
fals levego?benya szint?keverek?
üdv.olyanba nemtudtok nekem segítani,rg50 ről volna szó..beindítom..alapjárat megvan
és mikor pörgetném,huznám a gázt 3ezernél megáll és darál,egyszer elkapja ,és a többi fordulaton,pörög szépen,henger nemkarcos,dugo gyűrű jó,mi lehetne?
a legtelenites volt az elso,amire gondoltunk,csak elfelejtettem a felsorolasbol,annyit szerltuk mar:) a lapat,nem tudom. ezt a vizpumpat ugy kel lelkepzelni,h a kuplung felol jon egy tengely.a tengelyen va negy bevagas,ami tart egy eket.az ek masik oldalan meg a vizpumpa lapatjai vannak.sztem eselytelen,h ne forogjon,ha az ek nincs elnyirva.az meg ep,megneztuk.

mellesleg eszmeletlen jol nez ki ez a zx,sajat?
lehet nincs lelégtelenítve rendesen és nem a vizet foralja hanem a levegőt és a nyomás tolja ki a vizet.esetleg lehet hogy a vizpumpa tengelyen megforog a kerék és csak héha működik.más 5letem nincs
Üdv..
Rmz 250-nél milyen értékek van szelepállitásnál?vagy milyen cimen lehet letölteni..
szasztok! kérdésem lenne: nem tudjátok véletlenül a Honda nx 650 dominátor szelephézag értékeit vagy hogy honnan tudnám megnézni mert már nagyon csttog elöre is köszi
meg nekem az okoz gondot,h felo,a hutofolyadek csak perceket jelent az en esetemben.
a motorom 250-es FZR, tulnyomasos,zart rendszerrel.a deszt viz se 100 fokon forr fel.gondolod,h ennyit jelent a deszt viz,meg a fagyallo kulonbseg?mar csak azert,mert nekem is ez az utolso toletem...
"tiszta desztviz van benne"
A fagyálló folyadék nem forr fel 100 fokon!
Hello! egy oriasi keresem lenne: HELP! mar az idegbaj szelen allok.ilyen nincs,es megis van.a kovetkezo a hiba,rem egyszeru:forralja a motorom a vizet.ez eddig nem nagy kunszt,de most jon a lenyeg:
leteszteltuk a hutosapkat,rendesen nyit 0.9barnal,ahogy kell szakkonyv szerint
leteszteltuk a vizpumpat,forog-alapjaraton is
kitakaritottuk a hutot kivul-belul
jar a viz folyamatosan az egesz rendszerben
sehol nem csopog a viz
a hengerfej tomitesen ep a tuzkaria,nincs atfujas (max vizjaratok kozott lehetseges-megneztuk)
nics benne termosztat
tiszta desztviz van benne.
az olaj nem vizes, a viz nem olajos.
a venti kapcsol idoben,es mukodik (mellesleg mar van egy plusz kapcsolo is,ahol en tudom szabalyozni mikor kapcsoljon be,de az automataja is mukodik mellette)
megis ennek ellenere,h minden jo,forralja a vizet.ja es a slusszpoen:csak es kizarolag araszoglatasnal,varosi kozlekedesnel.kint lakott teruleten kivul,ahol tudok 90-110-zel haladni semmi gondja nincsen.
konyorgom segitsetek,mert mar a tokom ki van vele!
a forras csak es kizarolag a tulfolyon tavozik a kiegyenlito tartalyon keresztul.
a motorban vastagabb hengerfejtomites van agyarnial (0,3-as helyett 1,2-es), mert csiszoltunk a hengerfejbol es a hengerbol is,mert el volt vetemedve.a motor poccre indul,es ha jo kedve van szepen huz is(levegoszuron falsot kap,igy nem mindig,de majd hiba javitva lesz)
Hello
Jól értettem egy kiló?
Azaz 100.000.-jó magyar forint,komolyan?
Te aztán tudod, hogy vidíts fel a embert!
Két fogaskerék, egy léptetővilla, tömítésgarnitúra, munkadíj, olaj+szűrő, miazmás.
Közel egy kiló.
Üdv!
Kérnék 1 kis segítséget.
A porlasztóban alul az a kis tartó fedél(ezen van a túlfolyó is,öntött alu)bal oldalt az 1ik csavarnál el lett nyírva,és szétrepedt a sarok résznél,lehet vhol ilyen tartályt magában találni,vagy csak komplett porlasztóval szerezhető be..Nem akarok porlasztót venni,ettől a hibától eltekintve,pöpec állapotú.
Előre is köszi a segítséget,ha vki válaszol nekem. :)