Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, ez a hetvenes szám van meg nálam
Újabb tünetek
A dudaszó fordulatszámfüggő
Berúgókarnál tegnap, mikor rúgtam rá, reccsent egy kicsit, kissé halk volt a reccsenés. Ma ilyesmit nem tapasztaltam.
Plussz még a neonoknál tönkrement az inverter, és nemtalálok a környéken fojtottáramkörrel foglalkozó szerelőt.
még nem tudok csak érdeklödtem
köszi
A számom megvan?
http://www.szerszamkiss.hu/

Itt szoktam vásárolni. Van sok minden. A Teng Tools asszem megszünt, pedig az bevált.
Tekercselés kb.12. Mennyiért tudsz bontottat?
Hááát asszem eszt már nem kell járatni
Üdvözletem Lecso!
Volna egy kis gond a Yamahámmal. Szóval az a helyzet, hogy tegnap voltam a szomszéd faluba motorozni, és észrevettem, hogy a féklámpám néha-néha kigyullad az állandó piros mellett úgy, hogy nem húzom be a fékeket, még rajtuk se tartom az ujjam. Azt már korábban észrevettem, hogy picikét kitágult a lyuk, ahol az izzó helyezkedik el, ezért belettem egy papírdarabkát, hogy ne izegjen-mozogjon, és pontosan illeszkedjen a két csatlakozójukra, vagy mire. Aztán kiszedtem, megpiszkáltam, majd visszatoltam az izzót a papírdarabkával együtt, lámpabúra vissza, etc. Gyújtást rá, fékeket be, nyomom az önindítót. Semmi, se kép, se hang. Próbáltam berugdosni, beindult. Furamód csak a motor berregett, semmi más elektromos berendezés nem működött. A lámpának alapból világítani kellene, mert ezt a gyárban úgy csinálták meg, hogy világítson. Se index nem villogott, sem a duda nem szólt. Ekkor ráadtam egy enyhe gázfröccsöt, úgy pörgött fel, olyan hangot adott ki, mintha a kipufogó le lett volna esve. behúztam a féket csak úgy, abban a pillanatban leállt a moci. ezt még eljátszottam vele kétszer, aztán megint csak leszereltem a lámpaburát, kikaptam az izzót. Mivel nem figyeltem oda, az a kis alumínium darab, ami az izzót rögzíti, rá volt nyomva a két csatlakozóra, amin kapta az áramot az izzó, mikor fékeztem, meg az állandóra. Kiegyenesítettem nagynehezen, eldobtam a papírdarabkát, csak úgy óvatosan visszatoltam, fel a burát ismét, meg minden, önindításra megint csak nem indul. Rúgtam rá kettőt-hármat, beindult, van lámpa elöl-hátul, index is, duda is... Csak éppen önindítóm nincs. Na most az a kérdésem, hogy ilyenkor mit lehetne csinálni? Mondjuk el tudom vinni hozzád a motoromat, mert július elején úgyis repesztek egy hétre Olaszországba az osztályommal, és míg 1 hétig ott vagyok, addig a motor szakértő kezekben gyógyulgathatna A gépbe már 32222,3 km van az óra jelenlegi állása szerint ( ), szerintem egy nagyszerviz is ráférhetne már. a kormány néhány fokkal el van ferdülve az első keréktől, plussz a kidörrentő esett le a múltkor, mert körberepedt a tartócsavaroknál, de már vissza lett téve. Visszahegesztették a letört darabokat, és rácsavarozták ismét a gépre. Szóval, hogyha van egy kis időd meg tudnád nézni a mocimat? Úgy időpontot július elejére kérnék, hogyha lehet erről szó
Hello!

Hol érdemes crova készletet venni ill. nyomaték kulcsot? Nem akarok nagyon drágát, de nem egyszerhasználatosat szeretnék.

Köszi
értem köszönöm szépen. melyikkel jövök ki olcsobban ha cserélem ( használt) vagy tekercseltetem?
Ha így van, akkor generátor tekercs csere, vagy esetleg tekercseltetés...
ha jol emlékeszem akkor az 1 6egész valamennyi volt, 2-ik 7 körül, 3-ik 8 körül.
Merész vállalkozás sok sikeret hozzá
HAli!
600-as fiatba teszünk '99-es R1 blokkot, fix hajtással.
Hány fogas lánckereket rakjunk hátra hogy a vége 200 km/h körül legyen csak.

Előre is köszi
Pill...
Lehet, hogy ott a megoldás kulcsa, hogy nem egyforma a három vezetéken feljövő feszültség.
Induljunk ki innen. Mérd meg kb. azonos fordulaton mind a három feszültséget, úgy hogy szét van húzva mind a három vezeték. Egymáshoz képest, tehát, nem a test és a vezeték között! Testhez képest nem szabad fesznek lennie! Mérés váltakozó feszültségen!
Pont ilyenekről szeretném kérdezni lecsót!
kaptál választ arra hogy van elhelyezkedési lehetöség a motor szerelő szakmában? én is most fogom kezdeni igaz én a pannonia iskolában.
lecso!

Én próbáltalak felvenni msn-en! engedd légyszi, vagy bármi jó nekem ahol tudnék kérdezni pár dolgot privátba.
Köszi!
Sajnos igen, viszont elhiheted hogy anno a szervizben raktam össze estére motort kosárbol (igaz 250es fazer volt) de a munka majdnem ugyanaz, csak ott volt szerszám, és segitség is, az hogy mennyit kértünk el érte 10 éve nem tudom én csak alkalmazott voltam de talán 50 körül lehetett a munkadij ugy hogy motorozhatü állapotba került a gép. No mind1 sajnos még 2 hetet kell várno m a gépre, de nincs mit tenni 6 szerelövel beszéltem és mindenki 1 honapot mondott, volt 1 aki olcson (30ért is megcsinálná) de ott meg az üzemanyagköltség miatt érném el az 50 ezret. üdv ha valaki hasonló áron elöbb elkészülne vele, az jelezze a lové megvan. de csak felszerelt szakember. üdv mindenkinek.
Szia! adhatál nekem is pár tanácsot szívesen venném. suzuki gsx 750-em van 88-as és nem megfelelö a töltésem. fesz szabot raktam bele másikat de vele sem volt jobb " hol 12.5 hol 12.7 a feszültség " mikor huzom a gázt fel megy 13-ig max. rá mértünk a 3 vezetékre ami jön ki a generáorbol ott nem azonosak a mért adatok. elöre is köszi. üdv.gábor
Pontosan.
De végül is igazam lett, úgy látom...
Szeva, igen sikerült vele beszélnem (kb 1 órát), de megnyugtatott, hpgy átmennek a dolgok, igaz az ár nem 20 lessz sajna majdnem 3x osa, 2 ika körülre tudja bevállalni, viszont a beszélgetésünk alapján Profi az ember és ennek örülök, zsebbe kell nyulni ez van de nekem csak be kell raknom a blokkot a helyére . No mind1 köszönöm a segitséget, remélhetöleg a következö honapban már motorozhatok.
üdv mindenkinek
Basi! ZZR400hoz tudsz szelpeket esetlegesen?
szívó: tányér átmérő 20,20, kipufogó tányér átmérő 16,70, hosszuk 92,50, szelepszár átmérő 4,50
Sajna 20-ért szakembert nem fogsz találni,gányoltatni pedig nem érdemes(az többe fog fájni)-
5000ft körűl van a rezsióradíj,egy karbi pucolás-beállítás kerűl kb.20e-be(s4).
És ez nem egy egyszerű munka,ha el...k valamit az százezrekbe fog fájni.