sziasztok.segicsetek!125 nsr.csak akkor van szikra a gyertyánál ha a markolaton az off run kapcsolot kapcsolgatom. folyamatos kapcsogatásra ad 1-2 szikrát.mi a hiba
Köszönöm Gorazs a kimerítő,alapos magyarázatot.Legyen szabad megjegyeznem,hogy már próbáltam sorkettest,sornégyest,V2-t, és minden esetben éreztem a különbséget.De én a műszaki okára vagyok kíváncsi.
Sziasztok!
Tavasszal rendeltem a szalonból egy hátsó lánckereket a mocimra. A "MORJA ÉS TÁRSA KFT." , a forgalmazó, az ESJOT utángyártott lánckerekeknek. Őket az Üllői úton lehet megtalálni.
A lánckerékkel kb. 40 km-t tudtam menni, mert egy komolyabb gázadásra, az összes fogat elhajlította a lánc(új DID lánc, új kis lánckerék), és le is dobta a láncot, ami végigkarcolta a lengőkaromat. Visszaküldtük, amire azt mondták, hogy nem megfelelően volt felrakva a lánc, meg hogy ezeket a lánckerekeket nem szokták hőkezelni, megedzeni.
Nem a 23 ezer Ft a probléma, hanem az, hogy belegyalúlt az excenterembe(hátsóagy), amiért nem is szóltam.
Fúrcsa módon a gyári lánckerék szett az jól lett felrakva. 12ezer km van benne, és csak 1x kellett utána állítanom a láncnak.
Csak azért írom le, hogy legalább ti ne járjatok így ahogy én. Innem ne vegyetek semmit.
CSáó hát lehet a a márkaszervizbe venni bár az naon húzós lesz vagy vagy jánoshalmán egy motorbontó ott biztos találsz. De pontos címet sajna én se tudok mondani. keress rá gooléba jánoshalma motorbontó biztos hogy van nekik. bye
hali
szeretnék egy xt600ashoz motoremelőt csinálni
középütt kellene emelni, hogy mindkét kereket ki tudjam venni egyszerre
tud valaki rajzot egy ilyenről?
ki kellene bírnia kb 200kilót
köszi!
Sziasztok !
Valaki magyarázza el nekem,miért jó V alakban beépíteni a hengereket,szemben a sorossal.Mondjuk V4 miért,mitől lesz más,mint sornégy.
Kösz
Csezó
Ami a blokkba van nem a trafót bár az is szar lehetett de szerintem a a blokkba van a jobb vagy bal oldalon lelehet venni az oldaldeknit és és ott megtudod nézni hogy milyen a megszakítója az szerintem ott nem jó valami a tekercseknél nézd meg elektro műszerrel. ha van akkor vidd el motor villamosság szerelőhöz.
Nekem is lenne egy kérdésem idáig 125ccm aprilia af1 em volt most csináltak belőle a márkaszervizbe egy 160 ccm es polini hengerszettes brutálgépet de ha gyorsan próbálok menni akkor forralja a izet egy szerűen 4000res fordulatnál nem merek vele többet menni! szerintem a vízpumpával van valami vagy nem tudom? a motorolajhoz van valami köze mert KB elfolyt egy 1 dl de szerintem attól függetlenül jól kellene hűteni-e kérlek segítsetek!
akkor inkább szenvedek a kocsiemelővel
az nyelves póweres vagy elektromágnses?
kszi előreis.évjárat 89
Tavasszal rendeltem a szalonból egy hátsó lánckereket a mocimra. A "MORJA ÉS TÁRSA KFT." , a forgalmazó, az ESJOT utángyártott lánckerekeknek. Őket az Üllői úton lehet megtalálni.
A lánckerékkel kb. 40 km-t tudtam menni, mert egy komolyabb gázadásra, az összes fogat elhajlította a lánc(új DID lánc, új kis lánckerék), és le is dobta a láncot, ami végigkarcolta a lengőkaromat. Visszaküldtük, amire azt mondták, hogy nem megfelelően volt felrakva a lánc, meg hogy ezeket a lánckerekeket nem szokták hőkezelni, megedzeni.
Nem a 23 ezer Ft a probléma, hanem az, hogy belegyalúlt az excenterembe(hátsóagy), amiért nem is szóltam.
Fúrcsa módon a gyári lánckerék szett az jól lett felrakva. 12ezer km van benne, és csak 1x kellett utána állítanom a láncnak.
Csak azért írom le, hogy legalább ti ne járjatok így ahogy én. Innem ne vegyetek semmit.
szeretnék egy xt600ashoz motoremelőt csinálni
középütt kellene emelni, hogy mindkét kereket ki tudjam venni egyszerre
tud valaki rajzot egy ilyenről?
ki kellene bírnia kb 200kilót
köszi!
Valaki magyarázza el nekem,miért jó V alakban beépíteni a hengereket,szemben a sorossal.Mondjuk V4 miért,mitől lesz más,mint sornégy.
Kösz
Csezó
gyujtásalaplap a baja:(
Nem tudsz vagy valaki nem tud szerezni?milyen árba van amúgy?
hol lehetne beszerezni?
thx