Persze, ez a hetvenes szám van meg nálam
Újabb tünetek
A dudaszó fordulatszámfüggő
Berúgókarnál tegnap, mikor rúgtam rá, reccsent egy kicsit, kissé halk volt a reccsenés. Ma ilyesmit nem tapasztaltam.
Plussz még a neonoknál tönkrement az inverter, és nemtalálok a környéken fojtottáramkörrel foglalkozó szerelőt.
Üdvözletem Lecso!
Volna egy kis gond a Yamahámmal. Szóval az a helyzet, hogy tegnap voltam a szomszéd faluba motorozni, és észrevettem, hogy a féklámpám néha-néha kigyullad az állandó piros mellett úgy, hogy nem húzom be a fékeket, még rajtuk se tartom az ujjam. Azt már korábban észrevettem, hogy picikét kitágult a lyuk, ahol az izzó helyezkedik el, ezért belettem egy papírdarabkát, hogy ne izegjen-mozogjon, és pontosan illeszkedjen a két csatlakozójukra, vagy mire. Aztán kiszedtem, megpiszkáltam, majd visszatoltam az izzót a papírdarabkával együtt, lámpabúra vissza, etc. Gyújtást rá, fékeket be, nyomom az önindítót. Semmi, se kép, se hang. Próbáltam berugdosni, beindult. Furamód csak a motor berregett, semmi más elektromos berendezés nem működött. A lámpának alapból világítani kellene, mert ezt a gyárban úgy csinálták meg, hogy világítson. Se index nem villogott, sem a duda nem szólt. Ekkor ráadtam egy enyhe gázfröccsöt, úgy pörgött fel, olyan hangot adott ki, mintha a kipufogó le lett volna esve. behúztam a féket csak úgy, abban a pillanatban leállt a moci. ezt még eljátszottam vele kétszer, aztán megint csak leszereltem a lámpaburát, kikaptam az izzót. Mivel nem figyeltem oda, az a kis alumínium darab, ami az izzót rögzíti, rá volt nyomva a két csatlakozóra, amin kapta az áramot az izzó, mikor fékeztem, meg az állandóra. Kiegyenesítettem nagynehezen, eldobtam a papírdarabkát, csak úgy óvatosan visszatoltam, fel a burát ismét, meg minden, önindításra megint csak nem indul. Rúgtam rá kettőt-hármat, beindult, van lámpa elöl-hátul, index is, duda is... Csak éppen önindítóm nincs. Na most az a kérdésem, hogy ilyenkor mit lehetne csinálni? Mondjuk el tudom vinni hozzád a motoromat, mert július elején úgyis repesztek egy hétre Olaszországba az osztályommal, és míg 1 hétig ott vagyok, addig a motor szakértő kezekben gyógyulgathatna A gépbe már 32222,3 km van az óra jelenlegi állása szerint ( ), szerintem egy nagyszerviz is ráférhetne már. a kormány néhány fokkal el van ferdülve az első keréktől, plussz a kidörrentő esett le a múltkor, mert körberepedt a tartócsavaroknál, de már vissza lett téve. Visszahegesztették a letört darabokat, és rácsavarozták ismét a gépre. Szóval, hogyha van egy kis időd meg tudnád nézni a mocimat? Úgy időpontot július elejére kérnék, hogyha lehet erről szó
Lehet, hogy ott a megoldás kulcsa, hogy nem egyforma a három vezetéken feljövő feszültség.
Induljunk ki innen. Mérd meg kb. azonos fordulaton mind a három feszültséget, úgy hogy szét van húzva mind a három vezeték. Egymáshoz képest, tehát, nem a test és a vezeték között! Testhez képest nem szabad fesznek lennie! Mérés váltakozó feszültségen!
Sajnos igen, viszont elhiheted hogy anno a szervizben raktam össze estére motort kosárbol (igaz 250es fazer volt) de a munka majdnem ugyanaz, csak ott volt szerszám, és segitség is, az hogy mennyit kértünk el érte 10 éve nem tudom én csak alkalmazott voltam de talán 50 körül lehetett a munkadij ugy hogy motorozhatü állapotba került a gép. No mind1 sajnos még 2 hetet kell várno m a gépre, de nincs mit tenni 6 szerelövel beszéltem és mindenki 1 honapot mondott, volt 1 aki olcson (30ért is megcsinálná) de ott meg az üzemanyagköltség miatt érném el az 50 ezret. üdv ha valaki hasonló áron elöbb elkészülne vele, az jelezze a lové megvan. de csak felszerelt szakember. üdv mindenkinek.
Szia! adhatál nekem is pár tanácsot szívesen venném. suzuki gsx 750-em van 88-as és nem megfelelö a töltésem. fesz szabot raktam bele másikat de vele sem volt jobb " hol 12.5 hol 12.7 a feszültség " mikor huzom a gázt fel megy 13-ig max. rá mértünk a 3 vezetékre ami jön ki a generáorbol ott nem azonosak a mért adatok. elöre is köszi. üdv.gábor
Szeva, igen sikerült vele beszélnem (kb 1 órát), de megnyugtatott, hpgy átmennek a dolgok, igaz az ár nem 20 lessz sajna majdnem 3x osa, 2 ika körülre tudja bevállalni, viszont a beszélgetésünk alapján Profi az ember és ennek örülök, zsebbe kell nyulni ez van de nekem csak be kell raknom a blokkot a helyére . No mind1 köszönöm a segitséget, remélhetöleg a következö honapban már motorozhatok.
üdv mindenkinek
Sajna 20-ért szakembert nem fogsz találni,gányoltatni pedig nem érdemes(az többe fog fájni)-
5000ft körűl van a rezsióradíj,egy karbi pucolás-beállítás kerűl kb.20e-be(s4).
És ez nem egy egyszerű munka,ha el...k valamit az százezrekbe fog fájni.
Újabb tünetek
A dudaszó fordulatszámfüggő
Berúgókarnál tegnap, mikor rúgtam rá, reccsent egy kicsit, kissé halk volt a reccsenés. Ma ilyesmit nem tapasztaltam.
Plussz még a neonoknál tönkrement az inverter, és nemtalálok a környéken fojtottáramkörrel foglalkozó szerelőt.