sziasztok, volna egy problémám Aprilia Atala tipusu robogóba akartunk beszerelni egy riasztót, és részben sikerült is. Az inditás részével nem boldogultunk, és valamit letilthatott a riasztó, mert azota nem ad szikrát a trafotol a gyujtáskábel. Elöfordulhat hogy gyujtáselektronika csere? Ha valakinél hever egy ilyen kérem jelezze Budapesten, probaképpen ráprobálni. Ha az a probléma akkor megvenném. Telefonon is várok sos segitséget ez ügyben. Timcsaalamelyik robogószerviz bevállalja akkor leviszem.A számom 06306420248. köszi
ITT vagy ITT tudsz venni,
ha gyári a láncod,akkor max hátra 2-3foggal tudsz betenni nagyobbat, én először azt probálnám ki ,aztán ha kéne akkor előre egyel kisebbet
Kéne egy kis segitsek bban za ügyben hogy nem tudjátok mekkorák a gyári lánckerekek és mekkorará kéne cserélni a jobb áttét miatt?Előre kissebet szeretnék hátulra nagyobbat csak nem találtam rendes adatot róla meg olyan boltot se ahol be tudnám szerezni a kerekeket. Ja egy Cbr 600 rr ről van szó.
Amit bekarikáztam, ott egy rugó van, és egy golyó a végén, az csinál valamit a váltónál! Én egyszer skiszedtem, utána dobálta a sebességet, vagy bevette vagy nem, aztán megint kikpatam, valamit belepiszkáltam csavarhuzóval és utána jó lett, de pontosan nem tudom mit. Milyen képre vagy kiváncsi, mert van kb 500db
hello! derbi rabasa 50 cm3- motorom van.... sebességváltója rakoncátlankodik....üres alig van....mikor 3-4 be húzom akkor néha nehezen veszi be vagy ha be is veszi kiugrik sebessségből és üresbe ugri...szal 1-2-3-üres-4.....de vanamikor 3.ba is üreset dob...mi lehet a baj? és h emnnyi lehet kb a szerlés költsége?
Motorok polírozását (azon belül motor alkatrészek polírozását) vállalok illetve motor matricázást festését viszonylag olcsóóóóóóóóóóóóóóón!
érdeklődni lehet: email: gabee1204@freemail.hu
msn: gabee1204@freemail.hu
Sziasztok!
Van pár alkatrészem FZR 600R-hez:ülésidom,hátsó lámpa,bal kormánykapcsoló,jobbos tükör,első lámpa(+fejidomtartó konzol és sérült plexi)gyári kipuffrendszer(leömlő és dob)...hirtelen ennyi jut eszembe
érdeklődni itt,vagy dadis@freemail.hu
"nemlehet h a dugó a melegtól picit összemegy ígya a kompressszió csökken..."
nem lehet! A melegtől a dugó széjjel megy, nem össze . A henger is tágul ugyan, de ez akkor sem lehet ok.
Ha hidegen tényleg megy, akkor a keverékben keresném a hibát. (túl dús ?)
Létezik ilyen tört csavar kiszedő készlet. Elfogadható áru, 1 kHUF körül vettem 4, vagy 5 darabos. Belefúrsz a csavarba egy kisebb lyukat, és abba becsavarod. Balmenetes, olyan mint egy facsavar, és nő az átmérője. Tehát beleszorul a lyukba, és balra tekerve kijön. (hacsak nincs nagyon berohadva) de alapjárat állítócsav. nem szokott.
sziasztok segítséget kérek, 125-ös dt-men az alapjáratállító csavarhoz csak egy keskeny csavarhúzóval lehet hozzáférni, és az lesarkalódott tehát a csavar feje sík nem tudok rajt tekerni hogy szokták ezt kiszedni, gondoltam fúrok bele egy kisebb lyukat aztán hátha darabokba sikerül kipiszkálgatni.
hello.van egy malguti f10.em...amikor huzok neki gázt szépen húz....aztán h ha csutka gázt húzok akkor befull...kompresszió hiány lehet a baj? mert addig megy...h kiemeli egykerékre magát...és mihelyst húznám h tartsa meg magát egykerón akkor befull és leesik az eleje....kopmresszió hiány?mert amíg hideg addig megy...kb egy félpercig...nemlehet h a dugó a melegtól picit összemegy ígya a kompressszió csökken....vagy h ha valkakinek van vmi ötlete írjon már kérlek....
köszönöm péter
Szevasztok!
A segítségeteket kérném!
Nekem Aprilia Rs 125 1997-es motorom van, melyben rotax 122-es blokk helyezkedik el!
Ehhez kellene nekem :
- henger
- dugó
- hajtókar
- léptetővillák a sebességváltóhoz!
Aki tud, az lécci jelezzen az e-mail címemre!
Várom a válaszaitokat: Béci
a címem: beciby@citromail.hu
Hát én eddig is olvasgattam a fórumot már egy pár éve csak ritkán írok.
De ezért jó tudni van itt még más veresi is