Szépen óvatosan kiskalapáccsal meg egy dornival (lehet kerek vagy szögletes lehetőleg keményebb vasból ami átér az agyon és még meg is lehet fogni) körbe körbe ütögetni amíg ki nem ugrik . Figyelni kell egyformán jöjjön ki nehogy tönkremenjen a csapágy helye
Néztem! le is szedtem a markolatot de nem láttam alatta semmit! Én úgy vettem ki, hogy egybe van öntve. de ha az segít holnap rakok fel több szögböl képeket.biztosan le lehet valahogy cserélni de ha jól sejtem akkor valami "spéci" módszer kell hozzá!Addig itt 1 kép..ezen remélem látszik hogy miért akarom lecserélni
Hat mar csak a gyujtas van rajta, a lendkerek. Esetleg mogotte vannak meg csavarok es azok is fognak? Hany csavar tartja ossze mar ezt a szart, ma van 10et kiszedtem ami a 2 felet fogta ossze...
A két csapágy között van egy távtartó. Azt kell egy kicsit félretolni, és akkor a túloldali csapágyat ki tudod ütni.
Sokat segít, ha rezsóra felteszed az agyat, és jól felforrósítod. Az is elő szokott fordulni, hogy ilyenkor magától kiesik.
Egy 92es rx 125osom van, a gondom az, hogy a valto szarakszik, mert elgorbult a tengelye, ezert gondoltam szethuzom a blokkot, es kiveszem a berugo/valtotengelyt. Kiszedtem a blokkot, leszedtem a kuplung oldali dolgokat, meg a masik oldalrol a fogaskereket, de nem tudom szethuzni a blokk 2 oldalat, mitol van ez? Szerelt mar szet valaki rotax 123as blokkot?
&rash!
Azért kérdeztem mert nekem nincs ott semilyen csavar..
Nézegettem ma és semmi elképzelésem sincs hogyan tudnám leszedni a gyárit.Már azon vagyok hogy fogom a flexet és levágom!
Bocsánat, hogy megint írok, csak még egy kis iegészítés: Az úton, amikor mentem vele, néha-néha le le fulladt, utánna nehéz volt elindítani. De elindult. Megint lefulladt. Utánna már haza kellett tolnom. Amikor már sztenderre felllítottam, utánna pedig elkezdett a levegőszűrőházból folyni a benzin. Jó lenne, ha minél hamarabb válaszolnátok.
Üdv mindenkinek! Egy Sunray JCH-50QT típusú távol-keleti robogóm van. Négyütemű Honda blokkal rendelkezik. A problémám a következő: A levegőszűrőből folyik a benzin A karbi felől benzines nagyon, szóval lehetséges, hogy a karbiban van valami gond. Mit tegyek vele? A válaszotokat előre is köszönöm.
Sziasztok!
92es TZR 125R típusú motorom van.ha bemelegszik a motor nagyobb gázadásra fullad,lehörög,van hogy le is áll.
Mi lehet ennek az oka?1:30-as keveréket kap most,mert bejáratós,400 km van benne,van aki azt mondja,hogy nagyon sok neki az olaj,van aki azt h kell neki a kenés,szerintem is elég lenne neki 1:40es esetleg 1:50es,nem pörgetem még nagyon.
Lehet hogy azért fullad mert sok olajat kap esetleg?megy alapjáraton 2-3 percet,aztán pörgetem kicsit üresbe és dől belőle a füst egy darabig,aztán kitisztul.A légszűrőház csonknál valamivel ragasztották,mert szét volt repedve,de megint elengedett és van egy pici rés,esetleg ott szívhat fals levegőt és attól is lehet a fulladás?Jelenleg nincs rajta olajpumpa,én keverem a benyát,karbit szétkaptam és tiszta olaj volt a belseje,persze nem dzsuvás,kimostam de semmi változás.
Előre is köszi a választ,vagy ha esetleg tud valaki egy jó 2T szerelőt pest megyében vagy Jászberény környékén azt is meg köszönném.
Komoly baja biztos nincs,talán csak beállítás,vagy a túl sok olaj miatt van,nem tudom.
Nekem az autómnál volt hasonló, minél melegebb volt, annál kevésbe akart indulni, tolásra pedig egyből. Egy relében megvolt szakadva a tekercselés, és a hőtágulás következtében változott a kontakt, volt nem volt. Egyáltalán nem biztos, hogy neked is ez a problémád, ez egy esetleges lehetőség, magyarázat a hő, és a nem indulásra.
Leesik az akkufeszültséged annyira, hogy nem kap elég áramot a gy.elektronika. Lehet ludas az akku, az önindító, de valami vezetékezési probléma is.
Tolásra azért indul pöccre, mert akkor nincs ami leterhelje az akkut.
Sokat segít, ha rezsóra felteszed az agyat, és jól felforrósítod. Az is elő szokott fordulni, hogy ilyenkor magától kiesik.
Egy 92es rx 125osom van, a gondom az, hogy a valto szarakszik, mert elgorbult a tengelye, ezert gondoltam szethuzom a blokkot, es kiveszem a berugo/valtotengelyt. Kiszedtem a blokkot, leszedtem a kuplung oldali dolgokat, meg a masik oldalrol a fogaskereket, de nem tudom szethuzni a blokk 2 oldalat, mitol van ez? Szerelt mar szet valaki rotax 123as blokkot?
Koszi,
Udv. Gabor
Szedd le a gázmarkolatot, kiderül hogy szétszedhető-e vagy flexelni kell
Azért kérdeztem mert nekem nincs ott semilyen csavar..
Nézegettem ma és semmi elképzelésem sincs hogyan tudnám leszedni a gyárit.Már azon vagyok hogy fogom a flexet és levágom!
92es TZR 125R típusú motorom van.ha bemelegszik a motor nagyobb gázadásra fullad,lehörög,van hogy le is áll.
Mi lehet ennek az oka?1:30-as keveréket kap most,mert bejáratós,400 km van benne,van aki azt mondja,hogy nagyon sok neki az olaj,van aki azt h kell neki a kenés,szerintem is elég lenne neki 1:40es esetleg 1:50es,nem pörgetem még nagyon.
Lehet hogy azért fullad mert sok olajat kap esetleg?megy alapjáraton 2-3 percet,aztán pörgetem kicsit üresbe és dől belőle a füst egy darabig,aztán kitisztul.A légszűrőház csonknál valamivel ragasztották,mert szét volt repedve,de megint elengedett és van egy pici rés,esetleg ott szívhat fals levegőt és attól is lehet a fulladás?Jelenleg nincs rajta olajpumpa,én keverem a benyát,karbit szétkaptam és tiszta olaj volt a belseje,persze nem dzsuvás,kimostam de semmi változás.
Előre is köszi a választ,vagy ha esetleg tud valaki egy jó 2T szerelőt pest megyében vagy Jászberény környékén azt is meg köszönném.
Komoly baja biztos nincs,talán csak beállítás,vagy a túl sok olaj miatt van,nem tudom.
Hogy lehet kicserélni a kormánysúlyt? Szét kell szedni az egész kormányt vagy van valami technikája?
Tolásra azért indul pöccre, mert akkor nincs ami leterhelje az akkut.