Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit ott kell mérned az típusonként változó.
És semmi köze a 12 volthoz....
halisztok!
Ktm 580 lc4-berugós- van szikra (bár kicsit gyengélem) kap benzint a levegőcsavar ahogy volt és egyszer csak akadozik és megőlt.
utőna még ha berugtam elindult de gőázadőásra lefulladt.mostmegmőár el se akar indulni.:(
fél óra rugdosás és csak 1 pöff.
Mi lehet?
köszi a segítséget előre is
Lecso ...Neked véleményed erről ?
sziasztok van itt valaki közületek aki szeptemberbe szegedre fog járni motorszerelö suliba?
Nagyon kéne az a blokk(1000rx) skacok vagy nekem az is jó ha valaki azonnal bevállalja az összerakást minden megvan hozzá, egy üzemképes zx10 blokk rá kell tenni a jó rx hengerfejet szinkron ilyesmik ezért fizetek, sürgös.
hivjatok. 06304875663 Gábor ódv , ja és leviszem akárhová a cuccot csak legyen kész sos-be.

sziasztok
gondolom ez érthető volt ...

a lényeg, hogy van egy robogóm , ami nem ad szikrát, és ha megmérem , a gyujtástól jövő vezetékeken az áramot , akkor az nincs 12 V...

ötlet ?
sziasztok ...
szeretnék kérdezni ...

ha egy motor 12 voltos , és aksi nélkül is működik , (mondjuk egy robogó ...)
akkor elvileg ha kimérem a gyujtásalaplapból jövő vezetékeket , akkor ott 12 voltnak kellene lenni ....?(kivéve a jeladóét ...)
Vagy rosszul gondolom ?

S ha nincs meg a 12 V akkor ?
sziasztok kinek van meg aweboldal ahol jelszoval kell belépni sok motortipusvvan hogyan kell szerelni szervizelni aszem vmi apriliás oldal kellene mert vmit megszeretnék nézni.... köszi
Keresek megvételre 89-94 ig Kawasaki 1000 blokkot zx10 gpz1000rx zzr1100, akár henger hengerfej nélkül is érint. fötengely váltó legyen jó. érdeklödni telefonon 06304875663 üdv gábor
Szasztok valakim nem tudna segíteni van egy derbi rabasám és a kipufogólyát meg szeretném tuningolni kérlek segítsetek és errre az email cimre irjatok légyszives
BULDOG94@CITROMAIL.HU
Sziasztok!
Defektes lett az Aprilia Leonardom és ki szeretném szedni a kereket, de sehogyse akar kijönni... természetesen leszedtük a csavart a tengelyről féknyerget a tárcsáról és ami útban lehetne (kipufogó, egyik teleszkóp) és a tárcsafék előtt van egy fém "távtartó" amelyiken rajta van a féknyereg és amibe fel van fogatva a teleszkóp alja (akinek van Leonardója remélem tudja mire gondolok ) na ezt nem tudjuk sehogyse leimádkozni a tengelyről:S ha esetleg valaki tudja, hogy mi a dolog nyitja vagy tud valahol robbantott rajzot róla azt megköszönném!
Köszi szépen:)
Komoly kis szervíz.
Legközelebb a motort is fordítsák fejre, mint a biciklit...
Tömítő anyag nem kell.
Lehúzás több lépcsőben ( akár 3-4) a sorrendet a gyári utasítás szerint.
Bevíttem ma a mocit 12.000-es szervízre, (Suzuki M800) meg mondtam, hogy keressék meg az általad is említett fura zaj eredetét is. (kerregő, ketyegő hang).Reggel a srác meghalgatta (alapjáraton) és azt mondta, hogy most úgyis kell szelephézagot állítani, s azzal el fog múlni. Elkezdték lecserélni az olajat, gyertyát kicserélték. Aztán vártuk, hogy lehülljön a blokk. Dél körül elkezdték a szelepeket beállítani, 2 óra múlva kész is volt! Motor beindít. Tényleg nem hallottam azt a fura hangot már, de csak azért, mert olyan csattogó hangja lett szegénynek, hogy minden más hangot elnyomott! A szerelő arcára is kiült a döbbenet és gyorsan leállította.
Később kiderült, hogy az ábrát fejjel lefelé nézte (!) és a főtengelyt pont ellentétes helyre állította be. Újabb szelephézagállítás következett. (Nagyjából vissza lett állítva oda, ahol először volt. Motor indít, csattogás megszünt, de az általunk hallott hang továbbra is megmaradt. Csak az a baj, hogy szerintük viszont eltünt!
Most ott maradt, azt mondták megkeresik a zaj forrását és ha találnak valamit ők fizetik az órákat, ha nem, akkor én!

Vélemény? Tapasztalat?
Köszi szépen!
1-3-5-2-4 a lehúzás és mindegy hol kezdjük?
Tömítő anyaggal ajánlott bekenni vagy nem kell?
hello valaki tudna küldeni minarelli blokkhoz robbantott ábrát?
Túl sok dolognak kell stimmelnie.
A jeladó tekercs polaritása, és ellenállása, a gyujtás elvi felépítése (tranzisztoros, tirisztoros), a trafónak is a gyujtásdobozhoz kell passzolnia, és nem utolsó sorban a gyujtás jelleggörbéjének stimmelnie kell a motorhoz.
Hali!

Ki tudnád fejteni bővebben, hogy miért esélytelen a dolog?
Annyira nem vagyok még jártas ezekben, mert mégcsak féléve van meg a motor és azóta motorozom csak.
Előre is köszi szépen
Az esélye szinte nulla...
Ha gyárit kaptál, akkor nyugodtan beteheted. Utángyártottak között lehet sok gagyi,
Kiégni a felületek deformálódása miatt is szokott, ezt kellene ellenőrizni, aztán nyomatékkulcsot használni, és ügyelni a lehúzási sorrendre.
Sziasztok!
650-es pegazomban a kipufogó szelepek alatt kiégett a hengerfejtömítés rendeltem hozzá gyárit ( váz és motorszám alapján), csak azon 2 vízjárati lyukkal kevesebb van és másik 2 lyuk is kisebb mint a régi tömítésen.
Mi okozhatta a kiégést? Bele merjem tenni vagy lyukasszak rá?
Olyan mintha grafitos anyagból lenne a tömítés, kell-e (jó-e) ezt valamivel bekenni vagy csak simán kell beletenni?
Köszi!
Hali
Van egy 250es cross ETZ-m amibe egy babetta gyújtást tettem bele! Vettem hozzá
egy új gyújtóegységet (tirisztor és trafó egyben) bekötöttem a rajz szerint, volt egypár halványabb szikra de a motort nem inditotta el és már szikra sincs! A gyújtó tekercsem Jó! Akkor
mi lehet nála a baj? Légyszi segítsetek! Köszönöm
lenne 1 kérdésem.
Ha van 1 450 es Yz gyujtáselektonikám azt be tudom tenni a 350 es Yamaha TT-be?
Ha igen esetleg sz
ámíthatok teljesítmény-növelésre?
Aki ért ezekhez az írjon köszi
ha zörög akkor nemkizárt h vmelyik tűgörgőcsapágy elszállt